Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כסת"ח קבוע של מכוני בדיקות, כדי לא לקחת אחריות על הגיר, במידה ותוך זמן קצר אחרי הבדיקה תהיה תקלת גיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
תודה על התגובה אז אלך על זה

 

לפני שתלך על זה, תבדוק את הגיר במוסך מורשה לפני קניה.

 

לפני עשור קניתי רכב יד ראשונה עם 50K ק"מ, ובבדיקה כתבו נקישה בשילוב הילוכים,

קניתי לצערי הרב,

אך אחרי 5 חודשים הגיר שבק חיים ועלה כ20000 ש"ח תיקון מדובר ברכב VAG שנת 2005.

פורסם

פותח הנושא,אם זה לא סוד צבאי,גלה לנו באיזה רכב מדובר ועל איזו שנה מדובר.

אין דין הערה כזו בגיר אוטומטי פלנטרי פשוט לעומת גיר רובוטי ,שבו תקלות עלולות להיות יקרות לתיקון ואף כפול משיפוץ גיר אוטומטי רגיל.

אם הרכב נראה לך,נסעת עליו ולא הרגשת משהו חריג בנסיעה,גש למכון גירים,שיחברו סורק תקלות (שווה עוד 300 ש"ח ולו רק עבור השקט הנפשי) ושיגידו לך מה מצב הגיר-לפי זה תוכל לקבל החלטה קלה יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

Colauti

 

מאיפה הביתה שתיקון גיר רובוטי יכול לעלות כפול מגיר אוטומטי רגיל?

 

אם אין לך עובדות בבקשה אל תמציא סיפורים תדמית אישית בלבד ללא כל בסיס.

 

איך הגעתה לזה? אשמח שתסביר.

פורסם
Colauti

 

מאיפה הביתה שתיקון גיר רובוטי יכול לעלות כפול מגיר אוטומטי רגיל?

 

אם אין לך עובדות בבקשה אל תמציא סיפורים תדמית אישית בלבד ללא כל בסיס.

 

איך הגעתה לזה? אשמח שתסביר.

אחרי שתשאל כמה עולה לתקן גיר איזיטרוניק של קורסה/רובוטי של פיאט או כל רכב גרמני עם DSG 7 תעשה השוואה מול תיקון של גיר אוטומטי רגיל במכון שיפוץ ותראה שההבדל כמעט פי 2 לרעת הרובוטי.

לפני שאתה כותב דברים,מציע לך לערוך סבב שיחות מול מכוני גירים ואם תחפש,תבין גם שלא הרבה מהם אוהבים ויודעים להתעסק עם הגיר הבעייתי ולכן מי שיודע,גובה מחירים גב והים.

דוגמא פשוטה- להחליף "רק" מחשב גיר בפלואנס/קליאו יחסית חדישות (היו כאן שרשורי תקלה) עולה "רק" 6,000 ש"ח בחברה.

כמה עולה לשפץ גיר אוטומטי רגיל -בסביבות 4500-5,000 והגזמתי טיפה למעלה.

פותח הנושא,לגבי היונדאי הזו,כמה ק"מ היא עברה ?

ברכב הזה יש להחליף שמן גיר פעם ב 3 שנים או 45,000 ק"מ אחרת הגירים לא שורדים יפה.

אפשר לפני ביקור במכון הגירים לבדוק במדיד את צבע שמן הגיר- אדום=מצויין ,שחור= להתרחק ומהר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אחרי שתשאל כמה עולה לתקן גיר איזיטרוניק של קורסה/רובוטי של פיאט או כל רכב גרמני עם DSG 7 תעשה השוואה מול תיקון של גיר אוטומטי רגיל במכון שיפוץ ותראה שההבדל כמעט פי 2 לרעת הרובוטי.

לפני שאתה כותב דברים,מציע לך לערוך סבב שיחות מול מכוני גירים ואם תחפש,תבין גם שלא הרבה מהם אוהבים ויודעים להתעסק עם הגיר הבעייתי ולכן מי שיודע,גובה מחירים גב והים.

דוגמא פשוטה- להחליף "רק" מחשב גיר בפלואנס/קליאו יחסית חדישות (היו כאן שרשורי תקלה) עולה "רק" 6,000 ש"ח בחברה.

כמה עולה לשפץ גיר אוטומטי רגיל -בסביבות 4500-5,000 והגזמתי טיפה למעלה.

פותח הנושא,לגבי היונדאי הזו,כמה ק"מ היא עברה ?

ברכב הזה יש להחליף שמן גיר פעם ב 3 שנים או 45,000 ק"מ אחרת הגירים לא שורדים יפה.

אפשר לפני ביקור במכון הגירים לבדוק במדיד את צבע שמן הגיר- אדום=מצויין ,שחור= להתרחק ומהר.

 

ידידי, זה שאתה מביא דוגמה ספציפית על גיר של אופל וDSG ומחליט להכליל אותה לכלל הרכבים הרובוטים, מעיד עד כמה מה שאתה כותב אמין.

 

בתור אחד שהחזיק כמה רכבים רובוטים חד מצמדיים מבית טויוטה ופיג'ו, מה שאתה כותב ממש לא נכון, באותה מידה אם תשפץ גיר אוטומטי פלנטרי של יפנית אני מאמין שזה יעלה רביעית ממה שאני שילמתי על שיפוץ גיר אוטומטי לפנטרי מבית באג, זה היה לא פחות מ22000, אז לא נראה לי ששיפוץ גיר רובוטי יעלה 40000, לשם כך, לדעתי מה שאתה אומר חסר כל בסביב,

סה טו.

פורסם
ידידי, זה שאתה מביא דוגמה ספציפית על גיר של אופל וDSG ומחליט להכליל אותה לכלל הרכבים הרובוטים, מעיד עד כמה מה שאתה כותב אמין.

 

בתור אחד שהחזיק כמה רכבים רובוטים חד מצמדיים מבית טויוטה ופיג'ו, מה שאתה כותב ממש לא נכון, באותה מידה אם תשפץ גיר אוטומטי פלנטרי של יפנית אני מאמין שזה יעלה רביעית ממה שאני שילמתי על שיפוץ גיר אוטומטי לפנטרי מבית באג, זה היה לא פחות מ22000, אז לא נראה לי ששיפוץ גיר רובוטי יעלה 40000, לשם כך, לדעתי מה שאתה אומר חסר כל בסביב,

סה טו.

זה ששילמת סכום מופקע בחברה -עניין שלך.

במוסך פרטי/מכון שמטפל בגירים רובוטיים (יש כמה בודדים),יש מצב שהיית יוצא בשקט עם הגיר שלך משופץ/גיר מפירוק עם ק"מ נמוך ואחריות גדולה בהרבה פחות כסף.

בפיג'ו/C1/ אייגו לא מדובר בשיפוץ גיר,אלא לרוב בהחלפת קלאץ' (תשאל כמה לוקחים על זה,אבל פחות משיפוץ גיר אוטומטי פלנטרי זה בדוק) ולא רמזתי ששיפוץ גיר רובוטי עולה 40,000 אין לי מושג מאיפה הבאת את המספר הזה.

קרא שוב ולאט- שיפוץ גיר אוטומטי ממוצע = 4500-5000 ויש גירים יקרים יותר (שברולט אמריקאי מרצדס/ב.מ.ו/רכבי הסעות וכו'.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
זה ששילמת סכום מופקע בחברה -עניין שלך.

במוסך פרטי/מכון שמטפל בגירים רובוטיים (יש כמה בודדים),יש מצב שהיית יוצא בשקט עם הגיר שלך משופץ/גיר מפירוק עם ק"מ נמוך ואחריות גדולה בהרבה פחות כסף.

בפיג'ו/C1/ אייגו לא מדובר בשיפוץ גיר,אלא לרוב בהחלפת קלאץ' (תשאל כמה לוקחים על זה,אבל פחות משיפוץ גיר אוטומטי פלנטרי זה בדוק) ולא רמזתי ששיפוץ גיר רובוטי עולה 40,000 אין לי מושג מאיפה הבאת את המספר הזה.

קרא שוב ולאט- שיפוץ גיר אוטומטי ממוצע = 4500-5000 ויש גירים יקרים יותר (שברולט אמריקאי מרצדס/ב.מ.ו/רכבי הסעות וכו'.

 

גם 10000 זה ניפוח, (אולי יש, אך זה ממש מספר בודד של רכבים שכנראה עברו חיים קשים מאוד) ואתה ממש לא מצייר את זה כך, אלא כתדמית מלוקקת מהמצאה כלשהי,

ואם כבר העליתה את הנושא אז תביא עובדות בבקשה, איפה ראיתה את זה, מי שלם על תיקון כזה סכומים בסביבות או מעל 10K?

לדעתי כאן אתה כמו רוב עם ישראל יודע רק לצבוע את הזבל שלו בזהב, וכל השאר ההפך.

אל תתחיל תדמית המצאתית שלך בבקשה , זה פשוט לא קיים,

עם כל הכבוד לדעה שלך, גיר רובוטי בעיקר חד מצמדי מהדגמים החדשים ואני לא מדבר על דגמים מלפני עשור, הוא פשוט הרבה יותר זול מאחזקת גיר פלנטרי אוטומטי והרבה יותר אמין, זו כבר עובדה לפחות בשבילי ובעיקר מהנסיון שלי.

 

עד היום ב4 רכבים עם גיר כזה (רובוטי חד מצמדי)

קורולה 2008 עברה כ120K ק"מ, עברה החלפת מצמד בסביבות ה110K בעלות של כ2000- 2500 ממש לא זוכר בדיוק, אך בטווח הזה

פיג'ו 301 2016 כבר עם 26000 ק"מ, כלום

פיג'ו 108 עדיין חדשה לגמרי אז ברור שלא רלוונטית.

פיג'ו 301 2014 עברה כ100K ק"מ ללא שום תחזוקה

 

בכולן הגיר הוכיח את עצמו כגיר אמין מאוד, וגם חסרוני מאוד בדלק ולא דורש שום תחזוקה למעט המצמד בכ100K.

 

ואם כבר גיר לפנטרי:

הגיר הזה בעיקר ברכבים היפנים הוא גם די אמין, אך דורש טיפול והמכוניות ממשל לא חסכוניות,

מה שכן, הגיר של האודי 2.0 FSI הוא לא אמין, וכמובן אם הייתי מוצא גיר זול יותר לא הייתי חושב פעמיים,

מכון גירים בצפון ביקש 13000 על מחשב בלבד בלי להחליף גיר, מכל מיני שמועות בזמנו החלטתי להחליף לגיר חדש כדי לא לבצע את התיקון ולהתחיל סאגא.

 

ולגבי החתימה שלך, "לא עשיתה שלא שתקתה" :)

×
×
  • תוכן חדש...