Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן עם ריח בנזין


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פג'ו 205, 1.4 ,הזרקה חד ניקודתית, שעבר 165K ק''מ. היום, כאשר בדקתי שמן, הרגשתי ריח די חזק של דלק מהמדיד. האם זה תקין?

נתונים נוספים: שמן סינטטי מלא של LM (סגול), הוחלף לפני פחות מחצי שנה ו-8K ק''מ. המנוע לא אוכל שמן (מאז ההחלפה רמת השמן ירדה בחצי מדיד).

פורסם

אם אתה אכן צודק ולשמן יש ריח של דלק..

זה אומר שיש לך דלק במערכת השמן..

השמן שלך מדולל בדלק וזה ממש לא טוב,

זה מוריד את כל התכונות של השמן.

 

תבדוק משאבת דלק שלא נוזלת ואתה צריך להחליף שמן ופילטר שמן

 

דרך אגב..

אתה בטוח שהשמן שבו אתה משתמש מתאים לרכבך?

 

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

mouse בוקר טוב!

אין קשר למשאבת הדלק,היא נמצאת בטנק.

לפי מה שכתבת המנוע כן אוכל שמן.

לדעתי הבעיה בחריץ בצילינדר,או אוולי בחלקו התחתון.

יש לבדוק קומפרסיה,ולעדכן בפורום.

 

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

המנוע שלו לא אוכל שמן

 

בספר רכב רשום שיש צריכה של שמן אני לא זוכר את המינון המדוייק , אם זה חשוב לך אני יכול לבדוק.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

חצי מדיד על 8K עם 165K ק"מ זה תקין לחלוטין, ריח דלק בשמן כאשר המשאבת במיכל, קצת מוזר. אולי דוד צודק, אךהייתי מצפה גם לזיוף מנוע. או אולי הסמרטוט היה ספוג דלק..:shock:

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

אני יודע שמשאבת דלק נמצאת בטנק:) הרעיון לבדוק נזילה במשאבת דלק שייך לפלויד.

ציינתי צריכת שמן מדויקת. לדעתי היא סבירה לקילומטרז' ולסוג שמן, אבל קיימת.

מנוע לא מזייף ואין לא בעיות נראות לעין אחרות.

בביקור הקרוב במוסך אני אבקש לבדוק קומפרסיה. מהו תחום ערכים למנוע תקין?

האם תיתכן זרימת תערובת דרך נשם למכסה שסתומים?

האם לשמן ברכב שלכם יש ריח לקראת החלפה?

פורסם

טוב אז טעיתי..

אבל בעצם הייתי קרוב.

אצלי היה מקרה דומה של שמן עם ריח דלק..

ונמצא שהמשאבה נוזלת,רק שאצלי באמת המשאבה לא נמצאת מאחורה מתחת למושב אלא מעל המפלג

 

בכל מקרה אם באמת יש לך דלק בשמן אתה צריך להחליף את השמן ואת הפילטר.

 

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

שאלה למבינים (לא לספקולטורים):

 

מאחר והשמן נועד לסכך (ולנקות מפיח בין היתר) בין הבוכנה ודפנות תא הבערה, האין זה טבעי שעם הזמן, השמן יריח קצת מבנזין?

פורסם

לא בריח בנזין נקי...בריח בנזין כמו של תערובת עשירה באגזוז כן בגלל העירבוב המינימלי עם הדלק בדפנות הצילינדר וע"י BLOW BY

שזה בעצם תערובת/ גזים שעוברים את הרינגים ( לא ממש מנוע מנפח, ברמות יותר קטנות ).

כמובן שטיפה ריח שמזכיר ולא משהו שאתה מריח חזק!

  • 16 שנים מאוחר יותר...
פורסם

חברה קניתי רכב ( סקודה 2018 מנוע 1000 ) 

אחרי כמה ימים נהיה רעש במנוע שהרכב מונע .. פתחתי פקק שמן והיה ריח של דלק בנוסף לשמן ) מה יכול להיות הבעיה ( שואל למי שיש ניסיון בדבר תודה 

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, 121דבש כתב:

חברה קניתי רכב ( סקודה 2018 מנוע 1000 ) 

אחרי כמה ימים נהיה רעש במנוע שהרכב מונע .. פתחתי פקק שמן והיה ריח של דלק בנוסף לשמן ) מה יכול להיות הבעיה ( שואל למי שיש ניסיון בדבר תודה 

אין בעיה.

לשמן משומש יהיה ריח של דלק באופן טבעי.

כן יש בעיה כאשר מפלס השמן עולה.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...