Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על הסקירה.

 

נהנתי במיוחד לקרוא את החלק מטה, אלו הדברים הקטנים שמשנים את חווית הלקוח.

כל הכבוד שהם יודעים לכבד את המעמד והקונה.

 

לפני 41 דקות, איציק נ. כתב:

המסירה במתחם היתה טובה מאוד, יש חדר המתנה עם עמדת שתיה חופשית (קלה\חמה) וקפה טוב עם עוגיות.

הנציגים מאוד אדיבים והאוטו נמסר במצב נקי ומושלם.

ההגעה למתחם (שהינה מרוחקת מהמרכז) מסובסדת ע"י היבואן (מקבלים 150 שח חזרה על נסיעה במונית לשם).

 

פורסם
לפני 11 שעות, o.r כתב:

 

נהנתי במיוחד לקרוא את החלק מטה, אלו הדברים הקטנים שמשנים את חווית הלקוח.

כל הכבוד שהם יודעים לכבד את המעמד והקונה.

 

גם זה - וגם השירות בסוכנות בפתח תקווה היה טוב מאוד. הנציג שטיפל בנו (כמדומני דניאל אוזון) היה מצויין, לא הבטיח דברים באויר ולמעשה למרות שציפינו לקבל את הרכב במהלך אמצע ינואר עם אפשרות לסוף ינואר, הוא אמר שרישוי 2026 לא יהיה לפני 4/1/2026 ובאמת היינו ברביעיה הפותחת (תוך יומיים) של הרכבים שעלו לכביש מהדגם הזה כבר ב 5/1/2026.

בהמשך לדברים שנכתבו, אם שכחתי לציין, ה BYD מחליפה קיה סטוניק. אמא דווקא מאוד אהבה את הסטוניק אבל חיפשה משהו גבוה יותר (ואני דחפתי לחשמלי, שתהנה גם מזה, וכבר יש להם עמדת טעינה בבית אז בכלל....)  ולכן היא נפרדת בשמחה מהסטוניק 1.4 2020 ששירתה אותה נאמנה 5.5 שנים (אחלה אוטו, במצב חדש, נמכר מפה לאוזן [לחבר טוב שלי] במחירון משוקלל לוי יצחק). יד 00 עם 15,400 ק"מ.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

תתחדשו!

 

רכב בשל ומגובש רואים ממש את ההתפתחות של byd מכיוון סיני מצועצע טיפוסי ואפילו יותר מטיפוסי (האטו 3 מבולגנת לגמרי) לכיוון מיינסטרים של חברת רכב גדולה עם עמוד שדרה שעומדת בפני עצמה ולא צריכה את כל הצלצולים האלה.

 

כמה דברים שהפריעו לי ושמנעו ממני להמליץ על הרכב הזה לקרובת משפחה שלי.

 

אין אוורור מושבים מקדימה והמושבים מעור סינטטי סיני טיפוסי. לא קונה רכב כזה נקודה! לדעתי זה סיוט בקיץ!

 

זה קרוס אובר מקטגוריה B שנמכר במחיר של 149,000 ₪ שזה מחיר דומה למחירים של קרוסאוברים סינים חדשים מקטגוריה c שחלקם נמצאים כבר על הגבול עם קטגורייה d.

 

ואני מתכוון ל- mg s5, ליפמוטור b10, דיפאל s05 ו- gac איון v במסגרת מבצעים שונים (מבצע מצויין על האיון הכריע את הכף לטובתה בשביל קרובת המשפחה שלי).

 

עכשיו ייתכן שלאטו 2 מגיע תשלום פרמיה נוספת בגלל הבשלות שלה וגם בגלל שהיא כנראה תשמור על ערכה הכי טוב.

 

אבל אני עדיין חושב שמחיר שיותר מתאים לרכב הזה הוא 140,000 ₪ לכל היותר, גם אם משקללים את הפרמיה הנ"ל. (או מחיר מחירון רשמי או לאחר הנחה, מימון ללא ריבית וכו').

 

מדובר במחיר של הליפמוטור b10 בגירסה ההתחלתית שזה קרוס אובר מקטגוריה c. לשניהם רמת אבזור דומה בערך, לשניהם אין אבזור חשוב לדעתי של תא מטען חשמלי ואוורור מושבים, אבל לליפמוטור יש יתרון ענק של מושבי בד בגירסה הזאת.

 

משפחה שרוצה את  הבשלות של האטו 2 תשלם על כך בפחות מרווח פנים לעומת הרכבים הנ"ל וכאמור גם בהזעה מוגברת בקיץ במושבים הקדמיים 😁. המרווח לדעתי לא מצויין, הוא בסדר, אבל לא מפנק.

 

הקרוס אובר הזה כן מתאים בול להרכב נוסעים קטן יותר ממשפחה כמו לאמא שלך.

 

על הקיה ev3 אין מה להרחיב, המחיר יקר מדי, הסוללה קטנה מדי, האחריות קצרה מדי, אין אפליקציה ברכב חדש משנת 2026! הלו קיה תתעוררו! (אין לכם סיכוי הסיניים יישארו כמה צעדים לפניכם).

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
פורסם

אחלה סקירה, נשמע שהבשילו ותיקנו את הטעויות שעוד נותרו ב-atto 3. חתך 60 סוף כל סוף, וכנראה שמזגן מסודר (נדע רק בהמשך).

איפה אירופה ואיפה סין, אין, הקרב אבוד והתבוסה הושלמה. והאחריות הצילו. 

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קשה לשאר העולם להתחרות עם הערך של הסיניות. לא תהיה  להם ברירה, הם חייבים יהיו להתחרות, והממשלות יצטרכו לעזור להם.

פורסם
לפני 9 שעות, elielectric כתב:

...

 

תודה :)

 

בעניין המושבים, נהגת על הרכב ? ראית שחם לך ? הזעת ?

אני סובל מזיעה בצורה קיצונית (גם בחורף בנסיעות ארוכות) - עד כה לא נתקלתי במשהו, לא שלשום ולא היום (היום היה יותר חם בחוץ, לבשתי ארוך כאילו סיביר, ולמרות זאת לא הזעתי בגב או בירכיים - וזה במספר נסיעות קצרות שהרכב עמד תחת השמש והתחמם [לפי התיאוריה שלך, המושב היה אמור להיות חם והייתי צריך להזיע תוך כמה דקות] ).
בעניין תמורה למחיר - אין על זה ויכוח, לא באנו לקנות לחם ברמי לוי במקום בשופרסל שלי. מחפשים גם משהו שיתאים לטעם שהעיניים רואות. אם זה שווה 10K יותר או 10K פחות *לדעתך*, זה לא רלוונטי.

 

בנוגע להסעת משפחה; אם אני מסתכל על עצמי - זה רכב שיכול להסיע בקלות משפחה של 4 נפשות לרבות ילדים גדולים\בוגרים !!! (וגם 5 אם יש אחד קטן באמצע המושב האחורי).

SUV-B זו קטגוריה שממש לא בנויה להסעה של 2 נוסעים או רק נהג,  הספציפי הזה עם מרווח אחורי מעולה ביחס לגודלו הכללי (4.31~ מ').
הטענה שלך שהוא לא מתאים למשפחה יכולה להיות רק במקרה ואתה מכליל את תא המטען כפקטור קבוע - והוא לא כזה.
ב 99% מהנסיעות אתה בעיר או מחוץ לעיר, עם מטען אפסי עד מינימאלי. הדבר הזה קריטי רק שיוצאים לטיול לכמה ימים (וגם כאן, תן לי לחדש לך, ברגע שאתה מוריד את המדף התחתון בתא המטען, יש לך עוד נפח פ33ה ולא תהיה לך בעיה לדחוף שם 4 תיקים).


היום נסעתי קצת בתוך העיר.

עברנו מאתמול לרמת רגנרציה HIGH.

אתמול היו גם כן נסיעות עירוניות במהלך היום, בערב רכב מלא (4 נפשות).

נכון לעכשיו עומדים על צריכת אנרגיה ממוצע של 13.4-14KWH ל 100KM.
מד הסוללה מראה היום 75% ומד המרחק מראה כ 115-120 ק"מ.
אני ממשיך לעקוב באדיקות אחר צריכת החשמל וכל מה שניתן ללמוד מסביב על האוטו.
 

רמת הנוחות בעיר טובה, מרגישים שהרכב מכוייל לצד הקשיח אבל הודות לצמיגים שומר על רמת נוחות טובה מאוד על שיבושים עירוניים ובין-עירוניים.

מידת הצמיגים שתפר היצרן לדגם הזה היא מצויינת.

 

לאירופאים יש עוד חרא לאכול - וצודק מי שאומר שהם בבעיה. אם הם לא יתעוררו מהר - הבעיה תגדל עוד יותר.

שלא תבינו לא נכון, הייתי שמח מחר בבוקר ל E-2008 משומשת בחניה (עניין של כמה עשרות אלפי שקלים, לא משהו בשמיים)  - אבל אני לא מוכן לסוללה של 50KWH אפילו על רכב בגודל הזה ואפילו שהנסיעות שלי עם הרכב המשפחתי לא ארוכות ב 99% מהזמן.

הייתי עוד יותר שמח לברלינגו חשמלית - שזה ה-דבר הנכון לעשות במצב שלי (הרכב שנוסע הרבה = יותר חיסכון בסופו של דבר), אבל איפה ?? רכב מסחרי קל עם סוללה של 50KWH וטווח נסיעה של 250 ק"מ ? (עם גרור זה צונח בין 30 ל 50% לפחות על סמך הניסיון של @redroze - ואני עדיין מאמין לו, כן ?).
הצרפתים מאוד אוהבים לקחת מנוע+גיר ולעשות להם COPY PASTE all over the place, אבל במקרה של הברלינגו החשמלית זו טעות.

לא סתם הרכבים המסחריים הקלים (החשמליים) כושלים מסחרית גם כחדשים וגם כיד-2 (של כל סטלנטיס, לרבות דובלו חשמלית\ברלינגו חשמלית\טויוטה חשמלית וכו') - אי אפשר להתנהל עם רכב כזה עם סוללה של 50KWH - והלוואי שאתבדא.

איציק

  • אהבתי 3
  • מעניין 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אם הן בשלות אז שישימו טייץ מנומר, קופסת Time בכיס ושיציאו לסיבוב עם כלב השי טסו שלהם בטיילת הקרובה לביתם..

אני לא חובב סיניות ונראה שיש עוד דרך שהסיניות צריכות לעבור. נראה אותם בעוד כמה דורות. 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

דווקא תא המטען של האטו 2 בסדר גמור, בערך כמו תאי המטען בקרוסאוברים הנ"ל. רק בדיפאל יש עוד תא מטען קדמי גדול.

 

לגבי המרווח במושב האחורי באטו 2, האמת שקצת שכחתי את הניואנסים, אני זוכר שהוא בסדר ודי דומה למ- mg והליפמוטור כי byd באמת ניצלו מעולה את אורך המרכב, אבל נדמה לי ששהוא קצת קטן יותר.

 

בכל אופן זה מרווח שאני מגדיר רק מספק בכל הקרוס אוברים הללו, במקרה הספיציפי שלי לא נשאר הרבה מקום לרגליים למי שיושב מאחוריי ואני במושב הנהג.

 

באיון v זה כבר ליגה אחרת! טונה של מרווח לרגליים במושב האחורי, אני לא כבר מסוגל לרדת לפחות מזה ברכב למשפחה כן! 😅

 

מה שתמוה לי הוא שדווקא בדיפאל s05 שהוא בעל בסיס גלגלים ענק והכי ארוך מבין הקרוסאוברים הללו, מרווח הפנים  רק דומה לקרוסאוברים הנ"ל, ואני חושב שאפילו קטן יותר! וגם ברוחב הפנימי הוא די צר! למרות רוחב חיצוני גדול מאד. 

 

לגבי העור המלאכותי באטו 2 חכה לעונה חמה יותר, זה זוועה! אתה יוצא פשוט רטוב בכל הצד האחורי של הגוף ואני לא מגזים! לא מציע לך לנסות 😁 אבל יש כאלה שפחות רגישים לחום ולהזעה, אופייני יותר לנשים, אז לאמא שלך אולי לא יפריע.

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • משעמם 1
פורסם

באמת שלא יודע על מה אתה מדבר,

אני מזיע באופן קיצוני יחסית (לצערי), 2 קיציים התנהלנו עם זיקר X חשמלית ומושבי עור טבעוני לא מאוררים,

בדרך כלל מפעילים את המזגן 3 ד' לפני פותחים חלון עד שהחום יוצא ויש מזגן.

לא "טבלתי" בזיעה על המושבים.

פורסם
לפני 13 שעות, איציק נ. כתב:

 

תודה :)

 

בעניין המושבים, נהגת על הרכב ? ראית שחם לך ? הזעת ?

אני סובל מזיעה בצורה קיצונית (גם בחורף בנסיעות ארוכות) - עד כה לא נתקלתי במשהו, לא שלשום ולא היום (היום היה יותר חם בחוץ, לבשתי ארוך כאילו סיביר, ולמרות זאת לא הזעתי בגב או בירכיים - וזה במספר נסיעות קצרות שהרכב עמד תחת השמש והתחמם [לפי התיאוריה שלך, המושב היה אמור להיות חם והייתי צריך להזיע תוך כמה דקות] ).
בעניין תמורה למחיר - אין על זה ויכוח, לא באנו לקנות לחם ברמי לוי במקום בשופרסל שלי. מחפשים גם משהו שיתאים לטעם שהעיניים רואות. אם זה שווה 10K יותר או 10K פחות *לדעתך*, זה לא רלוונטי.

 

בנוגע להסעת משפחה; אם אני מסתכל על עצמי - זה רכב שיכול להסיע בקלות משפחה של 4 נפשות לרבות ילדים גדולים\בוגרים !!! (וגם 5 אם יש אחד קטן באמצע המושב האחורי).

SUV-B זו קטגוריה שממש לא בנויה להסעה של 2 נוסעים או רק נהג,  הספציפי הזה עם מרווח אחורי מעולה ביחס לגודלו הכללי (4.31~ מ').
הטענה שלך שהוא לא מתאים למשפחה יכולה להיות רק במקרה ואתה מכליל את תא המטען כפקטור קבוע - והוא לא כזה.
ב 99% מהנסיעות אתה בעיר או מחוץ לעיר, עם מטען אפסי עד מינימאלי. הדבר הזה קריטי רק שיוצאים לטיול לכמה ימים (וגם כאן, תן לי לחדש לך, ברגע שאתה מוריד את המדף התחתון בתא המטען, יש לך עוד נפח פ33ה ולא תהיה לך בעיה לדחוף שם 4 תיקים).


היום נסעתי קצת בתוך העיר.

עברנו מאתמול לרמת רגנרציה HIGH.

אתמול היו גם כן נסיעות עירוניות במהלך היום, בערב רכב מלא (4 נפשות).

נכון לעכשיו עומדים על צריכת אנרגיה ממוצע של 13.4-14KWH ל 100KM.
מד הסוללה מראה היום 75% ומד המרחק מראה כ 115-120 ק"מ.
אני ממשיך לעקוב באדיקות אחר צריכת החשמל וכל מה שניתן ללמוד מסביב על האוטו.
 

רמת הנוחות בעיר טובה, מרגישים שהרכב מכוייל לצד הקשיח אבל הודות לצמיגים שומר על רמת נוחות טובה מאוד על שיבושים עירוניים ובין-עירוניים.

מידת הצמיגים שתפר היצרן לדגם הזה היא מצויינת.

 

לאירופאים יש עוד חרא לאכול - וצודק מי שאומר שהם בבעיה. אם הם לא יתעוררו מהר - הבעיה תגדל עוד יותר.

שלא תבינו לא נכון, הייתי שמח מחר בבוקר ל E-2008 משומשת בחניה (עניין של כמה עשרות אלפי שקלים, לא משהו בשמיים)  - אבל אני לא מוכן לסוללה של 50KWH אפילו על רכב בגודל הזה ואפילו שהנסיעות שלי עם הרכב המשפחתי לא ארוכות ב 99% מהזמן.

הייתי עוד יותר שמח לברלינגו חשמלית - שזה ה-דבר הנכון לעשות במצב שלי (הרכב שנוסע הרבה = יותר חיסכון בסופו של דבר), אבל איפה ?? רכב מסחרי קל עם סוללה של 50KWH וטווח נסיעה של 250 ק"מ ? (עם גרור זה צונח בין 30 ל 50% לפחות על סמך הניסיון של @redroze - ואני עדיין מאמין לו, כן ?).
הצרפתים מאוד אוהבים לקחת מנוע+גיר ולעשות להם COPY PASTE all over the place, אבל במקרה של הברלינגו החשמלית זו טעות.

לא סתם הרכבים המסחריים הקלים (החשמליים) כושלים מסחרית גם כחדשים וגם כיד-2 (של כל סטלנטיס, לרבות דובלו חשמלית\ברלינגו חשמלית\טויוטה חשמלית וכו') - אי אפשר להתנהל עם רכב כזה עם סוללה של 50KWH - והלוואי שאתבדא.

איציק

מניח שסטלנטיס מודעים לבקורת על הסוללה הקטנה מדי בדגמים החשמליים דור ראשון שלהם. C5 איירקרוס החדשה מצויידת בגירסת החשמל באופציה לסוללה סביב 100 קוט"ש וטווח של 650 ק"מ פלוס, לא רע. כשלוקחים בחשבון את שאר תכונותיה, יכולותיה ומחירה, לפחות לפי מבחנים בחו"ל, מדובר בלהיט פוטנציאלי. 

פורסם
לפני 12 שעות, DareDevil כתב:

 

אני לא חובב סיניות ונראה שיש עוד דרך שהסיניות צריכות לעבור. נראה אותם בעוד כמה דורות. 

אני כבר חודשיים עם טיגו 8 phev, שהחליפה נירו phev, שהחליפה ספורטאז.

ובין לבין כשהנירו הייתה במוסכים נסעתי כמה שבועות על רכבים חלופיים כמו מאזדה 6, מאזדה 3, קיה סלטוס, מיצובישי asx ושברולט אקווינקס.

 

מכל הרכבים שהזכרתי לעיל - הטיגו 8 חד משמעית נוחה יותר ואעדיף אותה על פני הרכבים שהוזכרו, למעט צמד המאזדות שאולי מעט פחות נוחות אבל מהנות לנהיגה.

 

אין לי סנטימנטים למוצר כזה או אחר, הרכבים גם ככה בליסינג ממקום העבודה, ואין לי נגיעה אישית שקשורה לרכישה או שווי שוק עתידי (וגם האמינות לא מהווה פה שיקול)

 

הרכבים הסיניים סוגרים פערים מהר מאוד, אז אולי זה לא סיטרואן c5 איירקרוס מבחינת נוחות, או מאזדה cx5 מבחינת דינמיות והתנהגות, אבל זה לגמרי מוצר שמכוון למרכז השוק, בצורה הרבה יותר משכנעת ללקוח הממוצע: יותר מרווח, אבזור, עיצוב, ביצועי מנוע, מושבים נוחים, ונוחות מתלים ממוצעת.

 

נשאר רק להמתין ולראות מה יהיה עם האמינות, במידה ולא תהיה שם נפילה - אפשר יהיה להעריך שהמותגים הסיניים יהנו מביקושים גבוהים על חשבון האירופאיות והיפניות.

פורסם
לפני 3 שעות, llaavvii כתב:

באמת שלא יודע על מה אתה מדבר,

אני מזיע באופן קיצוני יחסית (לצערי), 2 קיציים התנהלנו עם זיקר X חשמלית ומושבי עור טבעוני לא מאוררים,

בדרך כלל מפעילים את המזגן 3 ד' לפני פותחים חלון עד שהחום יוצא ויש מזגן.

לא "טבלתי" בזיעה על המושבים.

תלוי בסוג ה "עור". בזיקר X הוא סוג שונה לגמרי (ואכן אני הרבה פחות מזיע בו) מאשר בטסלה, נניח.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...