Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי ויתור  על רכב הליסינג לתקופת חופשת הלידה, ואולי גם ויתור סופי עליו, הוחלט לרכוש רכב גישור/קבוע לבית. שיישאר מקסימום רכב שני. 

 

הנסועה הצפויה נמוכה, צריך להכיל עגלה בבאגז', וכסא בטיחות. 

 

בחיפושים אחר רכב משפחתי/סופר מיני אוטומטי, מתחת לגיל 15 (כי למי יש סבלנות לאישורי בלמים או טסט כפול) ועם צמצום לנתוני יד וק"מ סבירים, קופצות באופן קבוע הדגמים הבאים 

 

פוקוסים. בעיקר סטיישן (לא כזה מפריע אם כי אעדיף את ההאצבק). זכור לי מחלות בגירים שלהם. או שאני מתבלבל עם דגם אחר? 

 

קרוזים. בכל מקום מדברים על כמה שזה רכב נבלה. 

 

אופלים, בעיקר אסטרות, גם סטיישנים. האם יש כמה סוגי מנועים? איזה מהם מומלץ? האם כדי להתקרב מאחר ואין באמת יבואן? ניתו בכלל להשיג חלפים? מי מטפל בהם? 

 

פיגו 301. הבנתי שמודל 2017 האחרון הוא המומלץ. לא ממש ראיתי אחת בתקציב אבל זה מרגיש לי יותר מיצובישי אטראז סטייל (פחון) מאשר פיגו אמיתי. 

 

ראיתי גם 208 עם מנועי 1.6 (לא ה1.2 המושמצים). זה אותו מנוע אגדי מה206? כי אם כן זכור לטובה. נהגתי לא מעט ברכב בגרסת ה1.2 ואהבתי. השאלה על האמינות של ה1.6.

היו גם כמה 2008. גם אופציה. זה אותו מנוע 1.6? 

 

פה ושם ראיתי פיאט טיפו סדאן. פחות מכיר אך ראיתי שבפורום ממליצים. 

 

ברור לי נושא הגיל של הרכב ושכל אקזמפלר לגופו, אך חשוב לי שהבסיס יהיה אמין. ואם יש טיפים לגבי התמקדות במודל מסויים, דגם מסויים, מנוע ספציפי, אשמח לשמוע את הטיפים. 

 

אפילו השתעשתי ברעיון של אלפא גולייטה, גם אלו קפצו בתקציב. השאלה כמה ריאלי 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

שלום רב לך.

אל תיגע באופל אסטרה מניסיון הן בבנזין והן בדיזל, רכב בעייתי מאוד ועם הרבה כאבי ראש..

פוקוס האמינות הם רק הגיר פלנטרי עד תחילת 2011, אבל קשה למצוא שמורה..

בתקציב 20 אלף תיכנס לך קורולה 2010 עם 200 אק’’מ בכיף.. אמינה ועושה את העבודה.. 

אישור בלמים לוקח 5 דקות ו 150 שקל, שווה לדעתי הקורולה

 

אם תתעקש הייתי אומר אולי יונדאי אלנטרה

 

 

 

 

 

משתדל לעזור

פורסם

 

אם לקצר,

בחרת את "הקרם דלא קרם" של המשפחתיות שלא לומר, את "הדראק דלא דראק". (;

 

מכולן, רק הפוקוס באה בחשבון.

 

הכלל הוא, עדיף פוקוס עם גיר פלניטארי פשוט ולא גיר רובוטי.

גם אם צריך ללכת על רכב ישן יותר.

יש עדיין המון היצע של פוקוס סטיישן ישנות , לכן אתה יכול להיות בררן. 

פורסם

301 הרבה יותר טובה מאטאג, שקטה יותר ונוחה מאוד, בנוסף מרווחת וזולה מאוד.

חבר החזיק 208 עם מנוע 1.6 מאז שהייתה חדשה ב 2014 לא היו בעיות במנוע או גיר, הרכב נמכר עם 180 אלף ק״מ בערך.

הטיפו גם אופציה טובה, לי אישית פחות נוחה מהפיגו אך נראית מודרנית יותר ממנה עם בטיחות עדיפה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא יודע מה האזהרה המפחידה מהאסטרה דיזל, מהבנזין מילא..

אחותי החזיקה כזו שהייתה בבעלות חבר פורום ב3 שנים האחרונות ןלא היו תקלות מיוחדות או צבעוניות. הרכב למכירה ומפורסם פה בלוח בפורום. מציע שתציץ.

פורסם (נערך)

כבעלים של יונדאי I25 משנת 2014 אני חושב שהכיוון הזה טוב מבחינת אמינות, אם כי צריכת דלק קצת גבוהה

(כשפרסמתי ב-20 לא היו טלפונים, כנראה בגלל שהק"מ כ-220K אבל אני מטפל בזמן ולא מרגיש את זה)

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
פורסם

ה-301 היא אכן מכונית שיותר מיועדת לשווקים מתפתחים וכאלה, אבל היא עדיפה על האטראז'. בשנתונים המאוחרים הגיעה עם גיר פלנטרי 6 הילוכים.

ה-208 וה-2008 עם המנוע 1.6 גם בסדר.

גם על הטיפו שמעתי דברים טובים, בסך הכול שילוב מנוע וגיר די פשוט, 1.6 אטמוספרי שמשודך לגיר פלנטרי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני שעתיים, EliC25 כתב:

לא יודע מה האזהרה המפחידה מהאסטרה דיזל, מהבנזין מילא..

אחותי החזיקה כזו שהייתה בבעלות חבר פורום ב3 שנים האחרונות ןלא היו תקלות מיוחדות או צבעוניות. הרכב למכירה ומפורסם פה בלוח בפורום. מציע שתציץ.

הרכב הגרוע ביותר שהיה בחיי

גמר לי את הכיס

נזילות מכל מקום

טורבו לא אמין 

גיר דופק ונוזל

וגם לא כזה חזק בכלל כמו שמתיימר.

 

בקיצור אולי שלך שמורה. אבל אצלי למרות שטופל בחברה ולא הרבה זמן מונית, היה כאב ראש וכאב לב

משתדל לעזור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה לגבי לנסרים ואימפרזות? 

יש כאלה בשנתונים צעירים מ15 שנה במחיר שאתה מחפש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

לנסר ואימפרזה עושים לעיתים בעיות בראש מנוע בק’’מ מתקדם

פתח יד 2 ותראה

חובה לחפש אחת שמורה מאוד עם ק"מ נמוך

עריכה אחרונה על ידי PASHUT

משתדל לעזור

פורסם

חבר מחזיק לנסר 1.8 כמעט עשור, מאוד אמינה.

עוד מישהו מע,ודה החסיק את ה 1.5 וגם היה מרוצה אך היא חלשה בעליות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, PASHUT כתב:

הרכב הגרוע ביותר שהיה בחיי

גמר לי את הכיס

נזילות מכל מקום

טורבו לא אמין 

גיר דופק ונוזל

וגם לא כזה חזק בכלל כמו שמתיימר.

 

בקיצור אולי שלך שמורה. אבל אצלי למרות שטופל בחברה ולא הרבה זמן מונית, היה כאב ראש וכאב לב

יש כמה אסטרות דיזל 2 ליטר בודדות בארץ, הייתה לך אחת מהן?

פורסם

כיום נוהגים בסוויפט, ככה שאימפרזה או לנסר עם מנוע 1.6+ יהיו בסדר עבורנו. 

הבעיה שבמסגרת התקציב מדובר במודל נמוך או ק"מ גבוה. 

 

דווקא ה208 קורצת עם המנוע 1.6, האם זה אותו מנוע 1.6 הותיק והאמין מה206?

זה הגיר היפני של אייסין? 

אם כן וכן, זה נשמע כמו שילוב טוב מאוד. 

ה301 זה אותו שילוב? 

 

הטיפו לא מגיעה מוגדשת עם המנוע של הבראבו? או שאני טועה? 

פורסם
לפני 19 דקות, dj_dani כתב:

דווקא ה208 קורצת עם המנוע 1.6, האם זה אותו מנוע 1.6 הותיק והאמין מה206?

זה הגיר היפני של אייסין? 

אם כן וכן, זה נשמע כמו שילוב טוב מאוד. 

ה301 זה אותו שילוב? 

ב208 זה לא אותו מנוע וגם לא אותו גיר שיש ב301. 

הגיר הוא al4 לעומת אייסין 6, וגם המנוע שונה ואמין יותר ב301, למרות הנפח הדומה (1598 ב208, לעומת 1587 ב301). 

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני שעה, EliC25 כתב:

יש כמה אסטרות דיזל 2 ליטר בודדות בארץ, הייתה לך אחת מהן?

כן

מס רישוי 90258801

ירדה מהכביש עקב מנוע שמת וגיר דפוק

ונמכרה לברזל ב 800 שקל כי איש לא חשק בה

לפות’’ש

הטיפו לא מוגדשת

1.6 רגיל גיר דו מצמדי 6 הילוכים

לקחתי מהשכרה פעם, הדלק היה 1 ל 10 נהיגה קלאסית

משתדל לעזור

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...