ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,535 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 4 אלף צפיות
לאחר שירדתי מהסוופיט בגלל 3 כוכבים במבחני ריסוק אני מתלבט בין הונדה גאז ליונדאי אי 20 . אשמח לשמוע דעות לגבי אמינות, עוצמת מנוע, שרות במוסך מורשה , שירות היבואן ,סחירות בשוק משומשות וכל מה שנראה לכם בר חשיבות. תודה
הודעה אחרונה מאת sidewinder, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 517 צפיות
אהלן אנשים יקרים. אני זקוק לעזרתכם לרכישת רכב עבור חייל. הדרישות הכלליות הן: - עד 18 אלף ש"ח. - סופרמיני - משפחתי (לא מיני). - דגש על אמינות. חשוב כמובן שיהיה יחסית חסכוני. - העדפה עם חיבור AUX לפחות. לא הצלחתי להגיע לתשובה חד משמעית, שכן יש המון המלצות ברחבי הפורום (חלקן סתם נזרקו לאויר ע"י אנשים). אשמח מאוד לעזרתכם, תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 513 צפיות
שלום אני שוקל להחליף את הרכב שברשותי (מזדה 3 2007 ) לרכב חדש , אני מאמין שלאחר שאמכור ואביא קצת כסף יהיה לי תקציב של 35-40. אני נוסע בשנה בערך 35,000 קמ שכולם בכבישים פתוחים, מחפש רכב שיענה על הדרישות שלי : רכב אמין , בטוח לפחות כמו המזדה, נוח וקצת יותר רחב (שיהיה מקום ל2 כיסאות ילדים מסיביים ואמא אחת בנוחות לנסיעות ארוכות). על מה כדאי ללכת ? שווה לנסות גם דיזל? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי. מצאתי רכב יונדאי i20 לקנייה מנוע 1600, ומתברר שהחליפו לו את המנוע למנוע של קיה, שמתאים לרכב הזה והוא מופיע ברישיון הרכב כמנוע החלופי ועבר גם טסט מאז. רציתי לדעת האם זה מוריד את הערך של הרכב בזמן קניה עכשיו? ובעתיד שארצה למכור והאם לרכוש את הרכב לדעתכם למרות הבעיה הזאת?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות את הספארק או הc1 בשנת 2011 הדגם הידני. איזה רכב מומלץ יותר מבחינת עלות אחזקה/דלק/אמינות ובכללי מה היתרונות והחסרונות בכל רכב ואם יש רכב אחר שמומלץ עד 23k אשמח לשמוע תודה
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מצאתי אקזמפלר מעט מוזר, הרכב נראה שמור חיצוני ופנימי, היה ביד הראשונה בליסינג. הוחלף מנוע עקב כשל לחדש באחריות ב 100 אלף ק''מ, הוחלף גיר לטענת הבעלים אחרי שנתיים שהרכב היה על הכביש. מצד אחד מרתיע מאוד ומצד שני יש בזה חלק טוב תלוי איך מסתכלים על זה, אין ספק שזה דורש הורדת מחיר כי כשארצה למכור כל זה יהיה לרעתי. הרכב טופל כל חייו במורשה כולל היסטוריית טיפולים מלאה. ראיתי את הבדיקה של הרכב כאשר הבן אדם קנה אותה מהליסינג, סה''כ נראת טוב. להתרחק כמו מאש או שאולי זאת מציאה? ושוב מה הכי חשוב לבדוק? רק כדי לוודא הגיר הוא גיר רובוטי נכון? הכוונה להחזיק את הרכב שנה-שנתיים תלוי ברמת האמינות שיפגין. Sent from my PRO 6 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
בוקר טוב, מה דעתכם על הסוניק RS? על פניו נשמעת כמו חבילה מעניינת, אז למה לא? התקציב הוא סביב ה-50K, מחפש רכב מאובזר, זריז ונוח גם לנסיעות מנהלתיות. רוב הנסיעות הן בינעירונית וכ-15K בשנה. האם ידוע לכם על מחלות מסויימות של לדגם ה-RS? מה דעתכם עליו? אשמח לכל הערה והארה לגבי הרכב.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
שנתון רצוי: 2010+. לא רובוטי, עדיפות לרכב נוח לנסיעה ת"א-פרדס חנה (כ-45 דק'). כרגע האופציות: סוזוקי אלטו (נופלת בגזרת הנוחות) קיה פיקנטו (חורגת מהתקציב) ניסאן מיקרה פספסתי משהו? תודה.
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
- 1 תגובות
- 595 צפיות
שלום לכולם, יש לי חבר שמחפש לרכוש סיטרואן C4 ושם עין על אחת שהיא שנת 2009 הדגם המפואר (SX PK) עם טורבו. השאלה היא איך הדגם הזה עם הטורבו? יש בעיות מיוחדות איתו לעומת הדגם הפשוט? תודה
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למרבה ההפתעה השואת הבלימה האוטונומית בפיקנטו לעומת היאריס מלמדת על עדיפות הפיקנטו בפרמטרים הבאים: ביאריס הבלימה האוטונומית עד 30 קמש מבוססת קרן לייזר עובדה המצריכה חיישנים על גבי השמשה כך שזה מצמצם את שטח השמשה ופוגע בשדה הראיה ואילו בפיקנטו מערכת בלימה אוטונומית מבוססת רדאר שמעבר להתרעה על סכנת התנגשות, היא תבלום בלימת חירום מלאה בין 8-75 קמ"ש, ובין 76-160 קמ"ש היא תפעיל את הבלמים אך לא בעצמה מלאה ולא דורשת חיישנים שתופסים חלק מהשמשה ופוגעים בשדה הראיה
הודעה אחרונה מאת mike56, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מה היתרונות או החסרונות לרכבים האלה יש לה 2 ילדים שנוסעים בבוסטרים הנסיעות שלה לא ארוכות
-
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
שלום לכולם אני מתעניין ברכישת רכב מיד 2. מספר מוכרים אליהם פניתי אמרו שהרכב נרכש בליסינג מימוני. מישהו יכול להסביר לי כיצד מחשבים את ירידת הערך של ליסינג זה? כמו כן - האם בליסינג מימוני יש אופציה לנהג יחיד או נהגים מרובים? ועוד שאלה - נניח ואני קונה כזה רכב. כיצד אני מוודא שהוא אכן היה בליסינג מימוני? האם זה כתוב על הרישיון? אשמח לכל מידע. תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אחותי מתקדמת לרכב משפחתי גדול יותר ונפרדת מיונדאי גטס שנת 2005 נפח מנוע 1600 ככל הנראה עם קילומטראז' מכובד (אין לי מספר מדוייק) - היא מעוניינת למסור לי אותו כי אני דיי נואש לרכב קטן וראשון בחיי כשכעת עולות מספר שאלות - 1. מה הסכום ההגיוני שאני צריך להציע לה בתמורה לרכב ? 2. לא עדיף לי להתעקש על רכב "מחוץ למשפחה" משנתון מאוחר יותר כדוגמאת ניסן מיקרה או יונדאי i10 ? היונדאי גטס מגיעה עם סן רוף, צמיגים חדשים ומנוע מחודש כשאני גם יכול להיות בטוח בנוגע להיסטוריה הטיפולית/תאונות שלו. מנגד חשוב לי רכב חסכוני, אמין וזול ואני לא בטוח שהגטס תספק אותי בתחומים האלו - מה דעתכם ?
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
- 3 תגובות
- 459 צפיות
שלום חברים אני שוקל להחליף את הרכב לרכב מרווח יותר משפחתי/ סטיישן תקציב של 70,000 ש"ח +- נסועה ממוצעת של כ 15,000 בשנה 80% עירוני 20% בין עירוני . לאחר קריאה בפורום המומעדות שלי הן: קורולה/ מאזדה 3 / B4 במשפחתיות סיד/I30 בקטגוריות הסטיישן מיצובישי אאוטלנדר- ( כי האישה רוצה ) אני מעדיף רכב אמין ככל האפשר זול יחסית להחזקה ( טיפולים+ביטוחים) רכב יחסית מרווח נוחות/ חווית נהיגה חשובים אך פחות קריטיים מבחינתי נכון להיום מתניידים במאזדה 3 דור קודם שדיי צפופה לנו ותא במטען אמנם מספק אך בעל גישה לא נוחה. ה I30CW מועמדת דיי מובילה מבחינתי. מבין חברות הליסינג היותר "רציניות" מי מבצעת טיפולים בצורה מסודרת במוסכי היבואן? תודה על…
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
שלום, אני שוקל רכישת רכב מחברת ליסינג (טויוטה קורולה 2014). בדף הבדיקה שהוצג לי ע"י הסוכנות מופיע "תיקוני מרכב משמעות גבוהה: פח אחורי הוחלף", לצד דברים נוספים במשמעות נמוכה. אשמח לדעתכם בנוגע לשאלות: בטיחות הרכב, חומרה של העניין (נאמר לי ע"י הסוכן שבשל כך שברכב זה הפח האחורי מולחם אז זה מופיע כמשמעות גבוהה, ואם זאת היתה מזדה, שם פח אחורי מחובר בברגים, אז המשמעות היתה נמוכה), והשפעה פוטנציאלית על המחיר. מצורף טופס הבדיקה. תודה
הודעה אחרונה מאת ofirshw, -
-
- 10 תגובות
- 10 אלף צפיות
היי , בבדיקת רכב רשום בדוח -נקישה בשילוב הילוכים , מה זה אומר?
-
- 12 תגובות
- 9 אלף צפיות
שלום לכולם אנחנו כרגע במשפחה עם לאנסר 2007,הרכב לא נח וגם הכיס ניקרע בעיקר מהדלק,מבחינת טיפולים פחות בעייתי אבא מכונאי מוסמך,חשבנו להישתדרג אבל מחיר הרכב לא בשמים ולכם הוחלט על טרייד אין במגרש,המטרה רכב עם שנתון 12-14,כמובן שלא בולע דלק זה מאוד חשוב,התקציב על 50K,עכשיו מתחיל הסינון,לא קייה, יונדאי ודומיהם חשוב שהרכב יהיה חזק,את הלאנסר צריך לאמץ כי להגיע לכח המיוחד בעליות,המחשב היית לכיוון פורד מונדאו, או שברולט קרוז שנכנסות בתקציב,עזרתכם בבקשה ...
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שוקל לקנות וולוו יד שניה s60 או s80 שנתונים 2014/2015 האם יש מחלות ידועות לשנתונים הללו? משהו מיוחד שצריך לדעת? עלויות של טיפולים? אשמח לכל מידע מוקדם תודה
הודעה אחרונה מאת tepic, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אנחנו משפחה עם ילד ואחד בדרך, אנחנו מחפשים רכב (ראשון בשבילנו) בתקציב עד 15K. מיועד לנסיעות בתדירות נמוכה, לפחות בשנה הקרובה, בעיקר בין עירוניות. חשובה לנו הבטיחות, נוחות משפחתית (שזה אומר בעיקר תא מטען בגודל בינוני ומעלה), ושיהיה חסכוני (לא כ"כ משנה אם בגלל צריכת דלק או מיעוט בראיית מוסך). אחותי העבירה אלי הצעה על רכב של חברה שלה (מצורף תיאור מפורט בתמונות): יצרן: מיצובישי דגם: לנסר קלאסיק שנה: 2005 נפח מנוע: 1584 יד: 4 ק"מ: 212,000 טסט עד: 12/17 קיבלנו עליו המלצות, והיתרון הגדול מבחינתנו הוא שאנחנו סומכים על המוכרים. אנחנו מניחים שעבורנו הם יתגמשו במחיר. נשמח לחוות דעת והמלצות.
הודעה אחרונה מאת nirurshon, -
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
אוטו לזוג 35 תקציב כרגע אני כמעט סגור על אחת משתי המכוניות שמצוינות בכותרת אבל יש התלבטות האם לפזול לעבר רכבים עם גיל יותר צעיר ( הסיריון כמובן הן כבר בשנתון יחסית מתקדם כמו כן ה SX4 כי בשנתונים היחסית חדשים שלהם המחירים גבוהים) ראיתי אופציות כמו הסקודה סיטיגו והרנו מי (בטח יש עוד כמה אופציות) שאפשר לקנות אותם בתקציב שלי והן יותר צעירות מהאופציות שיש לי הנסיעות יהיו בעיקר בין הבית לעבודה / לימודים והן בין הערים (לא כל יום) ומה שאני מחפשם כמובן זה האמינות ואיך הן מתפקדות בנסיעה בין עירונית ורק אחר כך הדלק והאיבזורים וכו וכו אשמח לשמוע דעות חברים.
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי, אני לקראת רכישה של רכב יד 2 מאדם פרטי. המוכר סיפר שהרכב משועבד לבנק בגלל הלוואה שלקח על מנת לקנות אותו (מופיע גם ברישיון רכב). האם יש לי מה לחשוש? מה התהליך שצריך להתבצע? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת shmoolm, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 733 צפיות
היי כולם לפני רכישה של רנו מאסטר 2008 יד 1 מups כרגע נמצא במגרש דברים שצריך לבדוק לפני רכישה ? מחלות ידועות? תודה Sent from my MI 5 using Tapatalk 330000
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
גולף 1.4 TSI
מאת -Sparco--
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 820 צפיות
שלום. מדובר בגולף 1.4 TSI 2009 אשמח לדעת אם יש תקלות, ולהתרחק מדגם זה או שאפשר לרכוש בראש שקט? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 882 צפיות
שלום לכולם, רכשתי לפני כחודש רכב מחברת טרייד אין, הרכב הוצג כרכב "יד ראשונה פרטית" וכך אף צויין בחוזה. אתמול עיינתי ברישיון הרכב מאחר והייתי צריך לעשות בו שימוש למטרה כלשהי ופתאום שמתי לב שהרכב רשום על שם "סוחר רכב - ...(שם חברת הטרייד אין)" ובשורה של "בעלים קודמים" מופיע "01". למעשה זה אומר שהרכב עבר בעלות לחברת הטרייד אין, לא כך? זה אומר שאני רכשתי מחברת הטרייד אין ואני למעשה יד שלישית? במידה וכן, מהי ירידת הערך בגין רישום היד על שם חברת הטרייד אין?
הודעה אחרונה מאת IRON-MAN, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, ראיתי מיצובישי ספייס סטאר לפני כמה ימים. נראה סבבה והכל. מחירון - 39,500. משוקלל - 40,500. הרכב בן 4. טסט לשנה+ (עשה עכשיו טסט כשהתאריך לטסט עוד 4 שבועות). טופל בגדול במוסך מורשה (בלוח טיפולים שנתן לי חסר טיפול אבל לא את האחרון). קילומטראז' סביר (78,000). ירד ל34,000. האם המחיר סביר לנתונים? כמו כן, האדם נראה לא בעניינים. יש מצב שהוא באמת כזה אבל אני רוצה לפקוח עיניים אולי הוא משחק אותה תמים... יש משהו שהוא עלול להסתיר? ומה כדאי לבדוק כדי לוודא שככל הנראה הכל בסדר? בעיות מיוחדות בכל מקרה כרגע לא ראיתי.. אשמח לחוות דעתכם. תודה רבה ויום טוב.
הודעה אחרונה מאת moshe128, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי חבר משפחה מחפש רכב 8 מקומות בתקציב של עד 80k . אני פחות חזק בתחום ה8 מקומות וכמעט לא מכיר, אשמח לאפשרויות תודה. צריכת דלק פחות חשובה.
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 819 צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל מידע על חברות המבצעות ליסינג פרטי תפעולי. עד כה מצאתי את שלמה סיקסט ואופרייט ליס. במידה ואתם מכירים אשמח לשמוע ממכם גם על המלצות. תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, רוצה לקנות פיאג'ו פורטר טריפר נתונים: שנת 2012 63000 ק"מ יד ראשונה, היה בשירות עיריית בית שמש הרכב עבר ראש מנוע באחריות לפני שנתיים בעקבות התחממות נראה טוב, נסעתי עליו 15-20 דקות בשיא החום, מד החום הגיע לרבע, נוסע יפה צריך אותו לעבודות נגרות בעד/נגד או כל דבר אחר, אשמח לשמוע תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי חבר , שלא בעצתי , סגר עסקה עם סוחר על הרכב הנ"ל ממבט על הבדיקה שביצע באופן עצמאי , מופיע סעיף משמעות גבוהה בשלדה לדעתי , הרכב אחרי תאונה קשה. מיד אעלה את הבדיקה.
הודעה אחרונה מאת אביתר 29, -
-
- 1 תגובות
- 540 צפיות
אני מחפש רכב 7 מקומות, התקציב שלי הוא 60K פחות או יותר. האם כדאי לחפש את הנ"ל בשנתון 2010 מנוע 1.9 דיזל (מצאתי עם 155K), או לחפש רכב נכה בגרסה של 7 מקומות "ארוך". או שבכלל כדאי לחפש רכב אחר? אני מניח שלרכבים בשנתונים שקרובים לגיל 8-10 יש טיפולים, אך איזה רכב נחשב אמין וחסכוני? דבר נוסף שחשוב, אני גר בבקעה (חם!!!!) ולמעט שברולט אורלנדו, כל הרכבים מגיעים ללא מזגן מאחורה, וזה נתון חשוב. אנא עזרו!!!! תודה.
הודעה אחרונה מאת איציק.ד,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 292 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גור אדם
- פינדר
- Itzik-b
- amosbmw
- sperial
- Yuval Oren
- thazethaze
- לירון .ה.
- wee~man acuna
- garicho
- Golf_91
- tan tan
- Tal7
- Fraysa
- מיכל-לי
- Mike Lowrey
- yoni162
- BoazB11
- flytomars
- ישה
- גולדן191
- דובצע
- נעם101
- SlowRide
- zvigolden
- 3n
- מלטבשי
- yahaga
- שביט
- viper83
- יבגניפ
- רפי לין
- Liviur
- Gosser1860
- Avia
- טויוטה סופרה
- `Infinity
- nir eli
- GTאי
- blackpolo
- AUDIO KING
- ברווז
- blackice
- nglancer
- om2
- Liquidator
- menir1
- יובל .מ.
- מיץ פטל
- orsh99
- עדי-אל
