Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי הפורום

 

אני ממש לפני רכישה של פיגו 3008 דגם פרימיום ומתלבט בין דיזל לבנזין .

האם למישהו יש את הדיזל ויכול לתת חוות דעת לגבי איכות הסחיבה של המנוע לדוגמה בהשווה ליונדאי טוסון מנוע 2000 .

האם הרעש של הדיזל לא מפריע במהלך הנסיעה ?

אשמח לקבל פרטים והמלצות.

בנוסף מאוד מתלבט לגבי הרכבת מערכת טאץ של לובינסקי האם אין סכנה לבעיות חשמל ?

 

תודה ויום נפלא.

פורסם

הביצועים של הבנזין קצת טובים יותר, מעריך שתאוצות הביניים של הדיזל עדיפות (לא בדקתי)

לגבי הרעש - אתה חייב לעשות נסיעת מבחן ולשמוע בעצמך - יש כאלה שמפריע להם ויש כאלה שלא - זה אינדיבידואלי.

 

לגבי מערכת הטאץ' - אינני רואה מקור לבעיות חשמל בגלל זה, אבל יש שמקפידים לא לעשות התקנות מקומיות - כל אחד וטעמו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נסיעת מבחן תעזור לך להחליט לדעתי.

 

אך כדאי שתבדוק מה לגבי הקילומטראג' שאתה עושה בשנה,

 

אני למשל עשיתי כבר 25000 ק"מ והרכב אצלי כבר שנה, שאם הייתי מודע לכך לפני הרכישה הייתי מחפש דיזל בלבד, כי זה כמול למנוע בנזין בשנה אך לדיזל זה סביר.

פורסם

דווקא ה-301 שלך היא דוגמא טובה, למכונית משפחתית עם מנוע בנזין שיכולה "לתת בראש" במונחים של צריכת דלק למכוניות מונעות בדיזל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שלום חברי הפורום

 

אני ממש לפני רכישה של פיגו 3008 דגם פרימיום ומתלבט בין דיזל לבנזין .

האם למישהו יש את הדיזל ויכול לתת חוות דעת לגבי איכות הסחיבה של המנוע לדוגמה בהשווה ליונדאי טוסון מנוע 2000 .

האם הרעש של הדיזל לא מפריע במהלך הנסיעה ?

אשמח לקבל פרטים והמלצות.

בנוסף מאוד מתלבט לגבי הרכבת מערכת טאץ של לובינסקי האם אין סכנה לבעיות חשמל ?

 

תודה ויום נפלא.

 

אתה הולך לקנות רכב לפני נהיגת מבחן ?

בקש נסיעת מבלן על שני הדגמים ותחליט מי מהם מתאים לך יותר, אם אתה בעל נסועה גבוהה הדיזל הוא הבחירה הנכונה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אני לא התלהבתי בכלל מהדיזל, הוא סביר לגמרי אבל אין לו מחץ.

אהבתי הרבה יותר את הבנזין (ניסיון עם ה-3008 הקודמת אבל מבחינה זו אין הבדל גדול בינה לבין החדשה, אם כבר אז החדשה יותר זריזה אפילו).

בכל הכתבות קראתי שהדיזל נעים ושקט ולא מרגישים אותו כלל, בפועל הוא לא כל כך שקט (אולי בהשוואה לדיזל מתחרה) ובתאוצות בהחלט ניתן לשמוע אותו ואני אישית לא אהבתי את רעש הדיזל.

הבנזין לא קצת יותר מהירה, אלא הרבה יותר מהירה (גם בתאוצ׳ות ביניים) שקטה ומעודנת.

השאלה האם זה שווה עוד 10,000₪?

ובכלל, אם מדובר על דגם הפרימיום בנזין אז מגיעים כבר למחיר של 175,000₪ שלדעתי זה מחיר הרבה יותר מידי גבוה לפיג׳ו 3008, טובה ככל שתהיה.

לכן אישית אם הייתי בוחר ב-3008 כנראה זה היה בדגם הדיזל על אף שלא התלהבתי ממנו (לפחות בתחנת הדלק הוא יעלה לך חיוך ;) )

פורסם
אם מדובר על דגם הפרימיום בנזין אז מגיעים כבר למחיר של 175,000₪ שלדעתי זה מחיר הרבה יותר מידי גבוה לפיג׳ו 3008, טובה ככל שתהיה.

)

ואילו חלופות ברמת המחירים האלא בקבוצה שלה עדיפות לטעמך?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
ואילו חלופות ברמת המחירים האלא בקבוצה שלה עדיפות לטעמך?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

בקבוצה שלה אף רכב לא שווה 175,000₪ לטעמי..

אבל אם כבר הייתי מגיע לרמת המחירים הזו הייתי עושה עוד קצת מאמץ והולך על הטיגואן המאובזר.

או שמוותר על קצת פיצ׳פקס והולך על ה-CX5 בגירסת הכניסה המספקת לטעמי.

יש גם את הקודיאק ברמת מחיר זהה אך עם יתרון של 7 מושבים וכנראה סחירות כמשומש הרבה יותר טובה.

זה נכון של-3008 פרימיום יש כמה גדג׳טים נחמדים, אבל בסופו של יום זה גדג׳טים ולא יותר מזה, ואני אישית לא מוכן לשלם על רכב כזה 175,000₪.

 

אגב אם משומש בן שנה-שנתיים בא בחשבון אז יש כמה חלופות שעדיפות משמעותית על ה-3008 גם ברמת ה-GT..

לדוגמה במוו X1 20i

פורסם
הדיזל יסחוב טוב יותר מטוסון 2000.

הוא שקט והולם מאד את הרכב.

לבנזין אולי יש יתרון ב1% מהזמן בהדבקת דוושה מהמקום. בשאר הזמן הדיזל עדיף.

על פי מה קבעת את המשפט האחרון?

באמת שמעניין אותי במה הדיזל יהיה טוב יותר מלבד צריכת הדלק (שיכול להיות שבכלל לא מעניינת את פות״ש)..

בתאוצות הוא יהיה נחות ממנו משמעותית, בכל מצב ובכל מקום.

בשיוט הוא גם יהיה נחות ממנו (הוא רועש יותר מהבנזין) אני אישית שמעתי והרגשתי אותו גם בשיוט של 120 קמ״ש.

בתאוצה הוא ירעיש הרבה יותר מהבנזין וירגיש דיזל למהדרין, וזה לא רק כשמדביקים את הרגל, זה בכל האצה לעקיפה, או ביציאה מתונה מהרמזור, או בהתנהלות עירונית, או... וזה יוצא קצת יותר מ-1%, קצת הרבה יותר..

אני מניח שאם המחיר של הבזנין היה זהה לזה של הדיזל הרבה היו בוחרים את הבנזין, אבל בתוספת של 10 אלף אנשים בוחרים להתפשר וזה בסדר גמור, גם אני הייתי בוחר בדיזל בסופו של יום, אך לא הייתי משלה את עצמי לחשוב שהוא יותר טוב מהבנזין.

הבנזין של פיג׳ו מעולה, נקודה.

פורסם (נערך)

אם יש לך ילדים קטנים אז ברור שדיזל עדיף. יש לו מין גרגור נעים ונמוך כזה שמרדים אותם כבר בהתנעה. שווה ₪10000 .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

בוקר טוב חברים

 

אתמול ביצעתי נסיעת מבחן לשני הדגמים ( דיזל ובנזין )

לגבי הדיזל , מאוד התרשמתי מהשקט בתא הנוסעים האמת שקשה להבחין שהרכב לוגם סולר .

מחוץ לרכב כמובן שמיד מזהים שמדובר במנוע דיזל אם כי הרעש יחסית חלש .

בשום שלב של הנסיעה לא הרגשתי שחסר כח למנוע .

מנוע בנזין - אכן הרכב מרגיש יותר זריז אם כי לא בפער ניכר.

לצד חיסכון בדלק , חיסכון בעלות הקנייה , וכנראה סחירות יותר גבוהה בעתיד הזמנתי את הדיזל פרימיום ( המתנה של חודשיים וחצי )

עריכה אחרונה על ידי Eli Sfaradi
פורסם

אלון - יש לי ניסיון עם 3008 דור קודם ופיקאסו חדשה. שתיהן היו עם 1.6 טורבו.

בכל מקרה מדובר על מכוניות לא מהירות (גם הבנזין וגם הדיזל) ומה שמעניין זה אופי הפעולה, זמינות הכח וצריכת הדלק.

רעש הדיזל ב3008 לא מפריע בשום צורה לבנאדם ממוצע.

 

לגבי היסטורית האמינות של 1.6thp מספיק לגגל קצת או בפורום כדי להבין במה עלולים להיתקל.

 

אם אני לא טועה אתה לא מחזיק 3008. הניסיון שלי מבוסס על 10k קמ.

פורסם (נערך)
בקבוצה שלה אף רכב לא שווה 175,000₪ לטעמי..

אבל אם כבר הייתי מגיע לרמת המחירים הזו הייתי עושה עוד קצת מאמץ והולך על הטיגואן המאובזר.

או שמוותר על קצת פיצ׳פקס והולך על ה-CX5 בגירסת הכניסה המספקת לטעמי.

יש גם את הקודיאק ברמת מחיר זהה אך עם יתרון של 7 מושבים וכנראה סחירות כמשומש הרבה יותר טובה.

זה נכון של-3008 פרימיום יש כמה גדג׳טים נחמדים, אבל בסופו של יום זה גדג׳טים ולא יותר מזה, ואני אישית לא מוכן לשלם על רכב כזה 175,000₪.

 

אגב אם משומש בן שנה-שנתיים בא בחשבון אז יש כמה חלופות שעדיפות משמעותית על ה-3008 גם ברמת ה-GT..

X1 20i

בהתחשב ברמת המחירים בארץ (מדגיש, בארץ) ורמת האיבזור בפרמיום המחיר סביר, והופך את הCX5 לתמורה גרועה למדי.

לגבי הטיגואן, מכונית מצויינת שיצא לי לנהוג בה לא מעט, אבל העיצוב משעמם עד פיהוק (בעיני כמובן וזה אינדיווידואלי לחלוטין) ומלבד מרווח אין בה שום ערך נוסף על ה3008.

 

אגב, עוד מבחן מAuto Express מהשבוע, בה שוב ה3008 לוקחת את הבכורה (גרסת הדיזל 120 כ״ס) מול אטקה וקשקאי.

 

IMG_0787.JPG

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
×
×
  • תוכן חדש...