Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה קודיאק 2.0 4X4 TSI או MAZDA CX-5 פרימיום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי 320,000 קילומטר עם מיצובישי OUTLANDER 2010 צריך להתחדש.

הנסוע השנתית ירדה לכ25,000 קילומטר בשנה.

אני יודע שהמחיר שונה בין שני הרכבים אבל פאקטור פחות משמעותי.

 

הקודיאק מדהימה אבל עדיין יש את ההתלבטות הגדולה, מצד אחד האמינות המדהימה של היפנים 320,000 ללא תקלות משמעותיות מצד שני האוקטביה 2014 שיש בבית שמסדרים לה את הגיר במסגרת האחריות כבר בפעם השנייה :?.

 

אשמח לשמוע את חוות הדעת שלכם.

פורסם

אין שום קשר בין הגיר של האוקטביה (שהוא עם מצמדים יבשים) לגיר של הקודיאק שהוא עם מצמדים רטובים ותיק, וחף מבעיות.

 

ככלל, מי שנוסע בעיקר נסיעות בינעירונית חווה הרבה פחות בעיות גם עם הגיר עם המצמדים היבשים.

 

לי יש ייטי דיזל עם DSG רטוב כבר 200000 ק"מ ללא בעיות מיוחדות (ואני יודע שאני לא חריג)

 

לו אני במקומך - הייתי שוקל דווקא את דגם הטורבו דיזל של הקודיאק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אין שום קשר בין הגיר של האוקטביה (שהוא עם מצמדים יבשים) לגיר של הקודיאק שהוא עם מצמדים רטובים ותיק, וחף מבעיות.

 

ככלל, מי שנוסע בעיקר נסיעות בינעירונית חווה הרבה פחות בעיות גם עם הגיר עם המצמדים היבשים.

 

לי יש ייטי דיזל עם DSG רטוב כבר 200000 ק"מ ללא בעיות מיוחדות (ואני יודע שאני לא חריג)

 

לו אני במקומך - הייתי שוקל דווקא את דגם הטורבו דיזל של הקודיאק.

 

אם אני לא טועה, החליפו לי במסגרת תיקון למצמדים רטובים (אם אני לא מתבלבל) והכנסתי את הרכב למוסך שוב לפני שבוע בגלל KICK רציני במעבר בין הילוכים. במה עדיף הדגם טורבו דיזל?

פורסם

אתה מתבלבל מצמדים רטובים זה גיר אחר לגמרי.

 

טורבו דיזל - זמינות הכח דומה, צריכת הדלק נמוכה בהרבה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אתה באמת חושב לחזור לאותו יצרן שהצריך אותך לתקן גיר פעמיים ב 3 שנים?

אני לא נגד VAG או DSG ויש להם רכבים מצוינים לדעתי, ושכל אחד יעשה את ההחלטות שלו, אבל מעניין אותי מה גורם לך לשקול אותם שוב למרות הטרטור?

פורסם
אתה באמת חושב לחזור לאותו יצרן שהצריך אותך לתקן גיר פעמיים ב 3 שנים?

אני לא נגד VAG או DSG ויש להם רכבים מצוינים לדעתי, ושכל אחד יעשה את ההחלטות שלו, אבל מעניין אותי מה גורם לך לשקול אותם שוב למרות הטרטור?

 

כי אני לא שופט יצרן שלם בגלל דגם אחד. לכל יצרן יש דגמים יותר מוצלחים ופחות מוצלחים. אני משתדל לא להיות מהאנשים ששופטים לפי דבר עבר כמו האנשים כיום שרצים לשלם 20,000 ש"ח יותר על יאריס בנאלית כשיש להם 208 נהדרת ב85,000 ש"ח בגלל של206 לפני 15 שנה היו בעיות חשמל.

 

 

 

למישהו יש מושג האם באמת לא מיבאים עדיין את דגם הדיזל לארץ? או שזה סתם משהו שהסוכן בסוכנות ניסה לסבן לי?

פורסם

אגב הייתי שוקל ברצינות גם את ה-3008 - ואם 210K לא מפחידים אותך, אז גירסת ה-GT של ה-3008 יכולה להתאים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה לגבי הבנזין, המנוע 2000 tsi. שמעתי שיש אותו כבר באודי, יש למישהו משהו להגיב על האמינות שלו? אני פוזל חזק לכיוון הסקודה 2.0 בנזין.

פורסם

לא ידוע על מחלות/בעיות ספציפיות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בשביל להעריך מה רמת האמינו של הקודיאק 2.0, תבדוק ביקורות אמינות עם סקודה סופרב 2.0. אלו אותם המכלולים שמפגינים אמינות.

יש רק בעיה אחת עם גיר ה DSG6, אני לא זוכר אחרי כמה ק"מ צריך להחליף שמן גיר, אבל טיפול כזה במורשה עולה קרוב ל 5000 שקלים.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

×
×
  • תוכן חדש...