Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספויילר לאלפא 146


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל, אל תתקין את חתיכת החרא הענקית שבתמונה.(מאיפה לעזאזל הורדת את זה...אתר מכוניות גרוזיני?!?!) זה נראה ערסי ומטופש לחלוטין. זה מסוג הדברים שגורמים להתפוצץ מצחוק כשכזה רכב עובר ברחוב (תוך בדיחות "הגרוזיני הקטן לא מגיע להגה" או "מהיר ופלצני 15") ניחא אם זה על איזה איוו או אימפרזה - כי סה"כ זה ספוילר בסגנון יפני, אבל יש לך 146, לא סיוויק או אימפרזה.

 

 

נסה למצוא משהו בסגנון ספוילר של 146 TI,שיראה קצת יותר אלגנטי ויתאים לרכב.לא כל כך קשה להזמין כאלה מאתרים שמתמחים באלפות. RGM מייצרים ספוילר כזה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אבל יש לך 146, לא סיוויק או אימפרזה.

נסה למצוא משהו בסגנון ספוילר של 146 TI,שיראה קצת יותר אלגנטי ויתאים לרכב.

אין ספק שספוילר מגוחך זה לא לעניין בכלל אבל,

אל תמעיט מערכה של ה-146, אולי זה ישמע מוגזם אבל אלפא זו הפרארי להמונים,

ובמיוחד ה-146/7. תראה איזה קווים חלקים ויפים יש למכונה הזו.

נו, נראה את כל שונאי האיטלקיות מתרעמים עלי עכשיו.

אופנוען

פורסם

לא מדובר כאן על אם הרכב טוב או לא. מדובר כאן על לשים לרכב, שסה"כ נראה לא רע, ספוילר שפשוט לא מתאים לו וגורם לו להיראות מטופש.

 

הקווים של ה146 יפים- וחבל לקלקל אותם עם ספוילר כל כך לא מתאים- לכן ייעצתי לבחור לקנות ספוילר מקורי (של TI) או חלופי. לא חסרות חברות שמייצרות קיטים -גם ל 146.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

תומר-הסתכלתי באתר שיעצת לי ולא אהבתי את הספויילר של ה-TI

 

יש למישהו איזה ספויילר להציע לי?

אני אוהב אותו אך לאחר התגובות נראה לי אני אלך על משהו אחר...

מתן

פורסם

טוב, אז אנחנו באותה הדעה.

הקיצר מתן נחום שומע, לא להשחיט את האלפא!

חבל פשוט אין הרבה כאלה.

מכונית איטלקית יפה כשהיא אלגנטית, נקיה ומושכת בדיוק כמו אישה.

להבדיל מיפנית שנראית טוב כשהיא על סטרואידים.

שבת שלום.

אופנוען

פורסם

והכי חשוב:

 

יש לך חניה פרטית סגורה,

אם לא, בא לך להגיע בבוקר לאוטו ולראות שתלשו לך את הספויילר ועקמו את התא מטען?

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מצטרף לחברה פה. אל תכער את האוטו, הוא מתחנן.

 

שים לו איזה ספולייר סולידי ויפה, לא כנף של בואינג

אולי איזה משהו כמו שיונתן מקלרן כתב, אולי משהו קצת אחר אבל בטח לא מה שהראת לנו.

שמח ששינית את דעתך

יונתן.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

×
×
  • תוכן חדש...