Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש פרטים טכניים של פג'ו 205 1.1 סמ"ק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי בכל מיני אתרים אבל לא מצאתי אתר שנותן את כל הפרטים הטכניים כמו מ"ס כוחות סוס תיבת הילוכים 4/5 הילוכים לפי דגמים ושנתונים וכ"ו...

 

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

תן לי לסכם עבורך את המידע הרלוונטי -

 

רכב צרפתי, מיושן ומתפרק. כל נגיעה בדש-בורד תגרום לנזק של מאות שקלים. המנוע חלש ואיטי. אם תתדליק את המזגן, תיהיה כנראה האחרון שיוצא מהרמזור, וזה כולל את המשאית העמוסה שבנתיב הימני.

 

מספיק?

 

(נ.ב - הגזמתי. אחלה רכב, מנוע חלש, לא ממש משנה כמה כ"ס יש לו...)

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לי יש אותו בגירסת 1.1 לא להגזים הוא אמנם חלש אבל מספיק מאד ולא ישאיר אותך מאחור ..

כן זה קצת [50כ"ס] אבל אותי זה מספק .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תגידו איך האמינות שלו פחות או יותר?!?!?

אני רוצה לקחת דגם 94 עם מזגן זוג חלונות חשמל ונעילה מרכזית...

ומה הצריכת דלק בין עירוני ועירוני?!?

 

נ.ב.

התיבה היא של 4/5 הילוכיםפ?!?!?

פורסם

זה גם תלי על איזה רכב אתה נופל[האם הוא טופל בזמן ביד אוהבת מבעליו הקודמים]

אצלי היא שנת 92 קרבורטור . היא ברשותי כ8 חודש וחוץ מטיפולים ובלאי של חלקים כתוצאה מאורך חיים ותנאי אקלים[צינור רדיאטור , גומיית מכסה אטם שסתומים חוטי הצתה ודברים בסיגנון לא יקרים לטיפול]

הרכב לא עושה לי שום בעיות טפו טפו . אני מרוצה. במנוע ה1.1 אני מודה הוא רגיש יותר וצריך להיות איתו עדין יותר ולא לסחוט אותו יתר על המידה. התיבה היא תיבה בעלת 5 הילוכים סגרתי עם האוטו כ140 [מעל לזה הוא כבר נישמע כאילו המנוע הולך להתפוצץ אני מאמין שבקו ישר לאחר זמן מה הוא יסגור את ה165]

הצריכת דלק שלו היא סבירה מאד כ1 ל14 משולב אבל יש מצבים שהוא יכול לאכול יותר ממנוע נגיד 1.4 וזה בעליות ובעומס מתי שהוא מתאמץ ועלייך לסחוט יותר את ההילוך ככה זה במנוע קטן. אבל כמובן יש מצבים שהוא חסכוני יותר ממנוע גדול יותר וזה במישור לא בעומס במהירות קבוע הילוך שיוט למשל או בעמידה במקום ברמזור בפקק וכל זה..

תאכלס אוטו נוח מעולה צרפתי בעל שילדה מעולה ומעולה למתחילים[אני נהג חדש כשנה על הכביש והגעתי עם הרכב הזה גם לאילת וגם לצפון ללא בעיות]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

לי יש ג'וניור 94 גם מנוע 1.1 וטכנית היא שמורה מאוד(מבחוץ יש עליה מלא דנטים...סבתא כבר לא רואה משהו) היא סוגרת 140 אם אתה מדביק את הדוושה לריצפה ויש לך שתי קילומטר של ישורת בלי מכוניות,במהירות הזאת פחות או יותר המנוע אמור להתפוצץ...למרות שאין לי שעון סל"ד אפשר להרגיש שאתה הרבה מעל לקו ה5.5 סל"ד



ובקשר למזגן...דווקא אם אתה מפעיל אותו את יכול לסוע בלי גז מספיק רק לשלב את ההילוכים כי גם ככה המזגן גורם למנוע להסתובב על לפחות 2.5

יש לי 5 הילוכים אבל זה לא משנה גם ה1.1 עם 4 הילוכים איטית באותה המידה

אפס למאה ב14.6 לפי היצרן אבל לפי המציאות אולי 16 שניות למאה

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

×
×
  • תוכן חדש...