Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

השאלה בכותרת - מישהו התנסה בשירותים של חברות שונות (למשל מעברים או סידורא), שמציעות לארוז עבורך את כל הבית, יום או כמה ימים לפני מעבר הדירה, ואז לסדר הכל בדירה החדשה לאחר המעבר, ויכול להמליץ או לא להמליץ?

 

על פניו נשמע חלומי - מגיע צוות, אורז הכל בשבילך, לאחר מכן פורק, ולך נשאר רק להעביר חשבונות, וגם הביקורות, בסך הכל, סבירות עד טובות.

מצד שני, לרוב מה שנשמע כל כך חלומי, לפעמים מתגלה כלא יותר מחלומות, אז אשמח לשמוע מאנשים שאשכרה השתמשו בזה או שמעו על מישהו שהשתמש ושרד לספר.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם

במעבר באחרון שלי - לפני 12 שנה - השתמשתי בשירות דומה בעיקר למטבח.

 

את סידור רוב הציוד עשיתי עצמאית, וזה היה חיוני, כי הרבה מאוד ציוד הלך לאשפה או למסירה. חברה חיצונית לא יכולה לברור את העודפים בשבילך. אבל את כלי המטבח ארזו, כולל עיטוף של כל כלי בנפרד - במקביל להעמסת המשאית. במקרה שלי היה הרבה זמן כי היו 2 נגלות, אז כלי המטבח עלו בנגלה השניה. אבל עבודה מקצועית זריזה חסכה הרבה זמן, וכנראה הרבה נזקים (ונעזוב לרגע את ההתנהגות המבחילה של המובילים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני חושב שהסיכון פה נמוך והדיון הוא יותר סביב תמורה לכסף.

 

ב-2008 עברתי פעם ראשונה לחו"ל והמעסיק שילם לחברת שילוח (Ocean Relocation כמדומני) שיבואו לארוז את כל הבית שלי. הם עשו עבודה יפה ומהירה, שלושה אנשים תוך שעתיים הספיקו את מה שהיה לוקח לי שבועיים, וגם ידעו לארגן באופן יעיל את הארגזים כדי לא להשאיר מקום לא מנוצל ולא להעמיס יתר על המידה (טעויות נפוצות של מי שעושה זאת לבד). בצד השני כבר הייתי צריך לפרוק הכל בעצמי והכל הגיע בשלום גם אחרי חודש בים. 

 

אם יש לך דברים רגישים שאתה מעדיף לארוז ולשנע לבד, תמיד אפשר לעשות את זה לפני שהם באים. אבל אני מניח שמעבר כזה מחייב ביקור מקדים שבמהלכו תוכל להתרשם עד כמה החברה יסודית ורצינית לפני שתקבל החלטה. סה"כ אם המחיר הולם הייתי ממליץ על שירות כזה, למרות שעם החברות שציינת לא יצא לי לעבוד. 

 

מסכים עם ספריאל שאת סינון העודפים שהצטברו עם השנים הם לא יוכלו לעשות בשבילך, אבל זו אחלה דרך לפנות דירה מהר במינימום כאב ראש ואז כבר אפשר להתעסק עם הנוסטלגיה וההחלטות ביעד החדש. 

 

פורסם

עברתי דירה 3 פעמים - בפעם הראשונה עם רבע משאית, בשניה משאית מלאה ובשלישית משאית וחצי. בכל המקרים את הציוד העדין (מיכשור אלקטרוני, תמונות, קישוטים וקשקושים) העברתי עצמאית. המובילים העבירו את הריהוט והציוד הכבד. אבל כל ההעברות היו ברדיוס 5 ק״מ, כך שלא היתה בעיית סבבים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 13 שעות, gadik6 כתב:

השאלה בכותרת - מישהו התנסה בשירותים של חברות שונות (למשל מעברים או סידורא), שמציעות לארוז עבורך את כל הבית, יום או כמה ימים לפני מעבר הדירה, ואז לסדר הכל בדירה החדשה לאחר המעבר, ויכול להמליץ או לא להמליץ?

 

על פניו נשמע חלומי - מגיע צוות, אורז הכל בשבילך, לאחר מכן פורק, ולך נשאר רק להעביר חשבונות, וגם הביקורות, בסך הכל, סבירות עד טובות.

מצד שני, לרוב מה שנשמע כל כך חלומי, לפעמים מתגלה כלא יותר מחלומות, אז אשמח לשמוע מאנשים שאשכרה השתמשו בזה או שמעו על מישהו שהשתמש ושרד לספר.

 

השתמשתי פעמיים בשירותי אריזה + הובלה שנעשו ע,י חברת ההובלות, האחרון לפני שנה וחצי.

אם הצוות שמטפל טוב זה מדהים - קמים בבוקר, שותים קפה, מכינים כריכים ושולחים את הילדים לבית הספר, ואחרי כמה שעות הדירה ריקה.

עד הערב יש לך בדירה החדשה ארגזים בכל חדר לפי מה שאתה מסמן להם.

אצלי זה כלל גם פירוק והרכבה של ארונות ומיטות.

 

בקיצור - לי זה היה שווה כל שקל ועשה זאת שוב בעוד כמה חודשים במעבר נוסף.

 

חסרונות/הערות:

1. במעבר דירה יש יתרון של מיון והשלכה לפח של המון ציוד שאתה לא באמת צריך. אצלי התנאי (לאשתי) לשירות הזה היה שהיא עושה מיון לפני שהם מגיעים. זה כמובן לא חובה.

2. אני ארזתי לבד כמה ארגזים של ציוד יקר ערך/שביר במיוחד. בפועל הם לא שברו כלום במהלך ההעברה.

3. מוצרים קרים/קפואים - צמצמנו למינימום בימים שלפני המעבר וארזנו בצידנית שלנו. 

 

סידור בדירה לא ניסיתי - אבל אם אתה מעביר את אותם רהיטים/אותו מספר חדרים - אין שום סיבה שזה לא יעבוד.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 1.12.2025 בשעה 08:39, sperial כתב:

במעבר באחרון שלי - לפני 12 שנה - השתמשתי בשירות דומה בעיקר למטבח.

 

את סידור רוב הציוד עשיתי עצמאית, וזה היה חיוני, כי הרבה מאוד ציוד הלך לאשפה או למסירה. חברה חיצונית לא יכולה לברור את העודפים בשבילך. אבל את כלי המטבח ארזו, כולל עיטוף של כל כלי בנפרד - במקביל להעמסת המשאית. במקרה שלי היה הרבה זמן כי היו 2 נגלות, אז כלי המטבח עלו בנגלה השניה. אבל עבודה מקצועית זריזה חסכה הרבה זמן, וכנראה הרבה נזקים (ונעזוב לרגע את ההתנהגות המבחילה של המובילים).

 

שירות כזה אני בדיוק מחפש - ברמה של לארוז יפה את המטבח, ולא סתם לזרוק הכל לקופסה ויאללה. מבחינת עודפים כמעט ואין (דואגים לזרוק או למסור מה שלא צריך מפעם לפעם), כך שזאת לא בעיה.

 

 

לפני 21 שעות, Derish כתב:

אני חושב שהסיכון פה נמוך והדיון הוא יותר סביב תמורה לכסף.

 

 

הסיכון היחידי, או העיקרי, זה שהם לא יעשו את העבודה כמו שצריך לפני ההובלה (אחרי ההובלה זה כבר סתם כאב ראש, לא באמת סיכון), ואז אתה נתקע עם בית לא ארוז יום לפני.

 

שוב, בסך הכל, למרות כאב הראש, מעבר דירה זה לא סוף העולם, אבל אם אפשר לחסוך את הטרחה ולעבור דירה ככה:

 

לפני 11 שעות, GTאי כתב:

 

אם הצוות שמטפל טוב זה מדהים - קמים בבוקר, שותים קפה, מכינים כריכים ושולחים את הילדים לבית הספר, ואחרי כמה שעות הדירה ריקה.

 

 

אז זה שווה את הכמה מאות/אלפי שקלים שמשלמים להם.

 

 

לפני 11 שעות, GTאי כתב:

השתמשתי פעמיים בשירותי אריזה + הובלה שנעשו ע,י חברת ההובלות, האחרון לפני שנה וחצי.

אם הצוות שמטפל טוב זה מדהים - קמים בבוקר, שותים קפה, מכינים כריכים ושולחים את הילדים לבית הספר, ואחרי כמה שעות הדירה ריקה.

עד הערב יש לך בדירה החדשה ארגזים בכל חדר לפי מה שאתה מסמן להם.

אצלי זה כלל גם פירוק והרכבה של ארונות ומיטות.

 

בקיצור - לי זה היה שווה כל שקל ועשה זאת שוב בעוד כמה חודשים במעבר נוסף.

 

 

 

יכול לשלוח את השם של חברת ההובלות?

מבדיקה שעשיתי, רובן לא מציעות את זה, או מציעות באמצעות צד ג' שזה סוג של הכנסת צד, ואז אתה לא באמת יודע איזה שירות תקבל.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם

זה אחלה שירות, אבל חשוב להצליב המלצות מאנשים שסומכים עליהם.

חברת אריזה שהורי השתמשו בה לפני כמה שנים (השם לא זכור לצערי), הצליחה לשבור כל כך הרבה כלים במעבר ולהעלים דברים.

והם הגיעו עם המלצה של המתווך. גם ל״המלצות״ יש מקורות טובים ורעים.

פורסם
לפני 4 שעות, gadik6 כתב:

אז זה שווה את הכמה מאות/אלפי שקלים שמשלמים להם.

אם תהיה מרוצה בסוף, תוכל לעדכן? 

אני בזמנו ויתרתי כי לא מצאתי בפחות מ-3000 שקלים לאריזה ופריקה בלבד (לפני הובלה). 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...