Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ממש,הם בוחרים כשההזמנה בוצעה

אתה רק "מתעדף" בביצוע ההזמנה בבחירה בין משלוח רגיל\חינמי לאקספרס\יקר

גם באמזון אין בחירה,בין אם חינמי\זול יחסית לבין אקספרס,אחרי ההזמנה הם קובעים אם זה יישלח עם דואר ישמעאל\געש\השאר..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני שעה, Haim_gds כתב:

ישנה דרך לקביעת דרך משלוח בעלי? אם הם ימשיכו לתזז אותי כך אז אעדיף לשלם עוד מספר שקלים באמאזון כדי לחסוך את הכאב ראש/נסיעות שהמשלוחים שלהם גורמים.

קודם כול, זה תמיד טוב לבדוק באמזון, אני לפעמים מוצא מוצרים זהים לגמרי בעלי ובאמזון

וה״עוד כמה שקלים״ לאמזון מבטיחים שיהיו פחות בעיות.

בעלי ניתן לפעמים לקבץ כמה הזמנות יחד וליהנות ממשלוח עד הבית,

או כמו שאמרו לפניי, לשלם יותר על משלוח.

אגב, ב-hfd אפשר לנתב ברוב המקרים לנקודה אחרת - אין לי אפשרויות בחירה בקישור?

 

עריכה:

אולי לאחד את השרשור ל״שרשור הדואר הגדול״?

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני סה"כ מרוצה מדואר ישראל (הזמנות מעלי). בדר"כ מנתב לחנות נוחה קרובה לעבודה.

הפעם ניתבתי לחנות קרובה לבית ובסוף הגיע לסוף העיר :(.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Haim_gds כתב:

כנראה אי אפשר. הם מפנים אותך בהודעת SMS לאתר בו אתה נדרש להתקין תוכנה משלהם, שילכו ויחפשו מי ינענע אותם.

זה היה ככה אצלי גם, אחר כך הם שינו את ההודעה לכזאת שיש לה לינק בסוף. או שהם עדיין מתנדנדים בין לבין. האפליקציה שלהם לא עובדת בכלל אגב 

 

אתה יכול גם לנסות להחליף את המספר פה לאחד ממספרי המעקב שקיבלת מעלי https://run.hfd.co.il/epost/99999999999999 - אם זה מצליח, יש סיכוי שתגיע לדף שמאפשר לנתב.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

HFD מאפשרים לבחור נק' נסירה - צריך לעשות סקרול לתחתית המסך. הממשק של דף הווב (הלינק מה SMS) זהה לאפליקציה.

הבעייה שאחרי שבחרת - הם עושים מה שבא להם.

 

:turn-l:
פורסם

תשמע, אנחנו מנסים לעשות את המקסימום מהצד שלנו כדי להגדיל סיכויים, להבטיח אני לא יכול להבטיח כלום :)

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

אני יכול להגיד שעם דואר ישראל משלוחים מאמאזון מגיעים אליי עד הבית. מבין שאני צריך לשמוח בחלקי. 

 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני תמיד מעדיף את דואר ישראל על פני שירותי השילוח, סתם יצא לו שם רע

(החוויה שלי עם חברות שילוח אחרות כמעט תמיד הסתיימו במפח נפש - בין אם זה עמלות בחברות המוכרות, או חבילות חוזרות בחברות היותר איזוטריות כי "ניסו ליצור איתי קשר" עלק)

אני לא לגמרי מבין את ההמלצות על אמאזון כרגע, יש חבילה שאני מחכה לה לדעתי כבר כמה חודשים ועוד כמה חבילות שבדרך שלוקחות את הזמן (מתחת לחודש אני אפילו לא מחשיב).

מצד שני אלי - מגיע תוך מקסימום שבועיים.

 

 

פורסם
לפני 25 דקות, flytomars כתב:

שאני מחכה לה לדעתי כבר כמה חודשים

ההמלצה שלי? לבקש החזר, ולהזמין חדש, אם יש. כרגע גם הדולר נמוך, אז אולי תמצא כנראה מחיר זול יותר.

 

ועוד המלצה, להשוות עם מחירים בארץ. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

כל סוגי המשלוחים מגיעים פחות או יותר כרגיל.

מי שהזמין משלוח מאיביי או מאמזון בשילוח ישירות לארץ, ועבר המועד המובטח להספקה - יכול לבקש החזר מלא.

אחרי "עם כלביא" קיבלתי מאיביי החזר של $200 ואחרי "שאגת הארי" קיבלתי מאמזון $100. שניהם אמרו שאם המוצר יגיע בהמשך אני יכול לשמור אותו, ואחרי כמה זמן המוצרים הגיעו.

 

לכן מומלץ לבקש החזר, ואם לא דחוף לקבל את המוצר אז להמתין עם ההזמנה החדשה.

 

כעיקרון, מוצר שקיים גם בעלי וגם באמזון אזמין מעלי כי זה זול יותר. יש חריגים שאעדיף להזמין מאמזון, למרות שיקר יותר, למשל אם אני חושש מדרישה לאישור משרד תקשורת/תחבורה. ואז הכאב ראש על אמזון.

באיביי אני קונה אך ורק מוצרים משומשים/חלקים מפירוק שאין להשיג באופן אחר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עוד מישהו שהחבילה מחכה לטיסה כמה ימים בגלל שהיו את 24 השעות שהיה הסלמה?

לפי ההסלמה הזו, מצב של "מחכה לטיסה" היה נמשך גג 48 שעות. עכשיו כבר 5 ימים.

מעצבן.

פורסם

בשבוע שעבר הגיעה אלי חבילה מעליאקספרס שהוזמנה בפברואר. קרוב ל-4 חודשים בדרך, כולל תקופת הרגיעה.

 

והמרגיז הוא שבינתיים אישתי מצאה את אותו מוצר באותו מחיר בקניון החביב עליה.

  • מבאס 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

בתור אחד שכל הזמן מזמין בלי קשר למצב, גם מהממ"ד, כרגע המצב לא רע יחסית. הבעיות עדיין הן:

1. איביי מחרימים אותנו,  כמעט ואין שום דבר שצריך ונשלח לישראל, ואם נשלח מחירי המשלוח הזויים. 
2. באמזון 80% עדיין לא נשלח לארץ. מה שנשלח ומגיע סביב 3 שבועות עד חודש, בעוד חלק נתקע בלי לצאת מהמוכר גם אחרי חודש פלוס. את רובן ביטלתי וקיבלתי החזר מיידי, למעט פריט שהוצאתי במחיר שהוא שוד במבצע חד פעמי לא לחוץ עליו, וגם הוזמן לפני שירד ל-75$. ממתין בשאיפה שבסוף כן יגיע.

 

המשלוחים מעלי אקספרס  מגיעים לי סביב 16-25 יום.

נשברתי לאחרונה התחלתי להזמין מטימו,  והאמת שמופתע לטובה. מגיע מהר, וגם כל החבילות עם שליח עד הבית. המחירים ריצפה והאיכות מפתיעה ביחס למחיר.

 

יכול לציין בשאיפה לא לנחס (טפו טפו) שלאחרונה כל החברות מתקתקות עבודה ואצל כולן מגיע בזמן סביר. כולל בדואר ואצל HFD ושות'. אם לא יושבים עם סטופר ומתעצבנים למה יושב במחסן חלוקה 5 ימים חלק שממש לחוצים עליו, הכל בסדר. 

עריכה אחרונה על ידי נירו72
  • מבאס 1
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, נירו72 כתב:

2. באמזון 80% עדיין לא נשלח לארץ. מה שנשלח ומגיע סביב 3 שבועות עד חודש, בעוד חלק נתקע בלי לצאת מהמוכר גם אחרי חודש פלוס. את רובן ביטלתי וקיבלתי החזר מיידי, למעט פריט שהוצאתי במחיר שהוא שוד במבצע חד פעמי לא לחוץ עליו, וגם הוזמן לפני שירד ל-75$. ממתין בשאיפה שבסוף כן יגיע.

 

זה מבאס ממש כי היו מלא פריטים כמו למשל כל מיני microSD שנשלחו חינם ויכולת לשלב ובעצם לחסוך 20$ בעצם על משלוח או קצת יותר.

אבל יש אלטרנטיבה, אם אתה צריך את המוצר והוא עולה פחות מהארץ.

אתה יכול לשלוח ל Redboxparcel למשל (שילוח צד ג', אני ממליץ עליהם) ולקבל את המוצר תוך 3-4 שבועות.

זה פחות טוב מהמצב שהיה בין תחילת 2024 לאמצע 2025, מבחינת אמזון, אבל גם בתקופה הזו נאלצתי לשלוח נעליים פעם אחת ל RBParcel ולקבל תוך כמה שבועות.

 

היו פריטים באמזון שלעולם לא היה להם משלוח חינם לארץ מעל 49$. כמו למשל בוקסרים למידות גדולות, לדעתי אמזון יודעים שמי שצריך את זה אין לו איך להשיג בארץ משהו דומה.

 

לפני 12 שעות, נירו72 כתב:

1. איביי מחרימים אותנו,  כמעט ואין שום דבר שצריך ונשלח לישראל, ואם נשלח מחירי המשלוח הזויים. 

גם אם זה מ EU וגם אם זה מ USA, יש לך חברות שילוח כפי שציינתי..

ל RBParcel יש מקום באירופה גם כן.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
×
×
  • תוכן חדש...