Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה קודיאק 2.0 4X4 TSI או MAZDA CX-5 פרימיום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה אכן כל 60000 ק"מ אבל עולה 1500 ש"ח "בלבד".

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
זה אכן כל 60000 ק"מ אבל עולה 1500 ש"ח "בלבד".

 

לצערי בטיפול 60000 בנוסף לשמן הגיע, מבצעים טיפול גדול...

הטיפול כולל: שמן מנוע, פלטר שמן, פילטר דלק, פילטר אוויר ופילטר מזגן (שניהם כל שנתיים), פלאגים ובד"כ רפידות בלמים קדמיים (אצלי לפחות).

 

במורשה (לפחות האוקטביה שהיתה לי ללא שמן גיר), טיפול כזה עולה:

ברקסים - 700

טיפול גדול - 1700 (אם משתמשים בחלפים מקוריים)

שמן גיר - 1500

סה"כ - 3900 שקלים.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם
אין שום קשר בין הגיר של האוקטביה (שהוא עם מצמדים יבשים) לגיר של הקודיאק שהוא עם מצמדים רטובים ותיק, וחף מבעיות.

 

ככלל, מי שנוסע בעיקר נסיעות בינעירונית חווה הרבה פחות בעיות גם עם הגיר עם המצמדים היבשים.

 

לי יש ייטי דיזל עם DSG רטוב כבר 200000 ק"מ ללא בעיות מיוחדות (ואני יודע שאני לא חריג)

 

לו אני במקומך - הייתי שוקל דווקא את דגם הטורבו דיזל של הקודיאק.

 

חף מבעיות??

 

המציאות מראה משהו אחר לגמרי.

פורסם

איזה מציאות?

הסבירו לך שהגיר הוא לא אותו גיר.

 

יש מספר דגמים של גיר DSG , הדגם ששווק עד עתה עם המצמדים הרטובים הראה אמינות מצוינת.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
בשביל להעריך מה רמת האמינו של הקודיאק 2.0, תבדוק ביקורות אמינות עם סקודה סופרב 2.0. אלו אותם המכלולים שמפגינים אמינות.

יש רק בעיה אחת עם גיר ה DSG6, אני לא זוכר אחרי כמה ק"מ צריך להחליף שמן גיר, אבל טיפול כזה במורשה עולה קרוב ל 5000 שקלים.

קודיאק 2.0 מגיע עם DSG7 ולא DSG6 בניגוד לסופרב בה דגמים של 2.0 מגיעים עם DSG6

לגביי דגם דיזל במקרה השבוע בדק חבר שלי בסוכנות צפי ינואר 2018 למזמינים היום

פורסם

מה שקובע את אמינות הגיר הוא לא מס' המהירויות אלא הדגם שלו ואם המצמדים רטובים או יבשים. גיר עם מצמדים רטובים לא עושה בעיות גם הוא עם שבע מהירויות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...