Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך, JBL 75.4 VS ROCKFORD P4004


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

civic, מדובר ב75.4, או כפי שקלריון טוען שאין אמת בדבר ?

נחוץ לי רק ה75.4 ... תודה מראש...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מישוב בשם אזור זה דקה מחולון...

ויש לי את המגבר של JBL GTO 75.4....

אני עובד כל יום מהבוקר עד 5 אז או בערב או בסוף השבוע,שישי שבת.

המינמום שבן אדם צריך...

HU :JVC LH-300

AMPLIFER: JBL 75.4

ALPINE MRP M350

COMPONENT:Lightning Audio B1.65C

SPEAKERS: Lightning Audio B 6*9

Sub: ROCKFORD PUNCH P112 X 2

פורסם

מה שכתוב בחתימה זה לא מעודכן כבר הרבה זמן...

יש לי מגברים של JBL מונו של ALPINE, סאב כפול של רוקפורד P1 וקומפוננט ואחוריים של L.A BOLT

המינמום שבן אדם צריך...

HU :JVC LH-300

AMPLIFER: JBL 75.4

ALPINE MRP M350

COMPONENT:Lightning Audio B1.65C

SPEAKERS: Lightning Audio B 6*9

Sub: ROCKFORD PUNCH P112 X 2

פורסם

סיויק, אפשר להיפגש מחר בערב אני אתה ויותם ?

צור איתי קשר באיסיקיו.

 

874266. תודה רבה דרך אגב :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

גריבר תודה רבה, אך נכון להיום יבגני הסכים לפנות עבורנו זמן לשם המטרה.

 

מקוה שהמדידות יצאו לפועל ויהיו תשובות חד משמעיות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שלום לכולם .... הרגע שכולם ציפו לו והמתינו עבורו.

דבר ראשון, תודה ליבגני ולחבר שלו שתרמו מזמנם ואת הציוד המדובר.

(ביזבזנו לא מעט זמן, אך בסופו של יום אמרתי שב11 אני מאמין שיהיה טוב, לא ? ;) )

עברנו יותר מידי תקלות עם ה AUDIGY2, מחר אני שולח אותו למקום שממנו הוא בא ! לא יעלה על הדעת ...

 

דבר שני, תודה רבה רבה ליותם, זה כבר לילה שני שלו שתרם לבדיקות ולמדידות !

(השיפודים היו מעדן ..... 6 שקל ?!?! ) :)

 

אז אני אפתח בזה שהממצאים שלי הולכים לנפץ להרבה מאוד אנשים מיתוסים, אין לי בעיה שיקללו את הציוד שלי ואת הידע וההבנה שלי בתחום, המידע הזה לא כאן בשביל אנשים שאינם מוכנים להסתכל לתוצאות בעיניים - אלא רק לאנשים שכן מעוניינים בתוצאות שלו.

 

והרי התוצאות.

 

המגבר של ה JBL GTO 75.4 נתן העינות מאוד שטוחה. העינות נמדדה בזמן מתן גל סינוס מלא.

המגבר כויל בתדר 1000 הרץ, התנגדות DC של 4 אוהם, ועכבה של 4 אוהם.

המגבר בזמן עומס, קיבל 13.6 וולט מאספקת החשמל של הרכב.

ובהעמסה של ערוץ בודד - 21.8 וולט, עם טיפה יותר מ5 אמפר.

משמע, עכבה של 4 אוהם, 118.8 וואט, ב60 הרץ.

 

המגבר של הROCKFORD PUNCH P4004 נתן העינות לא ממש שטוחה. העינות נמדדה במתן גל סינוס מלא.

המגבר כויל בתדר 1000 הרץ, התנגדות DC של 4 אוהם, ועכבה של 4 אוהם.

המגבר בזמן עומס, קיבל 13.6 וולט מאספקת החשמל של הרכב.

ובעמסה של ערוץ בודד - 11.5 וולט, עם טיפה פחות מ 3 אמפר.

משמע, עכבה של 4 אוהם, 33 וואט ב60 הרץ.

 

בגלל העובדה שלמגבר אין העינות שטוחה, כשהמגבר מפיק -ברוב- התדרים הספק נמוך מאוד. (תסתכלו בגרף).

בנקודה של תדר 1000 הרץ למשל, הוא מפיק 18.5 וולט עם טיפה פחות מ5 אמפר.

משמע, עכבה של 4 אוהם, 85 וואט ב1000 הרץ.

 

באיזה מגבר אתם בוחרים, במגבר שנותן לכם העינות שטוחה עם כוח זמין וזהה בכל התדרים שלו ?

או במגבר אשר ללא העינות שטוחה, והכוח "בפיק" עדיין לא גובל עם יכולתו של המגבר הראשון ?

 

נתתי פה מספר תמונות של RTA שעד כה לקחתי ממגברים.

דוגמא למגברים עם העינות שטוחה שמדדתי:

magnat traxx

magnat xcite

alpine v12 mrv-f504

jbl gto 75.4

alpine mrv-f504 - rta response.jpg

magnat traxx600 - rta response.jpg

magnat xcite 560 - rta response - bridge.jpg

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

להלן ה-

JBL GTO 75.4.

וה-

ROCKFORD PUNCH P4004.

אני מזכיר ששתי ההגברות כיולו באותו התדר - 1000 הרץ. בזמן ששתי ההגברות הפיקו גל סינוס מלא.

jbl gto75-4 - rta response.jpg

rockford punch p4004 - rta response.jpg

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ג'יי בי אל עם הענות שטוחה ועוצמה מעל למוצהרת מול רוקפורד עם הענות בקנטים ולא עומד בהצהרות...מה נראה לך ? GBL שיפד לרוקפורד את התחת תודה רבה...לילה טוב :D:D:D:D:D:D:D

פורסם

אני מוכרח לציין שעתיד אומנם תירגם זאת לשפת העם ....

אך אלו עובדות מהשטח רועי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...