Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו 940 GL מודל 91.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דרושה לי חוות דעתכם בנוגע לרכב שהינו וולוו 940 , מודל 91. יד - 3 220.000 ק"מ, המחיר הנדרש הינו 15000 ש"ח.( כרכב שני במשפחה)

פורסם

בעד: יש ABS ושני חלונות חשמל שלא היו ב-740GL

 

220000 ק"מ זה לא הרבה למנוע של 940 (במיוחד אם טיפלו בו יפה)

 

נגד: איטית, איטית, כבר אמרנו ? איטית.

צריכת דלק מחרידה.

מנוע קטן על הגוף של הרכב.

 

המלצה: חפש 740GLE 2300 שנתון או שניים פחות - הקנייה תהיה הרבה יותר משתלמת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם אתה רוצה רכב זול ובטיחותי שיסע מעט (צריכת דלק!), אז ה940 יכולה להיות אופציה טובה.

רכב מצויין אם יש לך בן נהג חדש.

 

צריך לשים לב לאלקטרוניקה שלפעמים כבר נדפקת לאורך השנים ויכולה להיות יקרה מאוד.

פורסם

אני יש לי 940 GLE שנת 95 בוא נגיד אין כמו נסיעה של וולוו אבל הרכב שותה דלק

 

והחלקים יקרים אבל אם אתה מחליף חלק זה נשאר לך לפחות ל 5 שנים

צריך להזהר מהמערכת חשמל במיוחד מהחלונות חשמל מהלחצנים כי ברגע שהם מתקלקלים זה רק להחליף לחדשים ולחצן עולה 250 שקל עדיף להוסיף לאזעקה מרים חלונות שהחלון לא ישאר למטה שאתה נועל את האוטו .

צריך גם לבדוק את הפלסטיקה שהיא לא יבשה כי כל חלק שהוא קשור לקוסמטיקה הוא גם יקר ותבדוק את הכסא אם הוא חשמלי תבדוק שהוא עובד טוב כי זה תיקון של 300 שקל בערך עם הוא מקולקל אפילו יותר

אם יש לך עוד שאלות אשמח לעזור דניאל

פורסם

וולבו 940 זה אחלה אוטו אבל עדיפה גרסת 2300 בלבד!!

 

ה- 2000 111 כ"ס על בודי של כ- 1400 ק"ג זה לא פשוט.

ה- 2300 131 כ"ס זה כבר סיפור אחר גם בצריכת הדלק, האוטו גמיש וזריז יחסית.

כמובן ש- 740 הינה אלטרנטיבה איכותית אפילו יותר מה- 940 בוודאות,החומרים של ה- 740 מתכלים הרבה מאוחר מאשר 940 .

 

חלקים לא יקרים אם אתה יודע מאיפה להביא,פנל שלם עם 4 המתגים של החלונות יכול לעלות עד 100 שקלים בלבד!!!

עוד דוגמה שסתום מיים חמים עולה בארץ 700 + מע"מ,אני הבאתי חדש ב- 100 ש"ח בלבד ויש עוד לא מעט דוגמאות!!

ה- 740 מנוע 2000 נוסעת מצוין וה- 2300 עוד יותר טוב!!

וולבו זו הנאה צרופה..

וולבו אוטו אמין מאוד אם אתה דואג ומטפח ולכן הדלק זו ההוצאה היקרה היחידה!!

אשמח לענות ולעזור בכל מה שקשור לחלקים ומחירים.

תודה אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

תראה יש לי גם 740 אבל אתה צריך ליפול על אוטו שמור אנחנו הבאנו גם 740 כל שבוע היא במוסך קנינו אותה ב 8000 שקל והוצאנו עליה ב3 חודשים כבר 7000 ה 940 יותר אמין בהרבה גם לפי מה שאומרים במוסך וולוו - הונדה במוסך המרכזי .

 

ואורן מאיפה אפשר להביא פנך עם כפתורים לחלונות ב 100 שקל ???

אני מחפש כזה ויש לי גם חבר שהתקלקלו אצלו הלחצנים של החלונות ורוצים 250 שקל ללחצן !!!

אם תגיד לי מאיפה אתה יכול להביא אשמח ואודה לך

פורסם
תראה יש לי גם 740 אבל אתה צריך ליפול על אוטו שמור אנחנו הבאנו גם 740 כל שבוע היא במוסך קנינו אותה ב 8000 שקל והוצאנו עליה ב3 חודשים כבר 7000 ה 940 יותר אמין בהרבה גם לפי מה שאומרים במוסך וולוו - הונדה במוסך המרכזי .

 

ואורן מאיפה אפשר להביא פנך עם כפתורים לחלונות ב 100 שקל ???

אני מחפש כזה ויש לי גם חבר שהתקלקלו אצלו הלחצנים של החלונות ורוצים 250 שקל ללחצן !!!

אם תגיד לי מאיפה אתה יכול להביא אשמח ואודה לך

איזו שנה ה- 740 ?

כנראה שנפלת על אחת שהתעללו בה וזו הסיבה של כניסה מרובה למוסכים.

האמת צריך גם קצת להבין כדי שבמוסך לא יספרו סיפורים.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

כן התעללו בה וסמכתי על המוסכניק שלי שאמר לי שהיא טובה למרות שהיא היתה הרוסה

עוד לקח זה אם אתה קונה רכב אל תקנה מהמוסכניק שלך קודם תבדוק את הרכב במקום אחר

פורסם

אין ספק.

 

תמיד חובה לבדוק במקום נייטרלי.

איזו שנה היא?

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

היי.

 

להלן תמונה של סט קומפלט לוולבו 940 מסטר קדמי כולל כוון מראות+ 3 מתגים נוספים ליתר החלונות.

אורן

68_1_b.jpg

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

אותה מערכת מתגים היתה גם ב 240 מהשנים האחרונות,כך שאין בעייה להשיג כזה.

רק חבל שה 740 לא החזיקה מעמד יפה,וחלק לא מבוטל מהן היתפרקו למוות,בעיקר בשנות הייצור הראשונות.

בשנים 90'-92' היה שיפור ניכר באיכות הייצור וטיב החומרים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בעד: יש ABS ושני חלונות חשמל שלא היו ב-740GL

 

220000 ק"מ זה לא הרבה למנוע של 940 (במיוחד אם טיפלו בו יפה)

 

נגד: איטית, איטית, כבר אמרנו ? איטית.

צריכת דלק מחרידה.

מנוע קטן על הגוף של הרכב.

 

המלצה: חפש 740GLE 2300 שנתון או שניים פחות - הקנייה תהיה הרבה יותר משתלמת.

אני חייב לציין שצריכת הדלק של הרכב לא כ"כ מחרידה כמו שכולם חושבים על וולוו.

לחבר שלי יש כזה רכב והוא שותה 1:9 שזה לא מעיד אמנם על רכב חסכוני אבל יפנית ממוצעת ממש לא צורכת הרבה פחות מזה .

  • שנה מאוחר יותר...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני הבנתי שה 850 "בעיתית" למרות שמבחינה עיצובית היא יותר צעירה.

ה 940 הוא סוס עבודה, יש להתרחק מהטורבו למיניהם.

לגבי הכפתורים של החלונות, ניתן לפרק ולנקות בעצמך ללא עלות ולהאריך את חיי המפסקים.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...