Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורמולה 1- מה עובר על שומאכר???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברוכים הנמצאים!

מה אתם חושבים שעובר על שומאכר?

לעניות דעתי, הסיבה העקרית לירידה ביכולותו נמצאת במכונית שתוכננה השנה ע"י מתכנן אחר משאר עונות האליפות (שכחתי את שמו) ובצמיגי הבריג'סטון שהשנה- פשוט נוראיים.

אך גם שומי שלנו לא פטור כלל וכלל מהאשם. ישנה ירידה ביכולת העקיפה ובקביעת הזמנים שלו. דוגמאות לא חסרות: חוסר היכולת לעקוף את אלונסו באיטליה ואת רייקונן בקנדה ועוד... כמו כן הוא לא קבע פול פוזישן 1(!!!) מתחילת העונה -שזה, לנהג ברמתו ממש ביזיון.

שאלה נוספת: האם לדעתכם יש לו עוד סיכוי להתקמבק העונה?

יהודה פ.

פורסם

מה שעולה חייב לרדת..



 

 

ד"א יש לו עוד בכלל סיכוי ממשי לעשות קאמבק (מבחינה טכנית..)?

 

עמוס.

 

מבחינה טכנית הוא עוד יכול ליהיות אלוף יש עוד בערך 80 נקודות בקופה...

לדעתי הוא עושה את זה בכוונה כי בשנים האחרונות הוא האלוף וכל שנה מכניסים כל פעם כמה חוקים שיקשו עליו אז אולי הוא לקח חופש השנה בישביל שלו יגבילו אותו יותר מידי.

ואולי הוא רוצה להכניס עניין לענף, ככה ששנה הבאה אם הוא יתן פייט טוב אז יהיו כבר 3 מתמודדים על האליפות ולא "רק" 2 כמו השנה.

או שבאמת המכונית לא תוכננה טוב, אבל בעצם זאת הקבוצה הכי עשירה בענף!! יש לה תקציב ענק ככה שלא נראה לי שיש מצב כזה...

או שבעצם הקבוצות המתחרות יישרו קו עם פרארי סוף סוף (מבחינת טכנולוגיה).

אני לא יודע מה הסיבה אבל אני שמח שסוף סוף שומי לא יקח את האליפות ואני רוצה שאלונסו יקח השנה(למרות שאני אוהד את וויליאמס) :wink:

הדבר היחיד שנותר לעשות זה לראות מה יהיה בשנה הבאה..

עד אז יש לנו עונה דיי מעניינת ונותרו עוד 8 מירוצים אם אני לא טועה...

שיהיה לנו לילה שקט ובטוח..:-)

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם

אפשר להאשים את הצמיגים של בריג'סטון בכל הבאלגן כי רק פרארי ועוד קבוצה משתמשים בצמיגים האלו ושתי הקבוצות לא מביאות תוצאות



ראיתי תוכנית בדיסקברי על מכוניות פורמלה ואמרו שצמיגים יכולים להשפיע כמעט עד שתי שניות הבדל שזה הרבה מאוד בפורמולה

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם

1. לטיוטה יש תקציב לא פחות גדול.

2. במשך השנים 1979-2000 היה לפרארי התקציב הגדול ביותר, מה שלא ממש עזר לה לקחת תואר כלשהוא.

3. ישנן שתי קבוצות נוספות ולא אחת שמשתמשות בבריג'סטון: ג'ורדן ומינארדי.

יהודה פ.

פורסם

עם כול הכבוד לפאררי, הם פשוט לוזרים,אני עברתי למקלארן....

מקלארן הם האלופים פאררי הם הלוזרים שסתם מתלהבים משומאכר (הוא 3 בדירוג) ויוה לה מקלארן !!!!!

פורסם
עם כול הכבוד לפאררי, הם פשוט לוזרים,אני עברתי למקלארן....

אני בטוח שהם קופצים עכשיו עד הגג ונושמים לרווחה שיש להם כזה גב תומך...:?

 

אה, ולגבי שומאכר..תרדו ממנו..

הוא בסך-הכל רוצה לראות איך זה להרגיש בצד המנוצח...:-P

פורסם
יש משפט כזה:

כל מה שעולה חייב לרדת

משפט לא נכון בעליל... עיין ערך: ארמסטרונג, ג'ורדן.

יהודה פ.

פורסם

לדעתי צריך להעיף את כל הגאדג'טים המיותרים ושהמכונית תהיה מינימום ומקסימום נהג ומכונה, ממש כמו פעם.

 

focus rs, שמע התאוריה שלך כל כך לא הגיונית שזה מדהים :screwy:

ואני מתכוון לחלק הזה: "לדעתי הוא עושה את זה בכוונה כי בשנים האחרונות הוא האלוף וכל שנה מכניסים כל פעם כמה חוקים שיקשו עליו אז אולי הוא לקח חופש השנה בישביל שלו יגבילו אותו יותר מידי."

 

חוץ מזה לדעתי פורמולה 1 זה דבר משעמם מאוד ובקושי יש שם אקשן.

מה עוזר לי לראות מכוניות שנוסעות מספר מסוים של לאפים בשידור חוזר? כלומר כל לאפ אותו דבר, לוקחים את אותו הקו, אין משהו יותר מדיי מעניין שיחזיק אותי בצפייה.

 

אני חושב ש-WRC דווקא מאוד מעניין והוא הספורט המוטורי המגוון ביותר, בלי לואב זה כנראה היה יותר מעניין אבל התחרות על המקום השני בכלל לא רעה.

פורסם
משפט לא נכון בעליל... עיין ערך: ארמסטרונג, ג'ורדן.
גם לארמסטרונג יש ירידות..

אומנם שניהם יפרשו בשיא אבל הם לא אגדיים כמו רוסיפומי...

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
לדעתי צריך להעיף את כל הגאדג'טים המיותרים ושהמכונית תהיה מינימום ומקסימום נהג ומכונה, ממש כמו פעם.

 

focus rs, שמע התאוריה שלך כל כך לא הגיונית שזה מדהים :screwy:

ואני מתכוון לחלק הזה: "לדעתי הוא עושה את זה בכוונה כי בשנים האחרונות הוא האלוף וכל שנה מכניסים כל פעם כמה חוקים שיקשו עליו אז אולי הוא לקח חופש השנה בישביל שלו יגבילו אותו יותר מידי."

 

חוץ מזה לדעתי פורמולה 1 זה דבר משעמם מאוד ובקושי יש שם אקשן.

מה עוזר לי לראות מכוניות שנוסעות מספר מסוים של לאפים בשידור חוזר? כלומר כל לאפ אותו דבר, לוקחים את אותו הקו, אין משהו יותר מדיי מעניין שיחזיק אותי בצפייה.

 

אני חושב ש-WRC דווקא מאוד מעניין והוא הספורט המוטורי המגוון ביותר, בלי לואב זה כנראה היה יותר מעניין אבל התחרות על המקום השני בכלל לא רעה.

תשמע אני כבר לא יודע מה לחשוב, אני לא יודע אם אתה עוקב אחרי הפורמולה 1 אבל אני כן עוקב בערך מלפני 7-8 שנים ועדיין לא ראיתי פנומן (רשמתי נכון?) כמו שומי! מה שהוא היה עושה לשאר המתחרים זה פשוט לא יאמן!!

ופתאום באה עונה כזאת גרוע שלו שאין הסבר לזה, אז מנסים לחשוב על כל מיני אופציות לכשלון שלו וזאת לא האופציה היחידה שרשמתי!!

מה שגם הוא סבל בשנים האחרונות מכל מיני חוקים חדשים שהאיגוד מוציא כל שנה שיקשו עליו, אז בעצם אי אפשר לדעת מה הסיבה...

והספורט הזה משעמם רק בשנים האחרונות! כי יש יותר מידי טכנולגיה ברכבים וזה הורס את הספורט וזה מה שה- FIA עושה כרגע מנסה למצוא פתרונות כמו זה...

http://www.motocar.co.il/motocar/news/news.asp?id=5127

 

לגבי הראלי אכן ספורט מהנה לצפיה, לדעתי כל מירוץ ( חוץ מנאססקאר ודראג) הוא מעניין ביותר אפילו מירוץ מכסחות דשא!

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם
עם כול הכבוד לפאררי, הם פשוט לוזרים,אני עברתי למקלארן....

מקלארן הם האלופים פאררי הם הלוזרים שסתם מתלהבים משומאכר (הוא 3 בדירוג) ויוה לה מקלארן !!!!!

אחת ההודעות היותר משמעותיות שראיתי בפורום...:?

 

התירוץ העיקרי לכשלון היחסי השנה הוא צמיגי הברידג'סטון , אם כי הדיבורים הם על כשלים נוספים בפרארי.

 

עושה רושם שפרארי וברידג'סטון נרדמו בשמירה ולא התכוננו כראוי לשינויי התקנון השנה (איסור הח' צמיגים ומנוע לשני מירוצים).

 

מי שחושב ששומאכר החליט לראות כיצד מפסידים - שיחשוב שוב.

 

הבן אדם מוכן להרוג את אחיו על המסלול , וגם את חברו לקבוצה. להפסיד מרצון לא קיים בלקסיקון.

 

לא להספיד אותו כ"כ מהר.

2005 גמורה , אבל הוא עוד לא בשלב הפרישה...

×
×
  • תוכן חדש...