ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,535 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ערב טוב, לפני מס ימים לקחתי רכב לבדיקה להלן תוצאות הבדיקה: מדבריו של בוחן הרכב : 1. גיר - ללא בעיות גם על פי בדיקה ממוחשבת, רמז כי נרשמו תקלות בכדי לא לתת אחריות על הגיר. 2. פגיעות מרכב - לדבריו אין פגיעה בשסי, החליפו מס חלקים לחדשים. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי מחפש אוטו יונדאי I30 ראיתי רכב שמצא חן בעיניי שנת 2010 עם 80000 קילומטר. הבעלים אמר שייקח השבוע לטיפול 10000. האם נראה לכם חשוד שאדם המוכר את רכבו ישקיע בו ויקח לטיפול שכזה לפני המכירה?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לאחר בעיות תקציב... אני מתלבט בין 2 רכבים מאזדה 2 או קיה פיקנטו בין השנים 2012-2015 (פתוח גם לרכבים אחרים) בגדול אני לכיוון הפיקנטו בגלל שיש אחריות 7 שנים ושמעתי שהיא ממש אמינה,אבל גם מאזדה ידועה כרכב אמין ומהנה לנהיגה. מי שיש לו אחד מהרכבים הנ"ל או שמכיר ושמע על בעיות או דברים טובים בבקשה תעזרו לי להחליט. חשוב לי צריכת דלק,אמינות,הנאה מנהיגה כמה שאפשר...עלות שנתית כוללת (חלפים,טסט,טיפולים וכו')
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני מתלבט בין קורולה לבין i35, שתיהן 2014, שתיהן במצב דומה ובמחיר דומה. מבחינת חוויית נהיגה, בנסיעת מבחן שעשיתי נהנתי מעט יותר מה i35. מבחינת בטיחות, למיטב בדיקתי הן דיי דומות. איך הן משתוות מבחינת צריכת דלק? מבחינת נסיעה בכבישים בינעירוניים - יציבות, שקט בנסיעה (לא ניסיתי)? מבחינת איכות מערכת הסטריאו המובנית? (האם זאת של יונדאי פריקה בכלל להחלפה אם אינה לטעמי מבחינת איכות הסאונד?) בנוסף, לא ברור לי שהבנתי כיצד להעריך את התנהגות המחירון שלהן בעוד כמה שנים. נראה שההבדל במחיר בין שנה לשנה עבור i35 בשנים 16-14 קטן משמעותית מאשר זה של הקורולה; אמנם כרגע קורולה 2014 יקרה מיונדאי 2014, אך אני תוהה האם כאשר נהיה בשנת 2018 לא יתהפך העסק. לתובנות שלכם אודה.
הודעה אחרונה מאת ofirshw, -
- 0 תגובות
- 485 צפיות
רציתי לדעת אם כדאי לקנות את הרכב הזה אוטומט . מנוע 1400. comfortline. בשנים 2007-2009. מבחינת דלק אני יודע שהם דיי חסכוניים . אבל אמרו לי אל תקח רכבים גרמניים כל טיפול שחיטה. אבל אני לא הולך לטפל במורשה.
הודעה אחרונה מאת Alonattias, -
התחלתי לפזול לכיוון ההיברידי. ראיתי כמה מודעות של פריוס עם ק"מ בין 150 ל 180 אלף ק"מ. המחירים נעים בין 40 ל 30 אלף ₪. מה כדאי לשם לב בק"מ הזה והשנה? ברובם הסוללה המקורית עדיין קיימת ויש ביטוח עליה (שלפי הבנתי אפשר להאריך רק עוד שנה אחת וזהו- עד 10 שנים). האם יש טיימינג? מרווח טיפולים? אחזקה זולה או יקרה? אשמח לשמוע ולקבל קצת מידע. תודה רבה. Sent from my Le X820 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת dmxsir, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 790 צפיות
שלום לכם רציתי להתייעץ איתכם לגבי הרכב שבכותרת מה אתם חושבים עליו מבחינת מנוע גיר עדיין לא הוחלט אם לקנות ידני או אוטומט השמח לחיות דעת גם מה עדיף ידני או אוטומט ואיך הוא מבחינת התנהגות לכביש ? ואם אפשר לקבל מפרט על הרכב הזה מה הוא מגיע מהחברה והכל תודה לעוזרים. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
אוטומטית עד 5,000 ש״ח 1 2
מאת arqv-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
מחפש רכב לנסיעות קצרות בעיר, חשוב שיהיה אמין (ביחס למחיר כמובן). תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת mike56, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן חברות וחברים אנחנו מחפשים רכב משפחתי (2 ילדים קטנים) שחשוב שיכיל: בטיחותי תא מטען גדול (אוהלים/פויקה/ ציוד לשטח/ עגלות) מרווח נעים במושב האחורי חסכוני ביומיום וידידותי לסביבה כמה שאפשר מעדיפים עלות רכישה גבוה וטיפולים זולים+חסכוני מאשר מחיר התחלתי נמוך אבל אח׳כ טיפולים יקרים וקורע את הכיס לטווח הרחוק. ושיהיה אפשרי למצוא מיד 2 (בונים עליו לטווח ארוך אז הסחירות לא הכי חשובה) * מעדיפים משפחתי מאשר מיניואן אבל פתוחים להצעות תודה ושבתשלום
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אחרי עוד קצת חיפושים ובירורים, אני מתלבט כרגע בעיקר בין הפג'ו 208 לרנו קליאו. ראיתי את ששתיהן בגרסה ידנית המאובזרת משנתון 2014 נמכרות באיזור ה45 אלף. (הרנו מנוע 0.9 טורבו, הפג'ו 1.2) איך הן עומדות אחת מול השניה? יש עוד איזו מכונית ששווה לבדוק באיזור המחירים הזה שהיא בערך באותו סגנון? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים אני מחפש רכב עד 50k, שישמש אותי בעיקר לנסיעה בתוך העיר, אבל עם נסיעה של ת"א-ירושלים אחת לשבוע, ונסיעות בין-עירוניות מזדמנות. דרישות עיקריות: 1. רכב קטן יחסית – רוב הזמן אני אמור לנסוע לבד, אין גם צורך בתא מטען גדול 2. אוטומט 3. עמידה בכבוד בעליות לירושלים ובנסיעות בין-עירוניות 4. רכב נוח ומאובזר יחסית חשבתי על פיקנטו EX 1.2 2013-2014, האם היא תהיה מספיק טובה למתאר הנסיעות הנ"ל? האם עדיף במקום זה ללכת על מכונית מקטגוריית הסופר-מיני? היתרון הנוסף של הפיקנטו מבחינתי הוא שמאוד קל למצוא ביד 2 אחת כזו לרכישה. אם יש לכם המלצה לרכב אחר אשמח לשמוע. תודה
הודעה אחרונה מאת Yonatan77, -
-
גיפון עד 180k 1 2
מאת e.e-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ערב טוב בימים הקרובים אני יחליף את ה cx5 שלי (מנוע 2.5) בצעצוע חדש אני די מתלבט לגביי המחליף, אני שוקל את הדגם החדש של ה cx5 מנוע 2.0 ובודק גם כיוונים אחרים (חשבתי גם על הספורטאי gt) אשמח להמלצות תקציב 180k מנוע בשרני במידת האפשר (כוח, מומנט) לא צריך יותר מ 5 מקומות אבל אשמח לגדול ככל האפשר . אם אפשרי גם 4x4 בכלל טוב שיהיה נוח ומהנה לנהיגה ... גם שמבקשים קצת מעבר לנורמה רק חדש. יש חיה כזו ?
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
שלום, מתלבט לגבי איוניק בעיקר לגבי רמת קרינה מרכב היברידי. האם משהו יודע את רמת הקרינה ברכב זה?
הודעה אחרונה מאת abarlev, -
רכב עד 20 אשח 1 2
מאת neta0010- 22 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי אנחנו זוג עם תינוק קטן מחפשים רכב משפחתי עד 20 אשח כאשר חשוב לנו רכב חסכוני עם תחזוקה זולה וכמה שיותר בטיחותי. בהתחלה חשבנו על יונדאי אקסנט אך לאחר בירורים הבנו שישנם רכבים טובים יותר בטווח מחירים הזה. כרגע ראינו סוזוקי ליאנה 2006 עם 90 אלף קמ. יד שניה פרטית (גם היד הקודמת). איך הרכב הזה? נשמח להמלצות קונקרטיות. אנחנו לא מבינים בזה בכלל ואין לנו פניות להתעסק בזה (בעלי חייל סדיר ואני בבית עם התינוק) ולכן אם יש מישהו שמוכן לסייע לנו בבדיקה וברכישת רכב נשמח להיעזר, בתשלום כמובן. אין לנו בעיה לשלם כמה שנדרש לאיש הגון. באמת שאנחנו לא האנשים הנכונים לעשות עליהם קופה...
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 786 צפיות
אז לקראת הלימודים (אקדמאים) ככה רציתי לקנות רכב צעיר ספורט בשביל הנסיעות, ההתלבטות שלי זה אם לקנות רכב ספורט / מיני משומש 2014-2015 או חדש 2017 ליסינג ל3-4 שנים האלה.. התקציב שלי כעקרון זה 63,000 למשומש או 80,000 פחות או יותר לליסינג חשוב לי שזה יהיה אוטומט , רכב קטן עדיפות לספורט ו5 דלתות (לא אוהב 3 דלתות.. להוריד מושב ולהרים כל פעם שמסיע) אבזור של מולטימדיה ולא מראה של רכב ישן דיי חשוב לי.. (אם בא עם חיישנים יותר טוב, אולי יותר זול לקנות ולשלם להתקנה של אבזור מאשר מה שכלול במחיר? לא יודע לא מבין בזה) חסכוני בדלק, נוחות (יצא לי לנהוג בפיאט 500 וגם צפוף וגם מרגישים את הכביש כאילו זה קורקינט) חברה אמינה שלא כל חודש יויצא כסף במוסך לתקן את הרכב…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 622 צפיות
היי, צמצמתי לרכבים הנ"ל, אלו הדרישות שהובילו אליהן: רכב מיני/סופר מיני אוטומט (לא רובוטי) רכב נוח לנסיעות ארוכות של 45 דק' פעם / פעמיים בשבוע. אם אפשר גם חסכוני - אבל צריכה ממוצעת לכל הפחות. שנתון כמה שיותר חדש, ושעדיין יהיה סביר למצוא כאלה סביב ה100,000 ק"מ. היתרון של הפיאסטה היא שהיא יותר נוחה (ובטוחה), החיסרון זה צריכת דלק ממוצעת ומנוע עייף (עם תיבה אוטומטית 4 הילוכים שלפני המתיחת פנים של 2013). היתרון של המיצובישי הוא שנתון יותר חדש, רכב זריז, החיסרון הוא בנוחות (כולל רעש) וחוסר בתחושה של "רכב" לעומת פחנוע. אשמח למחשבות והצעות, במיוחד מבעלי הרכבים הנ"ל. תודה!
הודעה אחרונה מאת shayks, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 629 צפיות
מחפש הונדה סייוק הצבאק שנת 2006-2009 ומתלבט בין הגיר הרובטי לגיר האוטומט, שמתי לב שרוב המודעות ביד 2 הן רובטיות. מה אתם אומרים מבחינת אמינות ונוחות?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, אנחנו מחפשים משפחתית אמינה בטיחותית ושסביר לדחוף בה מאחור 2 כסאות ובוסטר. הוצע לנו לקנות יונדאי i25, שנת 2013, 100,0000 ק"מ, עברה 2 ידיים (יד ראשונה ליסינג, יד שניה פרטית). מנוע 1.4. 41,000 ש"ח. 1. האם למישהו כאן יש 3 ילדים וניסיון עם הרכב הזה? 2. באתר של החברה ראיתי שהדגם לא ערך מבחני ריסוק? מה המשמעות? מה רמת הבטיחות של הדגם? 3. באופן כללי - האם ההצעה עבור הרכב הנ"ל טובה? (אני לא מאמין שנעבור את ה-11,000 ק"מ בשנה). תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני קונה רכב לאישתי, שצריכה מידי יום לעלות ממישור אדומים לירושלים. לקו הסיום הגיעו 3 פיינליסטים: מיצובישי לנסר 2006, 175000 ק"מ, 11,000 ₪. סוזוקי ליאנה 2007, 194000 ק"מ, 13,000 ₪ סוזוקי ליאנה 2004, 240000 ק"מ, 9000 ₪, מטופלת ברמה יותר גבוהה מזו של 2007. המוסכניקשלי מציע לי אימפרזה שלו. 2007, 12000 ₪, אבל אני לא בטוח שקונים ממוסכניק. והאם לוקחים רכבים כאלו למכון בדיקה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 12 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
שלום יש התלבטות איזה רכב לבחור מאזדה cx-5 או מיצובישי אאוטלנדר שתיהם חדשים מהחברה... יש לי אפשרות להשיג את המיצובשי ב140000 אבל עדיין לא הבנתי איזה רכב יותר שווה אמין.... אשמח אם תעזרו לי..
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שבת שלום, אני בוחן רכישה של פיג'ו 208 1.6 אוטומטית (הייתי מעדיף 1.2 טורבו אבל קיימת בעיית תקציב), זה הולך להיות הרכב הצרפתי הראשון שלי ובגלל שעד היום נהגתי על קוריאניות בלבד אני קצת נגוע סטיגמות וחששות ולכן הגעתי לבצע סדר בראש. משיטוט בפורום גיליתי 4 בעיות אפשריות ברכב: *אכילת שמן ע''י מנוע 1.6 של הקבוצה. *בעיות ממיר קטליטי ( הבנתי שמדובר על דגם ה1.2 אוטומספרי אבל אני לא בטוח). *גומיות של הדלתות שנופלות בגיל צעיר. *צינורית נוזל חלונות לשמשה אחורית שנקרע אחרי זמן קצר. אשמח להתייחסות לגבי הבעיות שמצאתי ועוד מידע וטיפים שלכם יעזרו לי בהחלט. חייב לציין שאני קונה את הרכב עבור נסיעה של בית-קבע-לימודים-בית ולכן אין לי רצון לשחק עם נושאי אמינות. לקח לי הרבה זמן…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן הבת זוג שלי מחפשת רכב אוטומט עד עד25-26 אלף ש"ח הנסיעה בקריות ומידי פעם לחיפה.. אשמח להמלצות פג'ו 107 2013 זה משהו שעומד על הפרק מישהו הציע לה 107 מטופל במורשה רק ב30 אבל הוא גמיש או עדיף סריון 2009 משהו כזה? טיפולים זה משהו שאני עושה בעצמי ככה שזה יחסוך לה קצת
הודעה אחרונה מאת Shaike.Zam, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 592 צפיות
שמבקשים לשמוע בדיוק את ההבדלים מהגרסה היותר יקרה, ההרגשה שלי שהמוכרים מנסים להיות מועורפלים ואם שואלים אותם אז הם עונים לדוגמה.. "למה אתה צריך בקרת שיוט,אתה משתמש בזה?" מישהו יכול לכתוב בדיוק מה ההבדלים בניהם? והאם אתם חושבים שכדאי להוסיף 5-6 אלף ש"ח לגרסה היותר יקרה? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 6 אלף צפיות
שלום חברי הפורום אני ממש לפני רכישה של פיגו 3008 דגם פרימיום ומתלבט בין דיזל לבנזין . האם למישהו יש את הדיזל ויכול לתת חוות דעת לגבי איכות הסחיבה של המנוע לדוגמה בהשווה ליונדאי טוסון מנוע 2000 . האם הרעש של הדיזל לא מפריע במהלך הנסיעה ? אשמח לקבל פרטים והמלצות. בנוסף מאוד מתלבט לגבי הרכבת מערכת טאץ של לובינסקי האם אין סכנה לבעיות חשמל ? תודה ויום נפלא.
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מתכוון לקנות רכב והתקציב שלי הוא כ 85 אלף. אני מתלבט בין איביזה חדשה מהחנות למאזדה 3 spirit2014 היתרון של האיביזה איך שאני רואה אותו זה שהיא חדשה מהחנות ,רכב קטן,ונראה טוב. החסרונות זה בעיקר הגיר ואיבזור דל לעומת המאזדה. המאזדה 3 מנוע 2.0 עם גג נפתח ,קסנון,לדים,הנעה בלי מפתח,מושבי עור ועוד ועוד. מה אתם הייתם עושים ? אם יש פה מישהו שיש לו מאזדה או איביזה ישנה ויכול לעזור לי בחוות דעת אשמח לעזרה. האם עדיף לקנות רכב חדש ופחות מאובזר או ישן אמין יותר והרבה יותר מאובזר? מה שחשוב לי באוטו זה שיהיה מהנה לנהיגה,חזק,אמין,ומאובזר ככל שניתן ערוך הודעה הגב עם ציטוט
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
רכב עד 55 אש"ח
מאת Arturr- 3 תגובות
- 766 צפיות
היי חברים, קודם כל אני רוצה לפתוח בזה שאני עוקב הרבה אחרי נושאי הפורום והתוכן אך אף פעם לא לקחתי חלק פעיל בטח לא בדמות פתיחת נושא חדש. חיפשתי הרבה לפני שהחלטתי לפתוח נושא ופשוט לא היה נושא שענה למצב הספציפי שלי. העניין הוא כזה: אני בעלים של מיצובישי לנסר 2010 עם 140 אלף קילומטראז'. לא מזמן עברתי למקום עבודה מרוחק מהבית כ40 קילומטר לכיוון ועכשיו אני מפחד מהצלילה של המחירון ומאיבוד המחירון של הלנסר בעקבות הנסיעות המרובות (בכ-3 חודשים 8 אלף קילומטר) והתוספת הכספית על שדרוג הרכב בעוד כשנה תהיה משמעותית הרבה יותר, בגלל אותן נסיעות ומקום העבודה המרוחק אין לי הרבה אפשרויות פרט לטרייד אין כי אני צריך להתנייד ולא יכול להשאר בלי רכב לתקופה קצרה או ארוכה. התק…
הודעה אחרונה מאת Arturr, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 46 תגובות
- 12.3 אלף צפיות
שלום חברים, רגע לפני הקניה אני מתלבט בין פורד פיאסטה לפיג'ו 208 שנתון 2014 ידניות. מה שחשוב לי זה חסכון בכסף כלומר צריכת דלק סבירה ובעיקר אמינות (סטודנט שלא צריך הפתעות), נוחות, ביצועים. בדרך כלל אני נוסע לבד כך שאין חשיבות למרווח. שני הרכבים נוחים ומאובזרים ברמה טובה (הפיאסטה בדגם היחיד שלה והפיג'ו בדגם האקטיב). הבעיה שלי היא שהפיאסטה חלשה בצורה קיצונית והאמינות של הפיג'ו מוטלת בספק (דגם חדש, אבל הכל זאת המוניטין מרמז לי שאכנס איתה יותר למוסך מאשר עם הפיאסטה). האם הפיאסטה באמת עד כדי כך חלשה ומה אתם חושבים לגבי האמינות של הפיג'ו (קראתי כבר על כמה מחלות לדוגמא ממיר קטליטי שמת מוקדם)?
הודעה אחרונה מאת kamradkin, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
אחרי 320,000 קילומטר עם מיצובישי OUTLANDER 2010 צריך להתחדש. הנסוע השנתית ירדה לכ25,000 קילומטר בשנה. אני יודע שהמחיר שונה בין שני הרכבים אבל פאקטור פחות משמעותי. הקודיאק מדהימה אבל עדיין יש את ההתלבטות הגדולה, מצד אחד האמינות המדהימה של היפנים 320,000 ללא תקלות משמעותיות מצד שני האוקטביה 2014 שיש בבית שמסדרים לה את הגיר במסגרת האחריות כבר בפעם השנייה . אשמח לשמוע את חוות הדעת שלכם.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, בחודשים הקרובים אסיים תקופה של נסיעות ארוכות ולפי המסתמן אגיד שלום לדיזלית (בהמשך יצא סיכום בנפרד, ג'טה TDI מעולה), אשר משרתת אותנו מצויין אבל פשוט לא עושה לי את זה, חסר לי הריגוש. אני ואשתי הגענו למסקנה שרכב משפחתי סטנדרטי לא יחזיק אצלי עוד הרבה בגלל היצר המוטורי ואנחנו צריכים למצוא משהו שיתאים למשפחה צעירה (אין ילדים עדיין), ולכן מחפשים כיוון למשפחתית/קומפקטית שתהיה בעלת יומרות ספורטיביות ומהנה לנהיגה (נס הרים וחבריו, פוזל להנעה אחורית) וגם תתן מענה לצורך בכסא תינוק ומקום לעגלה בהמשך. אני נוטה לסלוד ממנועי TSI וגיר DSG, ברור מראש למה. (וזה די סוגר לי הרבה אופציות) עדיפות לידני אבל אוטומט זה לא דיל ברייקר, אם כי אוטומט מבחינתי מחייב משוטים בהגה להעברת הילוכים.…
הודעה אחרונה מאת MR.sUB, -
- 0 תגובות
- 496 צפיות
שלום לאנשי הפורום, אני חדש כאן ומעוניין לקנות את הרכב הנ"ל אך לא יודע עליו הרבה. השימושים של הרכב הם 90% כבישים חוץ עירוניים והשאר שבילי עפר קלים. אמינות? תחזוקה? אם עבר 200,000 האם זה אוטו שבטיפול סביר יכול ליסוע עוד 100,000 בשקט? אשמח לכל עיצה. תודה
הודעה אחרונה מאת Aviamrc,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 228 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Golf_91
- om2
- ברווז
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- Camaro 92
- nechmya
- David32
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- ELI001
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- NAPOLEON
- מלטבשי
- Tom78
- avizaz
- דאבל קלאצ
- sperial
- mottis
- סולל הדרך
- D4K
- Fraysa
- mcshmupi
- Itzik-b
- אורי מ.
- אלפרד חיות
- נעם101
- Ron Poh
- ntd
- tan tan
- yuvk
- פריג'י
- ArikB
- Nemesis
- Moshe c
- Rongaflugen
