Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק ביקשתי לדעת מה אנשים יודעם במילה אחת.

לא לינקים ...

תודה בכל מקרה.

זה שיש להם קומפוננט ב-10000 אירו גם אני יודע.

MB SLK 320 - 2002

פורסם

יצרן HIGH END אמיתי.

המפעל ממוקם בגרמניה והכל נבנה בעבודת יד ע"י גרמנים- מה שמבטיח איכות משובחת וללא פשרות בשום פרמטר... ולא בסין כמו רוב היצרנים (רוקפורד לדוגמא- חברה אמריקאית שמייצרת בסין וקוריאה).

דוגלים ב-Cost no object בסדרה הגבוהה.

אתה יכול למצוא קומפוננט במעל 11 אלף אירו כפי שציינת וגם ב-200 אירו ועדיין מדובר ברמקולים מעולים.

חבר טוב התקין ברכב של סט יעודי לבמוו (מסדר ה-IQ שהיא סדרה יעודית לרכבי מרצדס במוו אודי פולקס וכו')- נשמע לא פחות ממדהים.

הסאבים שלהם מפילים...

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם
למען האיזון...רוקפורד מייצרת גם בארה"ב.

 

תומר

למען האיזון- ברשותי מגבר רוקפורד והד יוניט 9220 ועל שניהם כתוב באותיות של קידוש לבנה- MADE IN KOREA.

בכל מקרה זו היתה בסה"כ דוגמא- שני החברות מכוונות למגזרים שונים ל-ח-ל-ו-ט-י-ן.

האחת MASS MARKET והשניה HIGH-END.

למרות שלרוקפורד מוצרים יקרים ולא רעים כלל ואפילו מעולים- אך שוב, שני חברות שונות בתפיסה ובתכלית.

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם
למען האיזון- ברשותי מגבר רוקפורד והד יוניט 9220 ועל שניהם כתוב באותיות של קידוש לבנה- MADE IN KOREA.

בכל מקרה זו היתה בסה"כ דוגמא- שני החברות מכוונות למגזרים שונים ל-ח-ל-ו-ט-י-ן.

האחת MASS MARKET והשניה HIGH-END.

לדעתי זה לא משנה כל עוד לא זה עבודת יד, כל ארץ אותו הדבר, דווקא האסיאתים אחלה עובדים, כמו רובוטים.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
לדעתי זה לא משנה כל עוד לא זה עבודת יד, כל ארץ אותו הדבר, דווקא האסיאתים אחלה עובדים, כמו רובוטים.

אני מניח שזו הסיבה שמיצובישי החליטה להעביר את פס הייצור של הלאנסר שהועבר מלחתחילה לתאילנד ע"מ להוזיל עלויות בחזרה ליפן ולדאוג להדביקה מדבקה ענקית על השמשה ובכלל בכל פרסומת לציין בגאון שהנ"ל מיוצרת שוב ביפן...

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

אני לא משווה ייצור רכב לייצור אלמנטים\הגברה\כל חלק באודיו לרכב\לבית.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
אני לא משווה ייצור רכב לייצור אלמנטים\הגברה\כל חלק באודיו לרכב\לבית.
אותו משקל.

אף אחד לא טען שאתה משווה X ל-Y או Z.

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם
למען האיזון- ברשותי מגבר רוקפורד והד יוניט 9220 ועל שניהם כתוב באותיות של קידוש לבנה- MADE IN KOREA.

יחידות הראש מיוצרות בקוריאה, המגברים מיוצרים בארה"ב.

 

תומר

פורסם

כל המגברים של רוקפורד שאני ראיתי אינם מיוצרים בארהב אלא במזרח הרחוק.

סדרת הPUNCH מיוצרת בארהב

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם
כל המגברים של רוקפורד שאני ראיתי אינם מיוצרים בארהב אלא במזרח הרחוק.

סדרת הPUNCH מיוצרת בארהב

אתה מוזמן לקפה באוטופרט (ולראות כמה דברים נחמדים :-) נוספים).

×
×
  • תוכן חדש...