Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 19.12.2025 בשעה 14:56, IsraCar כתב:

תביא קישורים, מעניין לקרוא על מישהו שמנסה למכור את הרכב שלו, ומספר במודעה על בעיות התחממות מנוע.

אצלי יש בעיות קטנות אחרות, כגון ניקוי לא התחממות..

המנוע חדש..

מוזמן לנסיעת מבחן 😁 

תפתח יד 2 ותראה מה יש ב sx4

 

משתדל לעזור

פורסם
בתאריך 18.12.2025 בשעה 20:59, TLE60 כתב:


אמליץ לך על לאנסר עם המנוע 1.5, היו איזה שנתיים שהיא הגיעה גם עם מנוע 1.6. שניהן עם גיר פלנטרי מאודדד אמין וגם היחידת כוח אמינה.

 

נתקלתי יותר בגרסאת ה1.8 איך היא? 

פורסם
בתאריך 21.12.2025 בשעה 07:44, dj_dani כתב:

 

נתקלתי יותר בגרסאת ה1.8 איך היא? 

 

ה1.8 הגיע עם גיר רציף.

אם אין היסטוריית טיפולים מסודרת והחלפות שמן גיר סדירות אז זה דיי סיכון.

פורסם
בתאריך 19.12.2025 בשעה 13:01, EliC25 כתב:

המנוע אמין, אבל חל1ים במערכת קירור שלא התייחסו אליהם ברכבים בני 10-15 יכולים לגרום להתחממות. בעיקר פקק רדיאטור

 

אתה יכול להרחיב מה הבעיה עם הפקק? זה שהוא לא אטום או עף לו?

בתאריך 19.12.2025 בשעה 14:56, IsraCar כתב:

תביא קישורים, מעניין לקרוא על מישהו שמנסה למכור את הרכב שלו, ומספר במודעה על בעיות התחממות מנוע.

תבדוק ביד 2. אני יושב על המודעות שם כבר כמה שנים כי יש לי רכב כזה בדיוק ובשנה-שנתיים אחרונות רואים שיש הרבה רכבים למכירה עם המנוע שהוחלף או רכב מתחמם. זאת הסיבה לדעתי שהמחיר שלו צונח והמודעות תקועות להרבה זמן.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הייתה לי התאומה של ה301, סיטרואן סי אליזה 2015 1.6 אוטומט.

אחלה רכב, אין לי מילה רעה להגיד.

 

קח בחשבון שהרכב בלתי נמכר בעליל, ולכן אפשר להתמקח ולהוריד במחיר בלי בעיה.

פורסם

איך הפוקוס טיטניום? מנוע 2.0 2012

 

הבנתי שהבעיה שם זה בגירים, האם זה כבר מסוג הדברים שמכירים ופותרים בזול? או שזה תקלה משביתה? 

פורסם

כמו שנאמר בעמוד הראשון בתגובה הראשונה, עדיף להצמד לדגם עם גיר פלניטרי פשוט .

 

טיטניום 2 ליטר= רמת גימור-אבזור-ביצועים גבוהה.

כשהייתה חדשה, בטח הייתה עדיפה על עדר הליסינג.

אבל כיום?

אני מתקשה לראות את היתרון.

אולי אפילו חיסרון, בגלל יותר דברים שיכולים להתקלקל ולגרום לעלויות אחזקה/תיקון גבוהות יותר.

 

פורסם

מה לגביי מאזדה 6? מנוע בנזין ללא טורבו SKYACTIV, גיר פלנטרי של אייסין שידוע כאמין (אייסין שייכת לטויוטה ), גדול, מפנק יחסית לתקציב שלך והדרישות, ואמין. 

פורסם
בתאריך 20.12.2025 בשעה 15:29, dj_dani כתב:

ניסאן סנטרה וג'וק וגם קשקאי עולים הרבה בחיפוש, מה הקאץ'? שאר היפנים יקרים משמעותית מהם. 

 

שברולט סוניק גם. 

 

וגם קיה פורטה וסיד. בעיקר סטיישן. 

 

הקאץ' בסנטרה, ג'וק, קשקאי שיש בהן את הגיר הרציף המחורבן של ג'טקו, זה גיר מאוד רגיש שעלויות השיפוץ/תיקון שלו יכולות לעבור בקלות את ה10 אלף ש"ח. לכן קונים נוטים (ובצדק) להתרחק מהן.

 

קיה סיד/i30 בדור הנ"ל הגיעה עם גיר רובוטי דו מצמדי ומנוע GDI שסובל מבעיות של הצטברות פיח על השתומים אכילת שמן וממירים קטליטיים שהולכים... גם תקלות מאוד יקרות וצערינו נפוצות. לכן המחיר שלהן נמוך.

 

פורטה דווקא רכב מצויין, הגיע עם מנוע מהדור הקודם שלא סובל מאותן בעיות שהזכרתי למעלה וגיר 6 הילוכים אוטומטי מעולה.

 

סוניק רכב סביר, הגיר דורש החלפות שמן תכופות (פעם ב60 אלף ביצוע רענון שמן גיר) ולמנוע יש מספר מחלות קטנות שצצות לפעמים.

רק להתרחק מגרסאת ה1.4 טורבו, מנוע ה1.4 טורבו של אופל הוא צרה צרורה. 

 

אני מצטרף להמלצה שכבר נשמעה פה על פיגו 301 2017 (גיר 6 הילוכים) רכב מצויין וצמד מנוע גיר מאוד חזקים ואמינים, או פיאט טיפו. 

אם לא תמצא משהו מהן במצב טוב אז אפשר לשקול אופל קורסה 1.4 או את הסוניק שהזכרת עם מנוע אטמוספרי.

 

סוזוקי/מאזדה/טויוטה זה יפה והכל אבל זה שתמצא יפנית מבוקשת שמורה ב20 אלף שקל זה כמו לזכות בלוטו. אני מכיר מישהו שמכר לא מזמן קורולה שבורה ב20 אלף שקל... הוא קיבל טלפונים כל 5 דקות ומכר תוך יומיים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

גבריק תודה על המידע המקיף! 

 

אכן יפניות נעלמות מהר. גם לנסרים שהסתכלתי עליהם נחטפות. וכולן מעל המחירון. 

 

מה לגבי ג'טה? 

עם המנוע 1.6 לא הtsi

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...