Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי תקראו שוב את הכתבה?

 

אם אתם לא קראתם את הכתבה, אל תתרגמו/תרשמו ידע מחנויות /תרשמו שטויות.

תכנסו לאתר , עשו חיפוש בnews , יש עוד כתבות, באף אחת לא רשום כזה דבר.

ZZR

פורסם

אז הבנתי שהם ממשיכים להיות בעלי החברה, אבל מספיקים לתת לה שיתוף? הכוונה שהם מפסיקים לתת להם OEM מרוקפורד.

Rockford will continue to own and develop the MB Quart brand in North America. This will result in a reserve against its investment in the MB Quart German operations in the third quarter.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

Due to continued losses at Rockford's MB Quart GmbH subsidiary in Germany, Rockford will discontinue the German operations of its subsidiary MB Quart GmbH. After considering several options, Rockford has decided to place MB Quart GmbH into receivership under German law. This action will eliminate approximately $750 thousand in operating loss per quarter and is expected to have a minimal cash impact. Rockford will continue to own and develop the MB Quart brand in North America.

 

המטה בגרמניה יסגר, רוקפורד תמשיך להחזיק ולפתח את המותג בצפון אמריקה.

 

(Rockford will continue to own and develop the MB Quart brand in North America)

ZZR

×
×
  • תוכן חדש...