Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון, בנסיעה הקירור קצת יותר יעיל 

אבל בדרך כלל בחניה אפשר לעמוד במקום מוצל, מה שלא אפשרי באוגוסט בשעות היום בכביש (ובמקרה שלי בסוף יום עבודה תחילת נסיעה היא גם ככה זחילה ועמידה ברמזורים הראשונים)

  • תגובות 342
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 17 שעות, falou כתב:

אני לא זוכר מתי נתקלתי בעשור האחרון ברכב שהמזגן שלו לא היה מספק.

ב-208 GTi המזגן לא גיבור גדול. אם היא חנתה שעות תחת השמש הקופחת בבקעת בית שאן בשיא הקיץ, המזגן התאמץ מאד לקרר את חלל המכונית הלא מאד גדול, ועברו מספר דו-ספרתי של דקות עד שהתחלתי להרגיש נעים. בברז למשל, המזגן הרבה יותר חזק, אם כי חלל תא הנוסעים יותר קטן משמעותית, אך החלון האחורי הענק משמש כחלון שמש מה שמאד מחמם את תא הנוסעים (ב-208 היו חלונות כהים מאחור, מקורי מהיצרן). 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 23 שעות, falou כתב:

אני לא זוכר מתי נתקלתי בעשור האחרון ברכב שהמזגן שלו לא היה מספק.

 קליאו דור 4 0.9 מזגן מחפיר

 

אבי קנה חדשה ואחרי מספר ביקורים במוסך נאמר לו שזה המצב. בעיצומו של הקיץ השני עשה על הרכב טרייד.

 

באותה העת היתה לנו סוזוקי אלטו והמזגן שלה היה בסדר גמור והרבה יותר טוב משל הקליאו.

 

בגדול אתה צןדק. זה מאוד חריג. ועדיין יש הבדל בין מזגן מספק וטוב כמו שיש לי בסיוויק בהשוואה לז׳אנר המקפיא.

 

יש לי שני חברים עם 3008. שניהם אומרים שהמזגן בהחלט מספק ושניהם אומרים שברכבים הקודמים שלהם היה מזגן חזק יותר ועדיף.

 

מקפיא זה כמו בפוקוס שהיתה לי פעם. שביום של 43 מעלות אפשר להניע ובעמידה בניוטרל בלי גז והרכב קר מאוד תוך דקה. 

בהונדה צריך להוציא את האויר החם ולא יתקרר מהר כל כך, בודאי בלי ללחוץ על דוושת הגז או לנהוג.

 

 

פורסם

הכי מקפיא שזכור לי זה E36 Coupe. הפתח הגדול מלפנים (מושלם ארגונומית, גדול, מתכוונן לכל כיוון ובחלק העליון של הדשבורד) היה מוציא אדי כפור...

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ג'י.אמ.סי ואנדורה. 

מזגן קדמי, חלל בגודל של חדר, ומקרר הכל בדקות.

אף פעם לא התלוננו מאחור שחם, ונדיר שהייתי מפעיל בעוצמה מרבית.

מה שכן, למרות המנוע הגדול V6 4.3L, הורגש שהמזגן סוחב הרבה כוח מהמנוע.

פורסם (נערך)

בגדול, המזגן במכוניות אסיאתיות חזק יותר מאשר במכוניות מערביות. הקיץ הישראלי נחשב אביבי, קריר ונעים בהשוואה לקיץ ביפן, דרום קוריאה ובאזורי החוף של סין. 

 

המזגן ב-208 דור קודם פשוט חלש. 

עריכה אחרונה על ידי Aizo
פורסם (נערך)

כל מאזדה 2/3 או פורד פוקוס מה20 שנה האחרונות נהנות ממזגן מצוין.

ב DS3 עד שלא החלפתי יחידה פנימית המזגן לא סיפק את הסחורה. וגם בקליאו השכורה ביוון לא זכור לי מזגן מוצלח במיוחד...

להבנתי זה לא שכל הצרפתיות סובלות ממזגן חרא, בברלינגו וב 208 דיזל למשל הבנתי שהמזגן מקפיא, וזה לא שלכל היפניות מזגן טוב - נסו יאריס דור קודם למשל, המזגן הכי גרוע שנתקלתי בו.

 

כנראה מדובר בהחלטה של היצרן לשים בחלק מהדגמים מזגן עם ספיקה שמתאימה לאירופה ולא לישראל.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 דקות, nadavd4 כתב:

208 דיזל

גם 208 בנזין (VTI, לא מכיר פיורטק)

לפני 6 שעות, Aizo כתב:

המזגן ב-208 דור קודם פשוט חלש. 

208 משנת 2012 עד 2019 גרסת מנוע 1.6 VTI קוד מנוע EP6C מזגן מקפיא לגמרי.. אתה כנראה מדבר על פיורטק שזה מנוע 1.2

פורסם
לפני 21 שעות, גולדן191 כתב:

גם 208 בנזין (VTI, לא מכיר פיורטק)

208 משנת 2012 עד 2019 גרסת מנוע 1.6 VTI קוד מנוע EP6C מזגן מקפיא לגמרי.. אתה כנראה מדבר על פיורטק שזה מנוע 1.2

 

אם זה אותו מזגן שיש ב 208GTi - כמו שאמרו פה הוא לא משהו (ודומה מאוד ל DS3).

פורסם
בתאריך 30.1.2026 בשעה 11:46, razi_pazi כתב:

 קליאו דור 4 0.9 מזגן מחפיר

 

אבי קנה חדשה ואחרי מספר ביקורים במוסך נאמר לו שזה המצב. בעיצומו של הקיץ השני עשה על הרכב טרייד.

 

באותה העת היתה לנו סוזוקי אלטו והמזגן שלה היה בסדר גמור והרבה יותר טוב משל הקליאו.

 

בגדול אתה צןדק. זה מאוד חריג. ועדיין יש הבדל בין מזגן מספק וטוב כמו שיש לי בסיוויק בהשוואה לז׳אנר המקפיא.

 

יש לי שני חברים עם 3008. שניהם אומרים שהמזגן בהחלט מספק ושניהם אומרים שברכבים הקודמים שלהם היה מזגן חזק יותר ועדיף.

 

מקפיא זה כמו בפוקוס שהיתה לי פעם. שביום של 43 מעלות אפשר להניע ובעמידה בניוטרל בלי גז והרכב קר מאוד תוך דקה. 

בהונדה צריך להוציא את האויר החם ולא יתקרר מהר כל כך, בודאי בלי ללחוץ על דוושת הגז או לנהוג.

 

 

ידוע לגבי המנוע 0.9. נכון גם לקליאו וגם לטווינגו (היתה לי). מנוע אמין, זריז וגמיש, אבל מזגן מחפיר ומדחס מתנתק במאמץ. לא כיף בקיץ.

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...