Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תראו לאיזה מצב הגענו... (חטיפת רכב)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק לפני שבועיים עצרתי באחת התחנות אוטובוס ברחוב סוקולוב של רמה"ש, וקפצתי לאחת הפיצוציות לקנות משהו ולמלא איזה טופס ווינר,

 

בדיוק חצי דקה הייתי שם, והספקתי עוד לדבר קצת עם המוכר, וכשאני חוזר אני רואה את אחותי המומה (ישבה בכיסא הנהג), גבר כבן 40 עם קוקו ומבט של רוצח בעיניו כנראה ראה אותי יוצא מהאוטו והניח שזו תהיה גניבה קלה, חיכה שאני אכנס לקיוסק וקפץ על הרכב כשבכל כוחו הוא מנסה לפתוח את הדלת, ודופק על השמשה..אחותי למזלה הספיקה לנעול את הדלתות אחרי שיצאתי, לגמרי במקרה , היא לא עושה את זה באופן קבוע, ואני לעתים הייתי צוחק עליה שהיא היתה נועלת את הדלתות..

 

ברגע הראשון היא לא הבינה מה הוא רוצה, וסימנה לו עם הידיים 'מה אתה צריך' אחרי שניה היא הבינה שהוא רוצה את הרכב, והיא נכנסה לשוק ולא ידעה מה לעשות (לא צפרה לא כלום - רק ישבה המומה בכיסא), ואני מזכיר שזה הרחוב הכי סואן ברמה"ש, מלא מכוניות ואנשים שהסתובבו ברחוב, ואף אחד לא ניגש לעזרה, אשה שישבה בתחנת אוטובוס לא חשבה לקרוא לעזרה, רק סימנה לאחותי ש'הוא משוגע' , לצערי האיש ברח בדיוק לפני שחזרתי, אבל הסוף טוב, אני לא רוצה לדעת מה היה קורה לאחותי\לאחי הקטן שישב מאחור.

פורסם
סביר להניח שהתעודה היחידה שתימסר במקרה הזה, זו תעודת פטירה, שלך, להורים שלך...

150 קמ"ש במבול עם אונו... נו באמת.

OK.

אולי לא לרדוף אחרי ג'יפ עם אונו שלא יציבה גם ככה בגשם כבד, אבל לפחות לעצור, לשאול את הנהגת אם היא צריכה טרמפ (והיא צריכה).

פורסם
מצ"ב העתק תעודת ההוקרה :

pct01_020404.gif

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

בוא'נה אני לא יודע מה אתה מעשן בזמן האחרון , אבל זה גורם לך להיות מצחיק לשם שינוי...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

STIO, לרדוף אחרי פג'ארו עם אונו?! :shock:

:loco:

להרוג את עצמך ואולי נהגים אחרים בכביש?

מה שכן - בטוח לקחת בחור/בחורה טרמפ לתחנת משטרה/מד"א.

בהחלט מעצבן ומפחיד.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם
ושאני אבין משהו..

אתה, שראית את כל זה פשוט השארת את הנהגת ההמומה בכביש ונסעת..

אני במקומך הייתי קודם כל מסיע את הנהגת לתחנת המשטרה הקרובה/ לביתה ואם זה היה אפשרי הייתי גם רודף אחרי הרכב הגנוב (כן, עם האונו. גם אם צריך להאיץ ל- 150 קמ"ש).

הנהגת כבר עלתה עם מישהוא ועצרו בצד

מה שהיה אחרי זה לא יודע

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם
אני כבר שנים נוסע בדלתות נעולות בדיוק מהסיבה הזו.

 

בקליאו אפילו יש אפשרות לתכנת את הנעילה המרכזית לנעילה אוטומטית כאשר מגיעים למהירות 6 קמ"ש - מאוד שימושי.

אגב, התכונה הנ"ל מופעלת ע"י לחיצה של 5 שניות רצופות על לחצן הנעילה המרכזית, ומבוטלת באותה שיטה.

 

לגבי חילוץ במקרה תאונה - בתאונה מספיק רצינית בה אני אהיה חסר הכרה (ולכן יהיה צורך בחילוץ) - סביר מאוד להניח שהשמשות ממילא יישברו כך שלא תהיה בעיה לפתוח מהידית הפנימית.

 

וגם אם לא - לכוחות ההצלה אין שום בעיה לשבור שמשה צדדית ולפתוח דלת, זה לוקח שניות בודדות. (השמשות הצידיות בניגוד לקדמית אינן חזקות במיוחד)

ומה אם תכנס בקיר והרכב יתחיל לבעור ולא תוכל לנפץ את החלונות?

פורסם

חבר שלי כרגע עושה קו במחסום של קלקיליה (צופין).

כזאת כמות של אנשים ללא רישיון, שרואים עליהם שהם נכנסים לישראל רק בשביל לגנוב (לעשות את העבודה שלהם) - הוא לא תיאר לעצמו.

 

ושלא נדבר על הילדים שמסתננים וחוזרים חזרה על אופניים מפוארות.

 

יש לחבר שלי דרך מאוד "נעימה" לטפל בכאלה במחסום.

 

אבל בהחלט המצב לא נעים, לשני הצדדים.

172

פורסם
ומה אם תכנס בקיר והרכב יתחיל לבעור ולא תוכל לנפץ את החלונות?

יתחיל לבעור?

הסיכוי שזה יקרה נמוך מהסיכוי שינסו לשדוד את הרכב ברמזור.

 

אבל גם במקרה כזה - אעשה בדיוק את מה שהייתי עושה אם הרכב לא היה נעול - פותח את הדלת ויוצא.

ברכב שלי (ובעוד כמה רכבים שהיו לי בעבר) פתיחת הדלת מבפנים אפשרית במשיכת הידית גם אם הרכב נעול (ופותחת את הנעילה כמובן)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

וואו יש פה גיבורים, "לרדוף אחריו, סוסים, נדהר ליד הרכבת, נתפוס אותו עם לאסו"

 

מערב הפרוע ממש.

בלה בלה בלה.

מדובר בחתיכת ברזל.

להזכירכם מה קרה לבחור האחרון שרדף אחרי החיפושית שלו,

הוא לא הצליח לספר איך היה.

פורסם

בגלל זה אני אוהב סיטרואן סי 4 :)

דבר ראשון שקורה, זה שהרכב נועל את הדלתות בתחילת נסיעה.

איך הם ידעו שהיא נוסעת עם דלתות פתוחות? מעניין מה הם היו עושים כשהיו מגלים שהדלתות נעולות...

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אני לא רוצה בכלל לדעת מה עבר על האישה המסכנה, כאשר היא ראתה שפותחים לה את הדלת.

 

בכל מקרה באמת מתחיל להיות מצב דומה בארץ למדינות העולם השלישי, יותר נכון לא מתחיל, תמיד היה..

 

ומה נשאר לנו לעשות? לנסוע עם דלתות סגורות, ולקוות שנגיע הביתה בשלום, מבלי שמישהו יכנס בנו באור אדום, או שמישהו יחטוף אותנו מהרכב וכו'..

 

 

 

לאון.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
ומה נשאר לנו לעשות? לנסוע עם דלתות סגורות, ולקוות שנגיע הביתה בשלום, מבלי שמישהו יכנס בנו באור אדום, או שמישהו יחטוף אותנו מהרכב וכו'..

למה ?

 

תמיד יש את האופציה לא לעצור באדום...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


×
×
  • תוכן חדש...