Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גי'פ לאמא עד 90K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמא שלי גם נכנסה לעניין של הג'יפים..

הדרישות פחות או יותר הן:

שתהיה לו התנהגות טובה בכביש-שיהיה חסכוני עד כמה שאפשר..

ושיהיה אמין ולא יאבד ערך..

חשבתי על טויוטה ראב4

מה אתם אומרים?

יש משהו חילופי שיכול להיות בתמורה לכסף

שנתון-98 ומעלה

תודה לכולם

מתן

פורסם

סוזוקי ג'ימני?

 

אפשר גם לטייל איתו :)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
סוזוקי ג'ימני?

 

אפשר גם לטייל איתו :)

ראב-4 זו בהחלט אופציה סבירה אבל להמליץ על ג'ימיני זה בגדר להתעלל באימו (בייחוד אם היא לא מתכוונת להיכנס לשטח). יתכן כי סובארו פורסטר או הונדה HRV (במידה והכוונה היא להישאר על הכביש) יהיו אלטרנטיבות לראב.
פורסם

"פוזה"

 

אין סיבה הגיונית לאמא שלו לגיפ.

או לאף אחד שישתמש בו 100% כרכב כביש.

הבלאי גבוהה , צריכת הדלק גבוהה , אין נוחות , בטיחות נחותה , ביטוח יקר , צמיגים יקרים , צריכת דלק גבוהה ....

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני דווקא ממליץ על טיריוס !

 

הוא זול יחסית, יש לו את הפוזה שאמא רוצה, מנוע 1300 עם גיר אוטומטי (ככה אמא לא תוכל להתפרע), כושר סחיבה של אופני BMX ושלא לדבר על הנוחות... :p

 

תאמינו לי, אחרי תקופה קצרה עם הטיריוס - אמא תתחנן למכונית פרטית רגילה :D:D:D:D:D

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איך כולם הבינו שהיא לא מתכוונת לטייל איתו בשטח?

 

 

בכל מקרה, בשביל לטייל בשטח, כדאי שתהיה תיבת העברה עם HIGH וLOW , מרווח גחון סביר ומכלולים תחתונים מסיביים. רוב המציעים כאן דילגו על זה. הראב4 הוא לא רכב שטח, כמו גם הטריוס, הטוסון, הHRV , הפרילנדר ודומיהם. מדובר, לטעמי, ברכבים חלביים ומיותרים במציאות הישראלית נטולת השלג והכבישים מצופי הקרח.

פורסם
איך כולם הבינו שהיא לא מתכוונת לטייל איתו בשטח?

 

 

בכל מקרה, בשביל לטייל בשטח, כדאי שתהיה תיבת העברה עם HIGH וLOW , מרווח גחון סביר ומכלולים תחתונים מסיביים. רוב המציעים כאן דילגו על זה. הראב4 הוא לא רכב שטח, כמו גם הטריוס, הטוסון, הHRV , הפרילנדר ודומיהם. מדובר, לטעמי, ברכבים חלביים ומיותרים במציאות הישראלית נטולת השלג והכבישים מצופי הקרח.

כשמתרשמים שמדובר ברכב פוזה שלא ירד לשטח אז ממליצים על רכבים חלביים. אין טעם להמליץ על משהו רציני יותר, פחות נוח על הכביש ושיתכן כי יעלה יותר ויהיה משנתון נמוך ביחס לתקציב אם אין בכך צורך.
פורסם
מתן לא כתב שמדובר על רכב פוזה.

הוא גם לא כתב שאמא שלו מחפשת יכולת שטח...

 

הוא רשם:

אמא שלי גם נכנסה לעניין של הג'יפים..

הדרישות פחות או יותר הן:

שתהיה לו התנהגות טובה בכביש-שיהיה חסכוני עד כמה שאפשר..

מי שמחפש התנהגות כביש טובה ושיהיה חסכוני - קונה ג'יפ בשביל הפוזה... אז שיקנה כבר פרייבט נורמלי וזהו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אמא שלי גם נכנסה לעניין של הג'יפים..

הדרישות פחות או יותר הן:

שתהיה לו התנהגות טובה בכביש-שיהיה חסכוני עד כמה שאפשר..

ושיהיה אמין ולא יאבד ערך..

חשבתי על טויוטה ראב4

מה אתם אומרים?

יש משהו חילופי שיכול להיות בתמורה לכסף

שנתון-98 ומעלה

תודה לכולם

מתן

יש אולי בפורום הזה פסיכולוג שיוכל להסביר לי את הסמביוזה, הבלתי נתנת לערעור נדמה לי, בין נשים לג'יפים?
פורסם

למרבית הנשים פשוט אין ביטחון על הכביש

 

הפיתרון הנוח הוא לרכוש רכב גבוה , (כל סוג של suv יתאים )

 

וככה הן תוכלנה לפצות את חוסר הביטחון שלהן בהרגשת עליונות לכאורה

 

וסתם בלי קשר זה כיף להרגיש עליונות על הכביש , אחרת איך אתם מסבירים את ההאמר :shock:

 

 

 

בכל אופן מה שמרתיע אותי ב-"ג'יפים" , זה יכולת התימרון שלהם בסיבובים

 

הפחד מפני התהפכות שריר וקיים בהרבה רכבי כביש שטח

 

הן כנראה לא מודעות לזה , אז זה לא משנה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

:mm_yeah:

למרבית הנשים פשוט אין ביטחון על הכביש

 

הפיתרון הנוח הוא לרכוש רכב גבוה , (כל סוג של suv יתאים )

 

וככה הן תוכלנה לפצות את חוסר הביטחון שלהן בהרגשת עליונות לכאורה

 

וסתם בלי קשר זה כיף להרגיש עליונות על הכביש , אחרת איך אתם מסבירים את ההאמר :shock:

 

 

 

בכל אופן מה שמרתיע אותי ב-"ג'יפים" , זה יכולת התימרון שלהם בסיבובים

 

הפחד מפני התהפכות שריר וקיים בהרבה רכבי כביש שטח

 

הן כנראה לא מודעות לזה , אז זה לא משנה

פורסם

שכחתם סוזוקי ויטארה!

נראה לי הפתרון האופטימלי.

 

 

לחנן: ליבי איתך וגם אותי דוחה השימוש הנרחב בג'יפים לצרכי פוזה ותו לא.

 

מסיבה זו נמנעתי מקניית ג'יפ לעצמי למרות שהייתי יורד איתו לשטח מדי פעם אילו היה לי.

 

עם זאת אי אפשר להתכחש לעובדה שזה מה שרוב הלקוחות רוצים ואפילו יצרני הג'יפים הפנימו את זה.

×
×
  • תוכן חדש...