Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש התלבטות איזה רכב לבחור מאזדה cx-5 או מיצובישי אאוטלנדר שתיהם חדשים מהחברה... יש לי אפשרות להשיג את המיצובשי ב140000 אבל עדיין לא הבנתי איזה רכב יותר שווה אמין.... אשמח אם תעזרו לי..

פורסם

היתרון של מיצובישי במחיר ובדגם עם 7 מקומות.

אם אין לכם צורך ביותר מ 5 מקומות, תבצעו שתי נסיעות מבחן ותחליטו, האם מזדה לדעתכם שווה את ההפרש במחיר ( כי יש הפרש משמעותי ומזדה יותר טובה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
היתרון של מיצובישי במחיר ובדגם עם 7 מקומות.

אם אין לכם צורך ביותר מ 5 מקומות, תבצעו שתי נסיעות מבחן ותחליטו, האם מזדה לדעתכם שווה את ההפרש במחיר ( כי יש הפרש משמעותי ומזדה יותר טובה ).

במחיר שאמרתי מדובר על הרכב עם החמישה מקומות אז בקטע הזה זה גם לא כזה יתרון מה לגבי הקיה נירו אם מכניסים אותם להשוואה?

פורסם (נערך)

המאזדה מתקדמת מודרנית ומשמעותית מהנה

יותר לנהיגה. אין מה להשוות.

היתרון היחיד של האאוטלנדר שאני יכול לחשוב עליו הוא תא מטען ענק, ותו לא.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

לקיה נירו אין את ה"פוזה" של ג'יפ, אבל יש לה יתרון גדול - צריכת דלק של רכב היברידי. סוג אחר של רכב, קשה להשוות .

( אין צורך לצטט הודעות צמודות).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני אומר - ללכת לסוכנויות של הרכבים בהם אתם מעוניינים, לשבת ברכב בכל המושבים, להרגיש את החומרים, להזמין נסיעות מבחן ורק אז להחליט. 30 אלף שקלים זה סכום גדול. אולי תאהבו את אאוטלנדר או את נירו ותסתפקו ברכב יותר זול.

עוד רכבים? קיה ספורטאג', יונדאי טוסון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לקיה נירו אין את ה"פוזה" של ג'יפ, אבל יש לה יתרון גדול - צריכת דלק של רכב היברידי. סוג אחר של רכב, קשה להשוות .

( אין צורך לצטט הודעות צמודות).

 

 

לדעתי האישית גם למיצובישי אאטלנדר "אין את הפוזה של ג'יפ".

 

עיצובו לא נראה בכלל כג'יפ אלה כמוביל נוסעים (מיניוואן),



אשר פחות יפה מהסיטרואן פיקסו, פיג'ו 5008, מאזדה 5.

 

העיצוב של האוטלנדר בגרסא הראשונית שהיע לארצנו מארה"ב,

הייתה יפה יותר מהעיצוב של הגרסה הנוכחית והקודמת.

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
פורסם

עוד אפשרות היא לבדוק את הסקודה קודיאק שהגיע לא לפני הרבה זמן

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

פורסם

המאזדה עדיפה בגדול אם זה שווה את ההפרש של 30K זה כבר שיקול שלך האאוטלנדר מאוד משתלם בדגם ה-7 מושבים השאלה אם אתה זקוק להם ? כמו שציינו פה תבדוק את הקיה נירו , חבילה דיי מוצלחת.

:fadein:
פורסם

הנירו לא יותר ממשפחתית סטיישן היבריד רגילה.

לא מבין איך הצליחו לשווק אותה כאילו היא ג'יפון, אבל היא לא.

ההרגשה בה היא בדיוק כמו רכב משפחתי, וכנראה מי שמתלבט בין CX5 ואווטלנדר מחפש ג'יפון (עם כל המשתמע מכך) ולא משפחתית.

 

לגבי ה-CX5 ב-140K, היא מהדגם הקודם ולא החדש.

אם כבר מתחילים להתפזר אז הטוסון יהיה עדיף עליה וכנ"ל גם הספורטז' ובאותו גזרת מחיר.

יש גם את ה-3008 הבסיסית אך אני מניח שפותח השרשור לא מכוון לרכבים שאינם אסייתיים..

×
×
  • תוכן חדש...