Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בטיפו זה גיר אוטומטי רגיל, לא דו מצמדי.

 

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 6 דקות, PASHUT כתב:

כן

מס רישוי 90258801

ירדה מהכביש עקב מנוע שמת וגיר דפוק

ונמכרה לברזל ב 800 שקל כי איש לא חשק בה

לפות’’ש

הטיפו לא מוגדשת

1.6 רגיל גיר דו מצמדי 6 הילוכים

לקחתי מהשכרה פעם, הדלק היה 1 ל 10 נהיגה קלאסית

עכשיו רואה. מניח שסביב 4 שנים שהיא הייתה מונית ולא טופלה כראוי השפיעו. במקרה הזה אין נזילות מהגיר, בעיות, הכל טופל בזמן ומעבר לכך ולכן אין הפתעות

  • מעניין 1
פורסם
לפני שעתיים, שחר 1 כתב:

ב208 זה לא אותו מנוע וגם לא אותו גיר שיש ב301. 

הגיר הוא al4 לעומת אייסין 6, וגם המנוע שונה ואמין יותר ב301, למרות הנפח הדומה (1598 ב208, לעומת 1587 ב301). 

 

אז ל208 נתנו גיר אמין ומנוע פחות. ול301 מנוע פחות וגיר אמין? זה העניין? 

 

האמת שאלו הפיינליסטיות. 

 

שנתון מסויים להתמקד בו? רמת גימור? דגשים?

הבנתי שה301 של 2017 שונה? 

פורסם
לפני 16 שעות, dj_dani כתב:

 הוחלט לרכוש רכב גישור/קבוע לבית. 

 


אני הייתי הולך לכיוון של קיה\יונדאי -  פורטה \ ריו \ אלנטרה \ i30 עם גיר פלנטרי,
הכי שמורה ומטופלת שהייתי מוצא בתקציב.

גיר פלנטרי, מנוע פשוט ואמין בלי טורבו, רכבים נפוצים שכל מכונאי מכיר עם חלקים בשפע.
במידה וזה אכן יהיה רכב גישור - אלה דגמים פופולריים שגם יהיה יחסית קל למכור. 

פורסם
לפני 14 דקות, dj_dani כתב:

 

אז ל208 נתנו גיר אמין ומנוע פחות. ול301 מנוע פחות וגיר אמין? זה העניין? 

לא. שניהם אמינים יותר ב301, אבל רק מ2017. לפני כן היה גם שם גיר al4. 

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 7 דקות, Moshe c כתב:

עגלה מתקפלת נכנסת בתא מטען / מושב אחורי. 

לפעמים צריך לעשות קניות

להכניס עוד מישהו או עוד משהו לרכב

וכל מה שקטן ממשפחתית קומפקטית זה סבל ליום יום.

פורסם
לפני 49 דקות, EliC25 כתב:

לפעמים צריך לעשות קניות

להכניס עוד מישהו או עוד משהו לרכב

וכל מה שקטן ממשפחתית קומפקטית זה סבל ליום יום.

למרות שההגדרה סבל היא לדעתי קצת מוגזמת, אתה בגדול צודק. 

העניין הוא שפותײש קבע תקציב דיי מוגבל, כלומר, הוא מעוניין לחסוך וקבע שמדובר ברכב גישור / שני וציין שסופר מיני אפשרי. 

הרכבים שציינתי הם לדעתי יהיו עבורו חסכוניים ומכיוון שעלות הקניה היא כמובן לא תכלית הכל, ומכיוון שײקבצנים לא יכולים להיות בררנייםײ וחלילה לא אומר שפותײש קבצן, לדעתי האישית עליו לעשות ויתורים בנוחות לצורך חיסכון כספי.

לרכוש פיזו מיושנת וכדו', לא מתאים לכל אחד ולדעתי תבזבז את זמנו וכספו מעבר למה שהוא רוצה.

אגב, למי שאין רצון ברכב גדול, רכב קטן בהחלט מספיק לצרכים רגילים. 

 

פורסם

הבעיה הקטנים שצריך להזיז מושב קדמי כשיש סל קל. ולפעמים יותר מידי במקרים של רכבים כמו 108 שהיא צפופה גם ביחס לקטגוריה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 59 דקות, Moshe c כתב:

למרות שההגדרה סבל היא לדעתי קצת מוגזמת, אתה בגדול צודק. 

העניין הוא שפותײש קבע תקציב דיי מוגבל, כלומר, הוא מעוניין לחסוך וקבע שמדובר ברכב גישור / שני וציין שסופר מיני אפשרי. 

הרכבים שציינתי הם לדעתי יהיו עבורו חסכוניים ומכיוון שעלות הקניה היא כמובן לא תכלית הכל, ומכיוון שײקבצנים לא יכולים להיות בררנייםײ וחלילה לא אומר שפותײש קבצן, לדעתי האישית עליו לעשות ויתורים בנוחות לצורך חיסכון כספי.

לרכוש פיזו מיושנת וכדו', לא מתאים לכל אחד ולדעתי תבזבז את זמנו וכספו מעבר למה שהוא רוצה.

אגב, למי שאין רצון ברכב גדול, רכב קטן בהחלט מספיק לצרכים רגילים. 

 

ההגדרה סבל היא די מדוייקת

כבר היום עם הסוויפט שלנו זה סיוט, אוטו שיכל להכיל 4 אנשים בסבבה, הפך לדו מושבי. 

הסלקל תופס מושב וחצי, והשלדה של העגלה (כי רק האמבטיה נכנסת בבאגז) תופסת את המושב הקדמי. סבל. 

 

התקציב הוא לא מתוך חסכון או קבצנות. 

הוא מתוך הבנה שאין סיבה להעמיד בחנייה עשרות אלפי שקלים, בשביל רכב שישמש לחודשים בודדים, וגם אם יישאר בסוף, יהיה רכב שני עם נסועה זעומה. הרכב יירכש בזול אך יישלח ליישור קו מקיף כדי להבטיח תקינות. אבל לי חשוב שהבסיס עצמו יהיה אמין.

אני לא רואה הבדל אמיתי בין רכב בן 10 לרכב בן 15 אם זה אותו רכב שלא השתנה.

השתעשתי במחשבה להגדיל קצת את התקציב לרכוש איזה גיפ או גולייטה, כי זה גם ככה רכב שני. אבל בתחילת דרכו אצלנו הוא יהיה רכב ראשי, ולכן מצמצם סיכונים. 

 

הבעיה עם קוראינים / יפניים, זה שצריך להעלות תקציב / להתפשר על שנתון / או שבדרך כלל יש להם קילומטרז' גבוה מאוד. 

 

אני מחפש את הסוויט ספוט, רכב זול, במודל חדיש יחסית, עם נתונים סבבה, ולרוב, ברכבים צרפתיים ניתן להשיג את זה בגלל תדמית גרועה. 

ולפעמים יש דגמים עם תדמית גרועה שמתבררים כדבר טוב. וכך יוצא win win.  את זה אני מחפש. 

 

אם נגיד מתברר שה301 2017 מגיע עם גיר יפני, ומנוע אמין, אבל בגלל שיש לו סמל חזית צרפתי, המחירון מתרסק ואפשר לרכוש במחיר שלו רק קורולה בת 25... אז זה סוויט ספוט מבחינתי.

 

אז, האם ה301 הוא הסוויט ספוט? ה208 עם המנוע 1.6? אולי פספסתי משהו אחר? 

פורסם
לפני 7 דקות, dj_dani כתב:

והשלדה של העגלה (כי רק האמבטיה נכנסת בבאגז) תופסת את המושב הקדמי. סבל.

רק רוצה להדגיש את זה: אתה תיפטר מהאמבטיה הרבה יותר מהר ממה שאתה חושב - תינוק בן חמישה חודשים כבר גדול עליה.

 

לא שאני לא מבין את הצורך לעלות שלב, רכב מיני\סופר מיני תמיד יהיה לא נוח לשימוש כשצריכים לקחת מישהו קצת יותר מהרגיל.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...