Jump to content

חטשבינה

  • הודעות

    48
  • כאן מאז:

הנקודות של חטשבינה

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. גם פיזיקה של גורמים שמימיים וכל תורת הקוואנטים בדקלום לאחור לא תעזור לכם להשיג זיון כמו שצריך ..חאלאס מכוניות פה ..לא ?? בום !!!
  2. תראו באיזה שטויות אנחנו מתעסקים.. אני מעריץ את האמריקאים אפילו ששלחו לפה הרבה זבל ..אנחנו רבים על אופטרה שמופטרה כשבמחיר שלה פה אפשר לקנות באמריקה מכוניות שיקלפו את האספלט של מע"צ לעזאזל .. והם בנו רכבים על פי תפיסה שגודל ומנוע זה החשוב ובזכות זה יש מכוניות פוני ו gt בעולם עם מנועי 8 צילינדר וי שבא לבכות ומוסטנג וקורבט ועוד ועוד ...ומגדשים כפולים ....אמאאאאאאא יאלה לילה טוב יא גנובים בום
  3. לא יודע מי ממכם ממש נהג על ליאנה אבל היתה לי אחת מושכרת ( אוטומטית ) לחודש ואהבתי הרבה דברים באוטו וראשון המנוע שנשמע ומושך ממש טוב ובכלל אוטו משפחתי מהטובים ביפניות ובהחלט חזק מהמתחרים לפחות בהרגשה .... מי שנהג בו יופתע לטובה !! בום
  4. תודה רבה האם יש מקום טוב לבדוק זאת
  5. חטשבינה

    SEAT IBIZA CUPRA FR בארץ.

    יום שישי לפני שבוע באשדוד הוצגו הלאון ועוד כמה איביזות טורבו חמודות ששופרו ע"י spoiled אחלה הצגה של לאון נהג ראם סמואל ... תיכנסו לאתר מסלולים ליגת mdc
  6. שלום חברים לפני כמה חודשים התחדשנו בסוזוקי סמוראי חדש שנת יצור 98 1.3 מוזרק באחד הטיולים שם לב הנהג מאחורי שהאוטו מעשן במצב עמידה ולא בנסיעה .. בדיקת מפלס השמן גילתה שחסר שמן והרבה ! האוטו במצב מעולה ושמור ונוסע על שמנים איכותיים ביותר . נאמר לי שאולי זה גומיות יבשות של השסתומים האם יש דרך לבדוק את זה או שיכולה להיות סיבה נוספת לתופעה האם בדיקה במכון או במוסך יכולה לעלות על הבעיה ..הייתי סוזוקי ובעל המוסך יצא ובדק את האוטו בחוץ ןלא ראה כלום ולכן אמר לי שכנראה לא בדקתי שמן הרבה זמן לאחר כמה מיכלים שוב חסר שמן אנא עצתכם שי
  7. מים כבדים ... הכי טוב ... ממיס גם את החלון
  8. עניין הנקודות לא קשור לכלום זה אין ספק רעיון מטומטם .. אבל רוכב אופניים שרוכב בכביש ועוד עם טלפון ביד תן לו באבי אביו קנס לידיעה גם במיאמי ביץ ועכשין אפילו בסנטרל פארק יש שוטרים עם מכמונת מיוחדת (אקדח גלי רדיו ) לאופניים שנוסעים מהר והדוחות משוגעים לגמרי חוצמה אין ספק שמשטרת ישראל הינה גוף מיושן ולא מקצועי בלשון המעטה והפיקוד שלהם עוד מהדור של כאלה שלא סיימו כיתה ו'
  9. תקשיב איש אני חזרתי מיפן לפני חצי שנה ויש שם סובאריות מדהימות חדשות לגמרי עם 4x4 ומנועים מוגדשים.. חבל שאין לי תמונות אני לא בטוח שזה סובארית אולי דגם אחר של יצרן אחר. אבל אני די בטוח שראיתי סובארית מוגדשת עם צמיגי כביש וקיט הנמכה מדהימה אז תחפש וזה אחלה רעיון בעידן של דלק יקר ... לייבא מכוניות אקזטיות עם מנועים אדירי נפח זה לא ריאלי למדינה שלנו כי זה פשוט בילתי אפשרי לעמוד בעלויות .. בקיצור רעיון בן זונה .. בהצלחה תמונות יגיעו תכף חטשבינה
  10. לדעתי היגואר אי טייפ הינה הדבר הכי מושלם שנולד ונסע על 4 גלגלים לא ספק האוטו המגניב והמיוחד שיש אחרי זה פרארי 550
  11. כל כך הרבה תגובות מגניבות ואמפטיות ... מור את עושה לנו טוב ... כו ירבו בנות חולות הגה מור תעשי לי ילד .... אששששש........
  12. מגנזיום צלב מקורי לסובארו ישנות וטנדרים 13 אינץ' כולל צמיגי אליאנס חדשים באחריות האוטו שלי עבא תאונה ומת .. שי 0526002306
  13. חברה יש לי ג'אנטים צלב מקוריים של סובארו מתאים לדי אל וטנדר עד שנת 94 עם צמיגים טובים מי שרוצה מוזמן להתקשר 0526002306
  14. חברה יש לי ג'אנטים צלב מקוריים ממגנזיום אני חושב שהרבה חיפשו פה אז יש והם יפים לאלה ושוכבים במחסן אני בטלפון 0526002306 מי שרוצה מוזמן כמובן של סובארו או טנדר או די אל
  15. שיפורים : הורדתי ארגז 0 ש"ח סט קרבורטורים כפולים ובולמי סנסה טראק והסובארו טסה... חסרונות : שחיקה אוטו קל מידי ולא יציב מאבד שליטה מהר בבלימות ציריות בלי סוף אבל שווה את זה.....
×
×
  • תוכן חדש...