Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לפני כחודשיים נדלקה לי נורת ממיר 

איפסתי מחשב בגלל שזה היה שהיה חסר דלק אז קיוויתי שבגלל שלא מילאתי בזמן היה איזה שהיא בעיית הצתה שגרמה להדלקת נורת ממיר. 

היום הייתי על רבע מיכל ונדלקה נורה שעוד פעם נורת ממיר בסוזוקי ויטרה 2019 מנוע 1000 דגם המנור k10c

מישהו מכיר 

יכול להחכים אותי מה ניתן לעשות?

פורסם

אין ״נורת ממיר״. אני מניח שמדובר ב״בדוק מנוע״, שיכולה להצביע על מגוון תקלות.

 

גש למוסך לבדיקה ממוחשבת עם סורק ייעודי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עוזר?

לפני 1 דקה, sperial כתב:

אין ״נורת ממיר״. אני מניח שמדובר ב״בדוק מנוע״, שיכולה להצביע על מגוון תקלות.

 

גש למוסך לבדיקה ממוחשבת עם סורק ייעודי.

יש נורת בדוק מנוע עם קוד תקלה של הממיר

פורסם
לפני שעתיים, tribel כתב:

הנורה זה בגלל חיישן חמצן משני (חיישן חמצן התחתון שיושב אחרי הממיר) יכול להיות שהבעיה בחיישן חמצן המשני.

הנה זו ההודעה שאני מקבל 

Screenshot_2025-11-06-21-17-05-27_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

פורסם

לאחר קריאה בנושא, יש קשר ישיר גם בין ה Spark plugs לממיר הקטליטי, אם הפלאגים לא תקינים או בלויים הם יכולים לגרום לכך שדלק יעבור בשריפה לא מלאה לממיר, 

כמה ק"מ האוטו? החלפת פלאגים מתישהו?

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, אודי זק כתב:

הפלאגים דיי חדשים שם לדעתי 

הוא עבר טיפול גדול בחברה לפני שנה בערך..

תבדוק ותעדכן

רכב שנת 2019 לא ממש הגיוני שהממיר בעייתי

רק אם נסע מלא, לא יודע. 

ממיר מכיל מתכות שקשה להרוס אותם מתכות יקרות שמשמשות כזרז לתגובות האורגניות שמתרחשות שם

לומדים בכימיה אורגנית הרבה על התגובות האלה עם Pt/H2 

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
בתאריך 7.11.2025 בשעה 00:21, levy כתב:

כמה ק'מ עבר הרכב?

עבר 190k

עבר טיפול במוסך סוזוקי מורשה והוחלפו פלאגים

בתאריך 7.11.2025 בשעה 10:02, levy כתב:

אם יש לך את הפלגים הישנים תחזיר אותם.

 

לעןלם לא לזרוק פלגים מקוריים הם יכולים לשמש כרפרנס בעתיד.

הפלאגים הוחלפו בחברה אין לי את הישנים

בנוסף בדקתי אותו עם הobdii

בגדול לפי מה שראיתי אין קריאות חריגות הנתונים דיי יציבים ולפי הספר

Screenshot_2025-11-07-12-09-39-79_1c4cade50911c4021d022fd7fc21ca47.jpg

Screenshot_2025-11-07-12-09-33-34_1c4cade50911c4021d022fd7fc21ca47.jpg

Screenshot_2025-11-07-12-09-29-97_1c4cade50911c4021d022fd7fc21ca47.jpg

Screenshot_2025-11-07-10-50-32-89_1c4cade50911c4021d022fd7fc21ca47.jpg

Screenshot_2025-11-07-10-44-42-89_1c4cade50911c4021d022fd7fc21ca47.jpg

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...