Jump to content

אבי גואטה

  • הודעות

    370
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אבי גואטה

  1. האופל שלי אני יד שנייה שנת 64
  2. אריק יופי של תמונות אבי מפגש ססגוני
  3. משתתף בצערך יוני
  4. יופי של שיפוץ והתוצאה מדהימה
  5. אם הוא לא מצא עדיין אז יש לי למכירה gs 1973
  6. למכירה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=318133 050-5644403 אבי
  7. עבודה יפה ומדוייקת תהנה
  8. ממך אני לא מצפה לטוב ביותר אלא יודע שמה שתעשה הוא הטוב ביותר. במילה אחת תענוג אבי
  9. מחפש בוסטר לאופל קדט 1.3 1983 תקין כמוובן אבי 050-5644403
  10. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=377216&page=3
  11. היי שבוע טוב זה אבי מכפר סבא נפגשנו אתמול בצילומים לסרט אני עם הטרנספורטר. יש לי דשבורד במצב חדש. דבר איתי מחר. 050-5644403 אבי
  12. לאיזה רכב שייך השטיח?
  13. למשפחת אשכנזי קטיה והילדים מצטער מאוד לשמוע על אובדן של חבר יקר ומיוחד במינו שלא תדעו יותר צער אבי עדינה והילדים
  14. בחול המועד ראשון עד רביעי אין הגבלה בין 7 ל-9.
  15. כל מילה מיותרת היה 10 מחכה לטיול הבא תודה לכל חבריי אבי גואטה
  16. היי יוסי הצבע מדהים ומתאים מאוד לחיפושית כל הכבוד
  17. היי לירוי מצטער לשמוע על האירוע ומבין לליבך. פעולה פשוטה תזמין שמאי רכב מטעמך שיבדוק את הרכב יוציא מהחברה (מרצדס) מחירים לחלקים ותיקון הרכב למצב כמו שהיה שיכין דו"ח שמאי מסודר ויוציא לך חשבונית עמלת שמאי. קח את הניירת למס רכוש בלי הרכב ותגיש. זו הדרך הכי מהירה לקבל את מלוא הכסף בזמן הקצר ביותר. לחילופין: תקן את הרכב בחברה (מרצדס) ותגיש חשבוניות תיקון למס רכוש. יש לציין שבמידה ותכיו דו"ח שמאי ללא תיקון לא תקבל את המע"מ אבל תוכל לתקן את הרכב במקום זול יותר באופן עצמאי ולהרויח את ההפרש לעצמך. המשך תביעה קל מאחל אבי גואטה
  18. למי ששלח אליי הודעה בפרטי שלחתי תשובה. ל sanfan ו- צביקה שלחתי לכם הודעה בפרטי. אבי
  19. חברה תתעוררו...... אנחנו ישנים בעמידה, בכל פעם שנגנב רכב אנחנו מחפשים פתרונות שנמצאים זמינים מתחת לאפיינו. באבטומוביל האחרון פרסמה חברת האיתור סקיילוק מערכת ייחודית שפותחה עבור רכבי האספנות. סקיילוק מציעה לחברי המועדון רמות מיגון מהבסיסית ביותר, (קודן שכולנו מכירים), דרך מערכות איתור בניהול עצמי ועד למערכת איתור משולבת אזעקה ביפר. המערכות פותחו והותאמו לצרכים שלנו ( צריכת זרם נמוכה , התקנה פשוטה, התראה על מתח מצבר ... ) אני מרכז קבוצת רכישה על מנת ולפנות למנכ"ל סקיילוק ולהשיג מחיר מיוחד כקבוצה. אני מכיר אישית את המנכ"ל כמו כן שוחחתי איתו וקיבלתי את הבטחתו למחיר מיוחד במידה ואצליח לארגן קבוצה של למעלה מ 10 אנשים. למי שמעוניין שיעביר לי פרטים בפרטי 3416_ moadon5_A4 (1).pdf
×
×
  • תוכן חדש...