Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מוצא ג'אנטים...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש סופרטוריסימו קורסה 14".

חיפוש קצר ב http://www.mih.co.il או ב http://www.ozracing.com

יראה זאת...

חבל לכתוב שטויות :lol:

אני גם מחפש ג'אנטים, על הכוונת הסופרטוריסימו הרגילים או הF1 CUP של OZ...

 

דיברתי עם MIH לפני כחצי שנה טלפונית והם היו מאוד לא-נחמדים.

מעניין כמה מתקשרים אליהם לשאול על חישוקים לבנים... :roll:

בקיצור, הם אמרו שיש חישוקי סופרטוריזמו קורסה לבנים 14" באופן עקרוני,

אבל הם לא מביאים. לשאלתי "למה?" הם לא ממש ענו.

 

בפרסומיהם האחרונים הם מפרסמים חישוקים של חברת Lenso

בשלושה דגמים: VE, MAGLITE ו- VPD אשר שלושתם מגיעים, לפי הפרסום,

גם בצבע לבן.

wheels_maglite.gif

זה ה-maglite.

 

wheels_ve.gif

זה ה-VE (נראה מעולה בלבן :!: ).

 

wheels_vpd.gif

וזה ה-VPD המוצע ב-16" בלבד.

החישוקים הללו לא מפורסמים באתר אלא רק בעתונות הכתובה.

מגזין אוטו האחרון, עמ' 75.

 

במקרה, באותו רחוב של MIH, רח' האצ"ל באזה"ת החדש של ראשל"צ,

קיים בהמשך הרחוב (לכיוון הים) עסק נוסף המוכר חישוקים דקורטיביים.

לפי שלטי הפרסום שלו, יש חישוקים לבנים והדוגמאות שם היו חביבות ביותר,

למיטב זכרוני.

פשוט שם הייתה ממוקמת תחנת התדלוק הקבועה שלי לא יצא לי להיות

שם לאחרונה :roll: והזיכרון כבר לא איך שהיה פעם. :wink:

 

בהצלחה :!:

דניאל

MCS 2008

פורסם

ישי, להבדיל ממך לא כתבתי משהו לא נכון.

אתה יצאת בהצהרה שלא יוצרו סופרטוריסימו קורסה 14" , אני רק אמרתי שזה לא נכון...

ושאלתי מי היבואן של OZ כי לא ידעתי...

הג'אנטים שדניאל העלה נראים לא רע בכלל בעיקר הVE, נבדוק אפשרויות לגביו.

לגבי MIH , הם אנטיפתיים מאוד עפ"H שיחה שלי איתם היום בבוקר.

:-)

פורסם

גם אלי MIH היו מאוד לא אדיבים,

 

 

הייתי שבוע שעבר ב י.מ צמיגים שמול קניון איילון (לפי המלצת תומר) ששם דווקא היה בחור אדיב מאוד שהסכים איתי שעם לא לבן אז עדיף להישאר עם המקורי, ואחרי שיחות עם כל היבואנים הבנו שאין פשוט בסטוק של אף אחד ג'אנטים 14" לבנים(גם לא הלנסו שדניאל העלה פה, הג'אנטים שהתעניינת בהם ד"א אריאל הם חיקוי של הספידליינים של דיויד, בהחלט יפים).

 

יש OZ CHRONO שנראים ממש יפה בלבן ב 15 (אפשר לראות אותם אצל פורטל) .

 

אצל יובל מלמד אמורים להיות קומפומוטיב MO (כמו של גל) .

 

ונותרה אופציית הצביעה

פורסם

והאופציה של לירן

הוא קנה ג'אנט מחברה בשם תמיג בע"מ שהציגה בתערוכה, ג'אנט טייואני עם שם שאפילו המוכר לא הצליח לבטא :lol:

רביעייה נמכרה במחיר נמוך מאוד אפשר לומר יש להם גם טלפון אם מישהו רוצה 039643434 והם יושבים ברחוב שמוטקין בראשל"צ

:-)

פורסם
והאופציה של לירן

הוא קנה ג'אנט מחברה בשם תמיג בע"מ שהציגה בתערוכה, ג'אנט טייואני עם שם שאפילו המוכר לא הצליח לבטא :lol:

רביעייה נמכרה במחיר נמוך מאוד אפשר לומר יש להם גם טלפון אם מישהו רוצה 039643434 והם יושבים ברחוב שמוטקין בראשל"צ

 

תמיג זה היבואנים של פירלי (סתם פיסת מידע לא חשובה)

פורסם

טוב, אחרי חיפושים רבים ברשת מצאתי פרטים על החברה שמייצרת את הג'אנטים שלירן קנה, אני חייב לציין שזילזלתי קצת בחברה אבל לאחר קריאה קצרה אולי לא כדאי לזלזל...

מה אתם אומרים : http://www.tradefind.com/hijoin.co/index.html

 

ועל זה :http://www.tyres.com/mag_products.cfm?brand=Hijoin

:-)

×
×
  • תוכן חדש...