Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 46 דקות, yohai71 כתב:

רק רוצה להדגיש את זה: אתה תיפטר מהאמבטיה הרבה יותר מהר ממה שאתה חושב - תינוק בן חמישה חודשים כבר גדול עליה.

 

כן ולא. 

הגישור הנדרש הוא לחופשת הלידה, שבזמנה... כן משתמשים באבמטיה. 

עד שניפטר ממנה, רלוונטיות הרכב כבר לא תדרש. 

 

נתקלתי גם לא מעט בפיאט פנדה, אבל רק ידניות. יש סיכוי למצוא אוטומטי? נראה רכב חמוד ויעיל. 

פורסם
לפני 50 דקות, dj_dani כתב:

ההגדרה סבל היא די מדוייקת

כבר היום עם הסוויפט שלנו זה סיוט, אוטו שיכל להכיל 4 אנשים בסבבה, הפך לדו מושבי. 

הסלקל תופס מושב וחצי, והשלדה של העגלה (כי רק האמבטיה נכנסת בבאגז) תופסת את המושב הקדמי. סבל. 

 

התקציב הוא לא מתוך חסכון או קבצנות. 

הוא מתוך הבנה שאין סיבה להעמיד בחנייה עשרות אלפי שקלים, בשביל רכב שישמש לחודשים בודדים, וגם אם יישאר בסוף, יהיה רכב שני עם נסועה זעומה. הרכב יירכש בזול אך יישלח ליישור קו מקיף כדי להבטיח תקינות. אבל לי חשוב שהבסיס עצמו יהיה אמין.

אני לא רואה הבדל אמיתי בין רכב בן 10 לרכב בן 15 אם זה אותו רכב שלא השתנה.

השתעשתי במחשבה להגדיל קצת את התקציב לרכוש איזה גיפ או גולייטה, כי זה גם ככה רכב שני. אבל בתחילת דרכו אצלנו הוא יהיה רכב ראשי, ולכן מצמצם סיכונים. 

 

הבעיה עם קוראינים / יפניים, זה שצריך להעלות תקציב / להתפשר על שנתון / או שבדרך כלל יש להם קילומטרז' גבוה מאוד. 

 

אני מחפש את הסוויט ספוט, רכב זול, במודל חדיש יחסית, עם נתונים סבבה, ולרוב, ברכבים צרפתיים ניתן להשיג את זה בגלל תדמית גרועה. 

ולפעמים יש דגמים עם תדמית גרועה שמתבררים כדבר טוב. וכך יוצא win win.  את זה אני מחפש. 

 

אם נגיד מתברר שה301 2017 מגיע עם גיר יפני, ומנוע אמין, אבל בגלל שיש לו סמל חזית צרפתי, המחירון מתרסק ואפשר לרכוש במחיר שלו רק קורולה בת 25... אז זה סוויט ספוט מבחינתי.

 

אז, האם ה301 הוא הסוויט ספוט? ה208 עם המנוע 1.6? אולי פספסתי משהו אחר? 

סבל זו הרגשה ועם רגשות אני לא מתווכח. 

לדעתי יש יתרונות לרכבים קטנים ופשוטים, הבנתי שהגדרת תקציב מתוך מחשבה ולא מתוך חיסרון כיס. 

אני לא מכיר בתקציב הזה רכב שיכול לתת ערך גבוה לכסף. 

אני לא חושב שה 301 הא כזה. רכב הוא לא רק מנוע וגיר, הוא גם הרבה רכיבים אחרים וגם ביטוח, ירידת ערך, קלות מכירה, נוחות טיפולים ומחירם וכו'. 

לרכוש רכב בתקציב נמוך ולשלם לאחר מכן ביישור קו משמעותי ועלויות אחרות נוספות, לדעתי מפספס את הדרישה לא להעמיד עשרות אלפי ש"ח בחניה. 

האמבטיה תיעלם עוד מעט. 

שווה לשקול שוב את הצרכים והרצונות ואולי כן להעלות את התקציב ולרכוש רכב שלדעתך ירגש אותך יותר.... ג'ולייטה, או לדעתך יהיה נוח יותר... ג'יפון או לרכוש 301.

אני אישית הייתי מעדיף יפנית או קוריאנית עם נסועה גבוהה ושנתון מוקדם יותר, אבל כל אחד ודעותיו. 

 

פורסם

גם רכב ב30, 40, וגם 50, ידרוש יישור קו במעמד הקנייה. כך שזה לא באמת משנה. והוא ממש לא ערובה לאמינות או אורך חיים או סחירות.

 

ירידת ערך לרכב בשווי 15-20… די בטלה ב60. 

ביטוח, מספיק צד ג'. ואם לא מדובר בקורולה, אני מניח שאפשר לישון בלילה בשקט בלי החשש שהיא תגנב. 

קלות מכירה...רכב בתקציב כזה הוא מראש אטרקטיבי. אבל שוב, גם אם לא יימכר תוך שבוע, ייקח חודש. חודשיים. No harm. אין ירידת ערך, השווי לא נשחק, ואין לחץ על הכסף שחייבים אותו ממכירת הרכב. 

 

טיפולים? אם זה מנוע ותיק ומוכר, לפעמים גם יכול להיות שרץ עד היום בדגמים מסוימים, אז אין בעיה של חלפים. (זה החשש שלי בנושא האסטרות אגב) 

 

היו לי צרפתיות, לא חושש. אבל כן מבין שצריך לדעת איזה צרפתייה לבחור, כדי להנות מרכב טוב שסובל מתדמית מגרועה לריק. (ולדעתי, הפוך מכך זה גרוע שבעתיים) 

פורסם

שוב ושוב מציעים כאן פיאט טיפו ופיג'ו 301.

אך ממה שראיתי ההיצע שלהן קטן ביחס לרכבים אחרים והרבה מזה מגיע ממגרשים.

מה הסיכוי לשים יד על אקזמפלר טוב ?

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, PASHUT כתב:

מוזר, הרגיש לי דו מצמדי..

אם טעיתי עמכם הסליחה..

הגיר בטיפו, בהחלט נותן תחושה של רובוטי אך הוא לא.

מבין אותך לגמרי

עריכה אחרונה על ידי רק ידני
  • רעיון טוב! 1
פורסם

הפנדות הגיעו ידניות בתקציב שלך, הישנות היו עם רובוט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, Moshe c כתב:

שײקבצנים לא יכולים להיות בררנייםײ

שמעת פעם על המקש של מרכאות (") במקלדת? למה לכתוב פעמיים י' במקום?

 

לפני 10 שעות, dj_dani כתב:

נתקלתי גם לא מעט בפיאט פנדה, אבל רק ידניות. יש סיכוי למצוא אוטומטי? נראה רכב חמוד ויעיל

לפני רגע כתבת שאתה לא רוצה רכב קטן... 

עריכה אחרונה על ידי שחר 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

אני עדיין דבק בהצעה שלי להציץ על האסטרה סטיישן ב12 אלף ש"ח. במיוחד אם אתה מתכנן להפטר מהרכב אחרי כמה חודשים, טסט לשנה ובמצב תקין אין פה יותר מדי שאלות.

בתור מישהו שמתנייד עם סטיישן ביום יום - כל כך קל לקפל עגלה, להכניס ולסגור. בלי להתעסק בלוגיסטיקה מיותרת.

 

IMG-20251218-WA0007.jpg

פורסם
לפני 15 שעות, dj_dani כתב:

הגישור הנדרש הוא לחופשת הלידה, שבזמנה... כן משתמשים באבמטיה. 

עד שניפטר ממנה, רלוונטיות הרכב כבר לא תדרש. 

 

כנראה שלא הבנתי אותך, חשבתי שאתה צריך רכב לחופשת לידה ו-Beyond. לקנות רכב לחמישה חודשים לא נראה לי כלכלי בעליל (ועוד אתה רוצה "לשפוך" עליו כסף ליישור קו). אם כבר אז באמת תקנה משהו שישמש אותך הלאה ובעניין זה:

לפני 28 דקות, EliC25 כתב:

אני עדיין דבק בהצעה שלי להציץ על האסטרה סטיישן ב12 אלף ש"ח. במיוחד אם אתה מתכנן להפטר מהרכב אחרי כמה חודשים, טסט לשנה ובמצב תקין אין פה יותר מדי שאלות.

בתור מישהו שמתנייד עם סטיישן ביום יום - כל כך קל לקפל עגלה, להכניס ולסגור. בלי להתעסק בלוגיסטיקה מיותרת.

 

לדעתי לכוון להצעה של אלי, אבל לאו דווקא לאסטרה, אני אצרף פה הודעה שלי משרשור אחר:

 

אני מודה שאין לי מושג במחירי השוק של ההונדה, אבל קשה למצוא רכב יותר אמין ממנה - והשימושיות בשמיים. זה היה רכב שנקנה במטרה להיות רכב שני, אבל הסתבר ככל כך מוצלח שהפך דה-פאקטו להיות רכב ראשון, על אף שהרכב הראשון התעלה עליו כמעט בכל פרמטר.

 

בקיצור, בדוק מחירי שוק - אולי זה בתקציב.

  • אהבתי 1
פורסם

אתה עם תינוק צעיר ומחפש רכב ישן וצפוף? לא מסתדר לי.  אתה צריך להדגיש בטיחו, אמינות ונוחות. רכב שאישתך תוכל לשבת בו בנוחות ליד תינוק, שבמשך לפחות שנה ייזקק למושב בטיחות עם הגב לכיוון הנסיעה ותנוחה שוכבת, שמצריכה מרווח יותר גדול.

 

אתה צריך מינימום סופרמיני או משפחתית קטנה. אבל כדי לעמוד בדרישות בטיחות ואמינות מומלץ מאוד, אם הדבר אפשרי, להגדיל את התקציב. ההמלצה מתחזקת אם אתה מתכוון להחזיק ברכב יותר מחודשים בודדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 שעות, הרקוליטו כתב:

אפשר למצוא סטיישנים יפנים וקוריאנים במחיר הזה ולא עם שני טסטים בשנה. נכון הקילומטראז גבוה (של היפנים) אבל רכבים מטופלים מראים אמינות טובה.

 

אני לא נעול על סטיישן. פשוט במקרה רוב מה שנתקלתי בתקציב הגיע בתצורה הזו. היא פחות חביבה עליי, אבל אני לא ממש בררן מבחינת סדאן \ סטיישן \ סופרמיני. חשוב שבסיס יהיה "עם מה לעבוד".

 

לפני 6 שעות, Moshe c כתב:

נראה שלא בטוח שהרכב לתקופה ארוכה. אם הרכב לתקופה קצרה של חודשים מעטים, תשקול לשכור רכב.

יכול להיות שההפרש במחיר הוא כדאיי. 

 

השכרת רכב קטן (כדוגמת פיקנטו) לתקופה של 3 חודשים תעלה כ - 8,000 ש"ח. מבחינתי, כסף לפח. (זה גם יותר אם רכב גדול יותר) 

אפשר לרכוש רכב ב15, להשתמש מספר חודשים, ולמכור שוב ב15. כן, אפשר ליפול, סיכון. אבל אם לא נפלת, ולכן אני פה מנסה לצמצם את החיפוש לרכב שפחות יש סיכוי ליפול איתו, אז win win

 

לפני כשעה, sperial כתב:

אתה עם תינוק צעיר ומחפש רכב ישן וצפוף? לא מסתדר לי.  אתה צריך להדגיש בטיחו, אמינות ונוחות. רכב שאישתך תוכל לשבת בו בנוחות ליד תינוק, שבמשך לפחות שנה ייזקק למושב בטיחות עם הגב לכיוון הנסיעה ותנוחה שוכבת, שמצריכה מרווח יותר גדול.

 

אתה צריך מינימום סופרמיני או משפחתית קטנה. אבל כדי לעמוד בדרישות בטיחות ואמינות מומלץ מאוד, אם הדבר אפשרי, להגדיל את התקציב. ההמלצה מתחזקת אם אתה מתכוון להחזיק ברכב יותר מחודשים בודדים.

 

נניח והתמקדו על 301 ממודל 2017 העדיפה, מדובר ברכב שעדיין לא חגג 9 שנים על הכביש. זה ישן? 

 

 

 

 

הונדה ג'אז זה הצעה טובה, בספק שתכנס לתקציב עם נתונים נורמליים. 

פורסם

ציון מבחן בטיחות בינוני, בסטנדרטים של 2014

 

כמובן שאתה מכווון לתקציב מוגבל מאוד, וכידוע, בחירתו של הקרבצן מוגבלת. השאלה היא האם אתה מסוגל להגדיל את ההתקציב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...