Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

X5 על קצה "גבולות היכולת"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נהג מדהים!ורכב מדהים! כנראה שמערכת ה i drive האמת עזרה:-)
The iDrive Controller, conveniently located on the center console, allows access to a variety of comfort functions displayed on the monitor. The turn/press button enables front-seat occupants to access the menu system and fine-tune settings for climate control, audio system, navigation system and communication with BMW Assist.

הברקה של הרגע:

מערכת הניווט הלוויני אמרה לו: "ימינה. לא- שמאלה...!!! רגע, טעות, ימינה...!!!"

dirty old man

need love too

פורסם
אני שמח שכולכם כאן נהנים רק שאצלי הלינק לא עובד!! בבקשה תעזרו :wink:

 

אתה יכול להגיד מה אתה עושה ומה קורה אחרכך ? כי זה עדיין עובד , רק תלחץ על זה ויפתח לך חלון ואחרי מספר רגעים יתחיל הסרט (רצוי שתיסגור את האימיול אם הוא פתוח)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
נהג מדהים!ורכב מדהים! כנראה שמערכת ה i drive האמת עזרה:-)

 

איך ה-i דרייב עזרה? היא הפעילה לו את הסטריאו באמצע ההחלקה? כיבתה לו את המזגן? חישבה לו את כמות הזמן לטיפול הבא? :-P

 

אני חושב שהצירוף של נהג מצוין ורכב מצוין כנראה לא היו הסיבות היחידות ליציאה מהמצב - פשוט היה כאן המון מזל, כאשר גם פני השטח איפשרו את סיומו של הפיאסקו הזה על ארבע גלגלים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יותר מזל ממיומנות נהיגה?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
יותר מזל ממיומנות נהיגה?

 

 

 

 

ל'

בהחלט, הוא היה ממש על סף התהפכות אבל כמובן שגם בזכות הידע שלו כנהג הוא הצליח לצאת

מהמצב הזה בשלום...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
אם אני לא טועה הנהג הוא אל-עטיה מקאטאר.

 

טל

הדגל תחתיו מתחרה הרכב הוא של איחוד האמירויות הערביות

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

באמת לא הבנתי מה העניין עם ההתלהבות מה-I-DRIVE,זה כמו שתגידו שמה שהציל אותו מהתאונה זה שהתאורה בלוח השעונים שלו אדומה ולא כחולה......

 

 

חברים מערכת האיי דרייב שולטת במערכת הסטריאו,מחשב הדרך,מערכת ניווט,ושאר אביזרי "מותרות".

 

 

והלוואי שרוכשי BMW היו מתלהבים מהמערכת הזאת כמו שאתם מתלהבים ממנה (מנסיון,מערכת מעצבנת ולא נוחה לתפעול תו"כ נהיגה בגלל שלל תפריטים וכו',וזה בהנחה שיש לך חוש טכני,אם אין לך את זה,כל הז*ן).

 

מה שהציל כאן את הנהג היה המון מזל,אבל ממש המון מזל (כמובן שגם מיומנות ואיכות של הרכב,אבל בעיקר מזל),כי באותה מידה יכל להתהפך עם הרכב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...