Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לאדע מה איתכם,אני תמיד מעדיף נקודת איסוף,הנסיון שלי לא וואוו וכל שליח מגיע מתי שבא לו (יש כאלה שעל הבוקר ב8/9 ויש כאלה אחה"צ,אפילו היו 1 או 2 שבאו בערב (!))

תן לי לזרוק את החבילה בנקודה (בד"כ פיצוצייה או חנות כלשהי) ונגיע לעיר כשיש סידורים (באותו היום שיגיע,או למחרת)

ב DHL כשמזמינים איסוף אפשר לקבוע טווח שעות שהשליח יגיע,כשמתאמים שליח לבית לקבל חבילה ממזמן כבר אין,לאדע למה חתכו :( 

  • רעיון טוב! 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, ezuf כתב:

לאדע מה איתכם,אני תמיד מעדיף נקודת איסוף,הנסיון שלי לא וואוו וכל שליח מגיע מתי שבא לו (יש כאלה שעל הבוקר ב8/9 ויש כאלה אחה"צ,אפילו היו 1 או 2 שבאו בערב (!))

תן לי לזרוק את החבילה בנקודה (בד"כ פיצוצייה או חנות כלשהי) ונגיע לעיר כשיש סידורים (באותו היום שיגיע,או למחרת)

איתך בכל מילה.

אבל חבילות גדולות (נניח חבילה גדולה של HFD, לא הייתה אפשרות) או פשוט ARAMEX GCX אין אפשרות. מבאס.

כשהיה ARAMEX ORIAN היה אפשר לבחור לוקר, לחבילות קטנות או בינוניות.

מה שיש לי עכשיו שיגיע ארמקס זה בינוני.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני כשעה, ezuf כתב:

תן לי לזרוק את החבילה בנקודה (בד"כ פיצוצייה או חנות כלשהי) ונגיע לעיר כשיש סידורים (באותו היום שיגיע,או למחרת)

ואז שולחים אותך לעיר אחרת, שאין לך מה לעשות בה חוץ מהחבילה ב-20 ש״ח. 

 

ככל הנראה בודקים רדיוס בקו אוויר ולא מרחק נסיעה, שיכוול להיות פי 3 ויותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עד המלחמה, רוב החבילות שלי הגיעו לפרסל הום - וזה היה ממש להיט, ימים בודדים מהנחיתה עד מרכז החלוקה, ושירות סבבה במרכז החלוקה (שירות עצמי מהיר וקל).

לאחרונה כל החבילות עברו לדואר ישראל, hfd, וצ'יטה, לצערי.

:turn-l:
פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

ואז שולחים אותך לעיר אחרת, שאין לך מה לעשות בה חוץ מהחבילה ב-20 ש״ח. 

 

 

זה כנראה קורה רק למי שמנחוס בצורה כזו או אחרת :) מאות חבילות בשנים האחרונות וכל הניתובים שלנו עבדו כשורה.

כשגרנו במרכז עוד שלמתי לסניף דואר שלנו על תיבה פרטית (נדמה לי 240שחים לשנה),מאז שערקנו לצפון פה כבר אין (הכל תפוס),אז למזלנו (מתישהו ייגמר הכיף) הכל מגיע כשורה 99%

  • רעיון טוב! 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)
לפני כשעה, sperial כתב:

ואז שולחים אותך לעיר אחרת, שאין לך מה לעשות בה חוץ מהחבילה ב-20 ש״ח. 

לא קרה לי מעולם, ב-16 השנים שאני מזמין דברים מהרשת..ב-3 ערים שונות.

וגם אם היו שולחים, שולח להם מייל שישלחו לעיר הנכונה.. למרות שזה מעצבן כי אני חושב שלחלק מהחברות אין שירות לקוחות מי יודע מה.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

לאחת החברות האלה, שמגיעות דרכה יחסית הרבה חבילות, אין אף נקודה על הכרמל ויש נקודה אחת בנווה שאנן (למי שלא מכיר - שכונה עם מעל 50,000 תושבים, יותר מהרבה ערים) - אז שולחים אותי או לנקודות מרוחקות בחיפה או לטירת כרמל, ופעם אחת עד הקריות, שזה חצי שעה נסיעה בכל כיוון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סבבה... גם מרוממה או רמת חן או רמת ספיר (לא רוצה להסגיר בדיוק את השכונה) שולחים לקיוסק בסביוני דניה... לא יודע למה זה ככה, זה מעצבן, אבל זה ככה... אבל מצד שני אתה יכול לאסוף עד 19:00 או עד 23:00 לא? אז אין לך פקקים...

 

קריות לא מבין איך זה הגיוני בכלל... אתה צריך לדבר עם [email protected] אם זה קשור לדואר! אם זה חברות שילוח, לדבר איתם! מה זה הדבר הזה קריות? אתה נוסע להביא חבילה לא לקנות מאיקאה.

פורסם
לפני 3 שעות, ezuf כתב:

לאדע מה איתכם,אני תמיד מעדיף נקודת איסוף,הנסיון שלי לא וואוו וכל שליח מגיע מתי שבא לו (יש כאלה שעל הבוקר ב8/9 ויש כאלה אחה"צ,אפילו היו 1 או 2 שבאו בערב (!))

תן לי לזרוק את החבילה בנקודה (בד"כ פיצוצייה או חנות כלשהי) ונגיע לעיר כשיש סידורים (באותו היום שיגיע,או למחרת)

ב DHL כשמזמינים איסוף אפשר לקבוע טווח שעות שהשליח יגיע,כשמתאמים שליח לבית לקבל חבילה ממזמן כבר אין,לאדע למה חתכו :( 

לאחרונה השליחים איבדו את החוצפה ולא רוצים לקבוע מראש טווח שעות הגעה.

הם באים מתי שבא להם ולאנשים יש עבודה... יוצרים קשר רק כשהם כבר ליד הבית.

לפעמים החבילה גדולה מדי כדי לבקש מהם להשאיר אותה ליד הדלת.

 

הלוואי שה-AI יחליף אותם.

לפני 25 דקות, sperial כתב:

אז שולחים אותי או לנקודות מרוחקות בחיפה או לטירת כרמל, ופעם אחת עד הקריות, שזה חצי שעה נסיעה בכל כיוון.

נכון. לא פעם שמעתי על זה (וגם קרה לי).

חיפאים צריכים לנסוע לקריות או לטירת הכרמל בשביל חבילה... מטורף.

לא מבין למה מישהו לא פוטר בעקבות מחדל כזה.

פורסם
לפני 45 דקות, ezuf כתב:

מאות חבילות בשנים האחרונות וכל הניתובים שלנו עבדו כשורה.

גם אצלי.

משלוחים מגיעים עד הבית. 

ואני משווה ומעלה.

כמה אלפי משלוחים משנת 2019.

  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם (נערך)

אולי אנצל את השרשור כדי לשאול מתי צפויי הפטור ממס לעלות שוב מעל ה-75 דולר.

היינו ב-150 ואז ירדנו ל-130. 

האם לא מתבקש שתהיה הוראת שעה חדשה ל-100 דולר?

יש צפי לשינוי המיוחל?

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
פורסם
לפני כשעה, Gorpi כתב:

 

חיפאים צריכים לנסוע לקריות או לטירת הכרמל בשביל חבילה... מטורף.

לא מבין למה מישהו לא פוטר בעקבות מחדל כזה.

זה לא הדואר אלא חברות אחרות. כנראה שלעסקים על הכרמל אין כדאיות כלכלית להתעסק עם המשלוחים.

 

לדואר יש נקודת חלוקה בשופרסל השכונתי שלנו (רמת אשכול), אבל מדי פעם יש ביניהם ברוגז, ואז שולחים אותי לכל מיני מקומות - או ללא חניה או עם חניה יקרה (בחורב לוקחים 8 ש״ח תמורת הזכות לחפש מקום במינוס 4 ולרוץ במדרגות כדי לא להמתין למעלית).

 

@גולדן191 - סביוני דניה היה מתאים לי אילו לא הייתי עובר דירה, גרתי בבניין ליד המרכז המסחרי (אבל עברתי לפני שהוא נבנה). נשלחתי לשם פעם או פעמיים וגיליתי שמצב החניה החמיר מאז שעברתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

החנייה לא אמורה להטריד אותך לדעתי, אתה יכול לחנות בתוך דניה, למעלה, וללכת קצת ברגל, זה דווקא בריא, אבל לנסוע לקריות זה החלקה על השכל.

תקן אותי אם אני טועה.

מה שכן, אם אתה חייב את החבילה עכשיו כי אחר כך לא יהיה לך זמן, ואתה רוצה אותה באותו יום, ויצאת מהבית סביב 16:00 יש פקקים. מה שלא היה קורה לך אם היית גר בב"ש. יש פקקים קצת סביב 16:00, אבל יש פשוט המון מקומות לקבל בהם דואר. לא משנה של איזה משלח.

 

ונכון, לפני המגדלים בסביוני דניה שם הייתה הרבה יותר חנייה. לפני כ-10 שנים.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

אני לא מתכוון להתווכח על דניה וסביבתה - אני מכיר את האיזור הזה מקרוב מ-1968, כשדניה היתה סוף העולם ועוד לא יוקרתית - אלא לציין את האבסורדים של הברדק של הדואר וחברות השילוח. מספיק שנים סבלתי מהדואר במוריה (שוב - קשיי חניה), אבל עכשיו הוא עומד להסגר, מן הסתם ישלחו אותי לווג׳ווד. יותר רחוק ועוד פחות נגיש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...