Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפה ששאלת,

אז ראשית כל - בוודאי, ישבתי ונהגתי בגאז' וישבתי יותר מפעם אחת בI20.

 

בכמה השתנה היונדאי I20 מאז שהושקה ב2009?

- מנוע וגיר? אותו דגם ללא שינוי אחד(עתיקים - אפילו מבחינת זיהום אוויר מדובר ברמת זיהום 8, גבוהה יותר מרכבים גדולים ממנה בהרבה).

- אבזור? אין כמעט הבדל בין מה שהיית מקבל ב2009, מולטימדיה? מערכות בטיחות? הצחקת אותי אם תחייך מספיק יפה כלמוביל יתקעו לך אנדרואיד סיני בשקל ומוביילאיי עם החזרי מיסים שהם יקבלו, שום דבר מהיצרן.

 

במילים אחרות חבר, רכב של פעם - בגאז' לפחות יש מנוע וגיר מודרניים וחסכוניים, מערכות בטיחות מקוריות, הרכב עבר פיתוח ושינויים והתקדם קדימה בזמן שהI20 עדיין חוגגת עם מנוע 1.4 אטמוספרי וגיר 4 הילוכים מיושן(כן כן, לדעתי מהאחרונים בקטגוריה ביחד עם חברת הבת קיה - שעל הריו אגב יצא לי לנהוג עם המנוע 1.4 האוטומטי והגיר 4 הילוכים ומכיוון שזה אותו דבר כמו בI20 אוכל להגיד לך שזה שילוב לא מוצלח).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
יפה ששאלת,

אז ראשית כל - בוודאי, ישבתי ונהגתי בגאז' וישבתי יותר מפעם אחת בI20.

 

בכמה השתנה היונדאי I20 מאז שהושקה ב2009?

- מנוע וגיר? אותו דגם ללא שינוי אחד(עתיקים - אפילו מבחינת זיהום אוויר מדובר ברמת זיהום 8, גבוהה יותר מרכבים גדולים ממנה בהרבה).

- אבזור? אין כמעט הבדל בין מה שהיית מקבל ב2009, מולטימדיה? מערכות בטיחות? הצחקת אותי אם תחייך מספיק יפה כלמוביל יתקעו לך אנדרואיד סיני בשקל ומוביילאיי עם החזרי מיסים שהם יקבלו, שום דבר מהיצרן.

 

במילים אחרות חבר, רכב של פעם - בגאז' לפחות יש מנוע וגיר מודרניים וחסכוניים, מערכות בטיחות מקוריות, הרכב עבר פיתוח ושינויים והתקדם קדימה בזמן שהI20 עדיין חוגגת עם מנוע 1.4 אטמוספרי וגיר 4 הילוכים מיושן(כן כן, לדעתי מהאחרונים בקטגוריה ביחד עם חברת הבת קיה - שעל הריו אגב יצא לי לנהוג עם המנוע 1.4 האוטומטי והגיר 4 הילוכים ומכיוון שזה אותו דבר כמו בI20 אוכל להגיד לך שזה שילוב לא מוצלח).

 

תראה, אני לא חושב שאפשר למצוא יותר מידי "נשמה" כמעט באף אחת מהסופר מיני שאליהן לדעתי מכוון פותח האשכול. יש איזשהו תקציב ודרישות לכל קניית רכב, אז אם הפרקטיות חשובה (הג'אז הוא אחלה בגזרה הזו, מאוד מאוד מרווח וזה) אבל המחיר צריך להשאר בגזרה הזו זה מה יש. אחרת כולם היו מסתובבים עם אאודי RS6 :wink:

 

לגבי הI20-

בעלים של I20 2013 (הפתעה גדולה :-o ), לשנתון לדעתי יש לי אבזור סביר לחלוטין -

ABS? צ'ק

חור ל AUX? צ'ק

כפתורי בקרה על המולטימדיה מההגה? צ'ק

מראות מתכוונות חשמלית? צ'ק (אפילו נסגרות חשמלית! צ'ק צ'ק)

4 חלונות חשמליים? (אהם CLIO בתמונה)

 

גם החדשה (חוץ ממערכות בטיחות אקטיביות שאין לי שמץ מה המצב שם) אמורה להיות די ביישור קו עם שאר הקטגוריה. יש סופר מיני שמביאים עם מולטימדיה מקורית מהיצרן? (שואל ברצינות)

 

לגבי הצד הטכני אני לא אפתח את הפה, שלי ידנית ואין לי מושג איך האוטומטית. אוטמוספרי או טורבו זה עניין של טעם (שקר לעצמי כי בא לי אבל לא יכול להחליף עכשיו רכב)

פורסם

בסיטרואןc3 למשל יש מערכת מהיצרן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ABS בתור אבזור אופציונלי ב2013? באמת ?

מכוניות עם מולטימדיה מקורית ב2013- פיג'ו 208, רנו קליאו בגרסאות מאובזרות , שברולט סוניק בגרסאות מאובזרות .

מה עם בקרת שיוט? אולי גם חיבור USB מעבר לAUX שכבר לא נדיר ב2013 , דיבורית בלוטות'?

החדשה לא מיישרת קו עם הקטגוריה, ממש לא.

היא ואחותה מפגרות מבחינת יחידת הנעה (בלי קשר לאטמוספרי או טורבו, 4 הילוכים לסופרמיני זה משהו שנשאר רק ביונדאי וקיה, השאר עברו לרציף/פלנטרי 6 הילוכים/רובוטי כפול מצמדים).

, אין בטיחות אקטיבית, אין מולטמדיה מקורית, בI20 פרימיום אין בכלל בקרת אקלים ,אין כניסה והנעה ללא מפתח ועוד פריטי אבזור שונים, וזה עוד בהשוואה לפרימיום ,הרמת גימור אינסייט מגיעה דיי ערומה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום נסעתי ביונדאי 20אי עם מכרה שלי ששכרה רכב, לא אני נהגתי. בעליות בין צומת נחשון לצומת שמשון דוממה מזגן כדי שהאוטו יסחוב מפחיד. את הגאז היא לא מכירה היא אמרה שיש שם בחו"ל דגם שנקרא הונדה פיט שנראה דומה רק שהוא מגיע עם מנוע 1600 ולא 1250. היו מגיבים שכתבו שגם הגאז גם לא סוחב משהו. מפחיד

פורסם

אגב כשדברתי אתה על נושא חשיבות ה"יד" בארץ בקנית משומש, היא לא הבינה על מה אני מדבר. אצלה בחו"ל קונים משומש לפי מצב הרכב ללא קשר לידים שעבר

פורסם

הונדה פיט זה השם של הג'אז בכמה שווקים , בעיקר באמריקאי.

בארה"ב קיים מנוע 1.5 , ואיתו היא עושה את המיאוץ הקלאסי ב8.5 שניות עם גיר רציף, ו8 שניות בגיר ידני.

מנסיוני הג'אז דווקא סוחבת (זה מנוע 1300) , זה רק הגיר שיוצר את הרושם שהאוטו לא זז, תנסה בעצמך הכי טוב.

מאכזב לשמוע על הI20, בI30 שהייתה לי לפני כמה שנים המזגן היה מקפיא ולא הזיז לביצועי המנוע.

פורסם
כי היא ההפך ממה שאני אוהב ברכבים - קופסא עם הרבה מקום יחסית אולי חסכונית וכמובן חסרת כל תוכן אחר(או איך שאני קורא לזה -נשמה) בשילוב הילה שלדעתי לא מוצדקת ממותג שגורם למחירון מנופח גורם לי לא לאוהב את הרכב, אבל אני מיעוט כמובן.

 

מצד שני,

הI20 רכב סופר מיושן עם גיר-מנוע עתיקים ותחושה\אבזור של פעם ומבחינתי לה אין מקום בשוק בכלל.

 

ידידי היקר, אינך יודע כמה אני מעריך אותך על העמדה שלך בנוגע לג'אז. הוריי קנו את הרכב לאחר שהגיר בפאסאט שכה אהבתי שלנו הלך, ואני פשוט לא סובל אותו.

 

קראתי בפורום המלצות ואנשים נוטים לתת לו שם כל כך טוב, וכמה הוא מרווח ונוח, אבל חוץ ממספר תאי אחסון האוטו הזה לא מציע כלום לתמורה שלו. קנינו את שלנו, מודל 2013 עם 60,000 ק"מ לפני כחצי שנה ב-60,000 ש"ח במגרש של הונדה. האיכות חומרים באוטו ממש ירודה, הנסיעה שלו לא נוחה והוא ממש לא חסכוני כמו שמציינים (או לפחות כמו שציפיתי). כמו שאמרת - אין לו את ה"נשמה". מהמעבר מהפאסאט (שאמנם הייתה 2006, אך ההבדל בינה לבין הג'אז הוא שמיים וארץ) שמתי לב לכל הפרטים הקטנים. אם מדובר ב"חריקה" של התא כפפות או הסגירה הלא נעימה שלו. אם מדובר במחשב דרך שמי שהינדס אותו צריך להיות מפוטר. וכשאתה משווה את כל הדברים האלו לצד רכב אחר, שאנשים באמת חשבו אפילו על הדברים הקטנים ביותר - זה מבאס. אז כן, ההורים שלי גם הגיעו למסקנה הזו והבינו שהם זרקו לפח 60,000 ש"ח (שאגב, הייתה טעות. האוטו הזה פשוט לא נמכר, כמה שניסינו, אפילו לא ב-48,000 ש"ח). אבל ניחא, משתפרים מטעויות.

2016 BMW M235i.

פורסם
הונדה פיט זה השם של הג'אז בכמה שווקים , בעיקר באמריקאי.

בארה"ב קיים מנוע 1.5 , ואיתו היא עושה את המיאוץ הקלאסי ב8.5 שניות עם גיר רציף, ו8 שניות בגיר ידני.

מנסיוני הג'אז דווקא סוחבת (זה מנוע 1300) , זה רק הגיר שיוצר את הרושם שהאוטו לא זז, תנסה בעצמך הכי טוב.

מאכזב לשמוע על הI20, בI30 שהייתה לי לפני כמה שנים המזגן היה מקפיא ולא הזיז לביצועי המנוע.

יש לי ג'אז 2016 וכשלוחצים היא סוחבת היטב. הצלחתי להאיץ אותה מאפס למאה ב 11 שניות.

מה שכן הדבר מלווה בהרבה רעש בגלל הסלד הגבוה .

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...