Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תראו לאיזה מצב הגענו... (חטיפת רכב)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום היה מפגש אודיו לאנשי הפורום בר"ג

בדרך שלי לשם בכביש "החדש" מנווה ימין להוד השרון - ליד מגה מי שמכיר.

אני נוסע בכביש הגעתי לרמזור אדום עכשיו היה מאוד גשום , ברמזור עמד פאג'ירו קינג מאחוריו עוד רכב ואז אני זה בנתב הימני

הנתיב השמאלי היה ריק

הגיע אותו לנתיב השמאלי עצר ירדו שני אנשים ממנו אחד כבן 25 השני בקושי 17 , הרכב שהוריד אותם פתח בדהרה כאילו שאין מחר

הבחור היותר מבוגר פתח את הדלת של הפאג'ירו הוריד את הנהגת ההמומה בכח מהרכב עלו שני הבחורים לרכב וברחו........

האשה מסכנה הייתה בהלם מוחלט ואני ממש מרחם עליה...

מהגשם לא הספקתי אפילו לשים לב מה האוטו שירדו ממנו הבחורים שלא לדבר על המספר שלו.

זה המצב שהגענו אליו במדינה שלנו

יש להישמר מדברים כאלה כי תכלס זה יכול לקרות לכל אחד.....

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ובגלל זה יש אנשים שנוסעים עם דלתות נעולות, שבמקרה של תאונה חלילה וחס יהיה יותר קשה (גם ככה קשה) לחלצם מהרכב המעוך. לצערי האיזור הזה של השרון (וכ"ס בפרט) התחילו להתמלא אנשים ברמה מאד נמוכה.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

לצערי, הגיע הזמן להתחיל ללכת עם כדור בקנה...

הסיכוי שמישהו יעשה משהו ב 15-20 שנה הקרובות הוא אפסי. למדינה ולמנהיגיה יש אינטרס ברור להמשיך ולהחזיק את המצב "על אש קטנה", כמו המצב של מע"צ והכבישים, מתקנים משהו והורסים אחר, כדי שתהיה עבודה... יש 120 אנשים + העוזרים שלהם שמפחדים מהיום שלא יהיה כאן בלאגן...

ורחוק היום שיקום כאן איזה ג'וליאני אחד...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

היתה על זה כתבה די גדולה ביומן גלי צה"ל ביום ראשון בבוקר. הסיפור לא נגמר בצומת.

 

האשה שנחטפה (גב' מנצורי) הזעיקה את הבן שלה ובעזרת קשרים עם תושבי טייבה או טירה (לא זוכר בדיוק) שיש להם קשרים עם הפלשתינאים הם הגיעו למחסום קלקיליה והמשטרה הפלשתינאית, בסופו של דבר תפסה את הרכב ואת הגנבים.

הרכב אמור להיות מוחזר היום והפלשתינאים הוסגרו למשטרת כפר סבא.

כמה מסקנות: ראשית, לכל המקטרים "עד לאן הגענו" ו"הישראלים האלה" וכו וכו, אז ברור שאלו לא ישראלים אלא גנבים מהרשות הפשתינאית.

לא ברור איך גנבים ושודדים מקלקיליה מסוגלים לעבור מערבה מבלי שיתפסו אותם ולהעביר ג'יפ שלם מזרחה דרך מחסום.

על ההפקרות הזאת מישהו במשטרה צריך לשלם.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
ולהעביר ג'יפ שלם מזרחה דרך מחסום. על ההפקרות הזאת מישהו במשטרה צריך לשלם.
בידוק של נכנסים לשטחים?!? בקושי יש מספיק לוחמים/שוטרים בשביל לבדוק את הנכנסים מערבה לכיוון הארץ...

No worries 8)

פורסם
היום היה מפגש אודיו לאנשי הפורום בר"ג

בדרך שלי לשם בכביש "החדש" מנווה ימין להוד השרון - ליד מגה מי שמכיר.

אני נוסע בכביש הגעתי לרמזור אדום עכשיו היה מאוד גשום , ברמזור עמד פאג'ירו קינג מאחוריו עוד רכב ואז אני זה בנתב הימני

הנתיב השמאלי היה ריק

הגיע אותו לנתיב השמאלי עצר ירדו שני אנשים ממנו אחד כבן 25 השני בקושי 17 , הרכב שהוריד אותם פתח בדהרה כאילו שאין מחר

הבחור היותר מבוגר פתח את הדלת של הפאג'ירו הוריד את הנהגת ההמומה בכח מהרכב עלו שני הבחורים לרכב וברחו........

האשה מסכנה הייתה בהלם מוחלט ואני ממש מרחם עליה...

מהגשם לא הספקתי אפילו לשים לב מה האוטו שירדו ממנו הבחורים שלא לדבר על המספר שלו.

זה המצב שהגענו אליו במדינה שלנו

יש להישמר מדברים כאלה כי תכלס זה יכול לקרות לכל אחד.....

ושאני אבין משהו..

אתה, שראית את כל זה פשוט השארת את הנהגת ההמומה בכביש ונסעת..

אני במקומך הייתי קודם כל מסיע את הנהגת לתחנת המשטרה הקרובה/ לביתה ואם זה היה אפשרי הייתי גם רודף אחרי הרכב הגנוב (כן, עם האונו. גם אם צריך להאיץ ל- 150 קמ"ש).

פורסם
ושאני אבין משהו..

אתה, שראית את כל זה פשוט השארת את הנהגת ההמומה בכביש ונסעת..

אני במקומך הייתי קודם כל מסיע את הנהגת לתחנת המשטרה הקרובה/ לביתה ואם זה היה אפשרי הייתי גם רודף אחרי הרכב הגנוב (כן, עם האונו. גם אם צריך להאיץ ל- 150 קמ"ש).

ממש מק'גיוור אתה

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

למה? זו דווקא הזדמנות מצויינת לבדוק עד איזו מהירות מגיע הרכב שלי. אם ממל"ז תופס אותי או מצלמת מהירות, אז מספרים להם שאני רודף אחרי רכב גנוב, ובמקום דו"ח אני יקבל תעודת הוקרה. :wink: :wink:

פורסם
ושאני אבין משהו..

אתה, שראית את כל זה פשוט השארת את הנהגת ההמומה בכביש ונסעת..

אני במקומך הייתי קודם כל מסיע את הנהגת לתחנת המשטרה הקרובה/ לביתה ואם זה היה אפשרי הייתי גם רודף אחרי הרכב הגנוב (כן, עם האונו. גם אם צריך להאיץ ל- 150 קמ"ש).

א. הרכב שלך לא יסגור במבול 150 קמ"ש. תאמת גם לא במבול.

ב. אני רוצה לראות מישהו רודף אחרי שני חוטפים שאין ספק שהם חמושים.

 

 

זה לא המקרה הראשון שאני שומע אליו. מעניין מה יעשו בנידון.

פורסם

אני כבר שנים נוסע בדלתות נעולות בדיוק מהסיבה הזו.

בקליאו אפילו יש אפשרות לתכנת את הנעילה המרכזית לנעילה אוטומטית כאשר מגיעים למהירות 6 קמ"ש - מאוד שימושי.

אגב, התכונה הנ"ל מופעלת ע"י לחיצה של 5 שניות רצופות על לחצן הנעילה המרכזית, ומבוטלת באותה שיטה.

 

לגבי חילוץ במקרה תאונה - בתאונה מספיק רצינית בה אני אהיה חסר הכרה (ולכן יהיה צורך בחילוץ) - סביר מאוד להניח שהשמשות ממילא יישברו כך שלא תהיה בעיה לפתוח מהידית הפנימית.

 

וגם אם לא - לכוחות ההצלה אין שום בעיה לשבור שמשה צדדית ולפתוח דלת, זה לוקח שניות בודדות. (השמשות הצידיות בניגוד לקדמית אינן חזקות במיוחד)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
למה? זו דווקא הזדמנות מצויינת לבדוק עד איזו מהירות מגיע הרכב שלי. אם ממל"ז תופס אותי או מצלמת מהירות, אז מספרים להם שאני רודף אחרי רכב גנוב, ובמקום דו"ח אני יקבל תעודת הוקרה. :wink: :wink:

מצ"ב העתק תעודת ההוקרה :

pct01_020404.gif

פורסם
למה? זו דווקא הזדמנות מצויינת לבדוק עד איזו מהירות מגיע הרכב שלי. אם ממל"ז תופס אותי או מצלמת מהירות, אז מספרים להם שאני רודף אחרי רכב גנוב, ובמקום דו"ח אני יקבל תעודת הוקרה. :wink: :wink:

סביר להניח שהתעודה היחידה שתימסר במקרה הזה, זו תעודת פטירה, שלך, להורים שלך...

150 קמ"ש במבול עם אונו... נו באמת.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d


×
×
  • תוכן חדש...