Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו 4 כדאי?


רנו
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום בני

תודה על הטיפ, בהחלט אבצע המלצה זו.

אך ייקח עוד זמן עד שמלכה (זהו שמה של הרנו 4 שלי) תראה כביש.

לעת עתה היא אצל הפחח, מופרדת בודי/ שאסי .

 

תודה

שי

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

  • תגובות 4.8 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לי שאלה אבל היא לא ממש קשורה לרונו 4 (ל-12)

בקשר לניקלים ששמת בגומייה של החלון הבנתי שזה פס ניקל רגיל

אבל לא הבנתי איך הוא מתעגל בפינות?? או שהוא גמיש מספיק בשביל זה??

 

 

attachment.php?attachmentid=301820&d=1345319891

פורסם

איזה יפה הרנו שלך.. תתחדש ותיהנה

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
יש לי שאלה אבל היא לא ממש קשורה לרונו 4 (ל-12)

בקשר לניקלים ששמת בגומייה של החלון הבנתי שזה פס ניקל רגיל

אבל לא הבנתי איך הוא מתעגל בפינות?? או שהוא גמיש מספיק בשביל זה??

 

 

attachment.php?attachmentid=301820&d=1345319891

 

הניקל גמיש ואפשר לעגל אותו בעדינות אל תוך הגומיה. יש מלא דוגמאות ביוטיוב שם תוכל להתרשם מהביצוע..

בהצלחה

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
מהיכן אני יכל להשיג מתאם בין היוניט חום לשעון חום ?צירפתי תמונות תודה..

 

שלום ערן

המתאם שאתה מחפש נקרא בושינג, ותוכל למצוא אותו בחנויות להספקה טכנית

שמוכרים אביזרי צנרת.

לדעתי, התבריג במשאבת מים הוא הברגה עדינה ולא הברגה סטנדרטית.

המלצתי אליך, תרכוש בושינג נחושת ולא מגולוון, מפני שהמשאבת מים מיציקת אלומיניום

והאלומיניום לא "אוהב" את האבץ שבציפוי הגילוון.

 

מקווה שעזרתי במשהו

שי

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

פורסם
אזה כיף לראות את כול החדשות האלה

ראמי תתחדש

וגם הכסופה הזו נראת חבל על הזמן

 

תודה לכם ,

אבי אכן מו שערן אמר פס הניקל הינו גמיש ניתן לעיגול בפינות והוא נכנס בלחץ , גם בליידי הכנסתי פסים כאלו , אגב הם זולים .

ערן : האוטו שלך יפה מאוד .

חברים החגים בפתח בואו נחשוב על מפגש ,הגיע הזמן :-D:-D

פורסם
הכתומה הזאת שלך הרסה לי את הבריאות...:drinking::loco::silly::shock2::multi::crazyeyes:evil:

 

היי אסף

תאמץ אחת בשביל הבריאות והאושר.

 

 

וערך מוסף אולי אח בוגר לבטי

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"


×
×
  • תוכן חדש...