Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

היום גיליתי, לחלוטין במקרה, אחרי שנכנסתי לאזור האישי באתר הממשלתי שיש על שמי דו"ח מלפני 5 חודשים על שימוש בטלפון בזמן נהיגה.

הדו"ח כולל תמונות ואכן רואים אותי מחזיק את הטלפון ביד ולכן אין לי כל כך מה לעשות עם זה מלבד להודות שזה אכן אני ואכן החזקתי את הטלפון ביד. עד לפה העובדות נכונות.

אמנם זה לא משנה לעניין הדו"ח אבל כן חשוב לציין שלא "השתמשתי" בטלפון ובטח שלא דיברתי בו, בדר"כ הטלפון שוכב בצד כשאני נוהג. נראה שצילמו אותי בדיוק ברגע שבו ניסיתי לחבר אותו למערכת ברכב או לטעינה.

 

מכיוון שיש לי עבר תעבורתי נקי ואני לא זוכר שקיבלתי דוחות תנועה בעשור האחרון ביקשתי להמיר את הדו"ח לאזהרה אבל לאחר מכן ראיתי שאי אפשר להמיר דו"ח על שימוש בטלפון ולכן אני מניח שהבקשה שלי תדחה.

שאלתי הראשונה, האם זה אכן נכון ואי אפשר להמיר דוחות על שימוש בנייד בזמן נהיגה באזהרה?

 

שאלתי השניה היא האם יש משהו שאני יכול לעשות בעניין זה שפשוט לא קיבלתי את הדו"ח המקורי בדואר? אחרת הייתי משלם מזמן ושוכח.

מעבר לסכום המקורי (1000 ש"ח -8 נקודות) בנתיים הצטברה ריבית של 300 ש"ח.

האם שווה לנסות לדבר עם מישהו? האם יש סיכוי לבטל את הדו"ח או לפחות להוריד את הסכום ל-1000 ש"ח המקוריים?

 

האם 8 הנקודות שאני אקבל יפגעו בי בצורה כלשהי והאם ימחקו בשלב כלשהו?

 

לסיכום. האם עדיף לי לשלם את ה-1300 ש"ח ולשכוח מזה או לנסות לבטל,  להמיר, להקטין את הדו"ח וכו'?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי TheExplorer
פורסם

האם קיימת תמונה בו רואים בו זמנית את האחזקה בטלפון יחד עם מספר הרכב ?

 

בקש את מספר הדואר הרשום ובדוק מול הדואר למה לא קיבלת. אחרי הבירור כתוב מכתב לבטל את קנס הפיגורים

 

אכן אין המרה לאזהרה  עבירת החזקה בנייד 

 

 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אכן קיימת תמונה שרואים בבירור אותי מחזיק את הטלפון ביד ואת מספר הרכב

 

אני חושש שהתעסקות מול הדואר תהיה ארוכה ומעדיף כרגע פשוט לשלם.

 

זה משנה אם אני משלם באתר של רשות האכיפה והגביה או באזור האישי באתר הממשלתי? אני מניח שברגע שאשלם באחד מהם גם השני יתעדכן?

פורסם

שלם באתר הרשות של הגביה 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ברגע שפתחת פניה רשמית מול הדואר הם חייבים להתייחס לזה.

בדרך כלל הם נותנים תשובה תוך שבועיים.

במידה ואכן הטעות היא של הדואר תוכל להחזיר את הסכום של הדוח לסכום המקורי.

לא הייתי רץ לשלם לפני זה את הדוח.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אבל כדי לפתוח פניה מול הדואר אני צריך להשיג את מספר המעקב של הדו"ח המקורי שנשלח ובשביל זה אני צריך להשיג את המספר מהמשטרה כי אין לי אותו

אני חושש שזה יקח המון זמן ובנתיים הריבית תגדל ובסוף לא ברור אם הם בכלל יחזירו את הסכום לסכום המקורי

פורסם

לעניין הדוח בלבד: אין אזהרות על דוחות טלפון מתחילת השנה. עד סוף שנת 2024 היה ניתן להמיר לאזהרה דוח טלפון בתנאי של עבר תעבורתי נקי של 10 שנים. 

לעניין נקודות: אם לא תצבור עבירות נוספות עם ניקוד במשך שנתיים הקרובות, ה8 נקודות הללו יאבדו את תוקפן. רישום העבירה יישאר כמובן.

יש הסבר מפורט על שיטת הניקוד באתר של רשות הרישוי.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני כשעה, TheExplorer כתב:

אבל כדי לפתוח פניה מול הדואר אני צריך להשיג את מספר המעקב של הדו"ח המקורי שנשלח ובשביל זה אני צריך להשיג את המספר מהמשטרה כי אין לי אותו

אני חושש שזה יקח המון זמן ובנתיים הריבית תגדל ובסוף לא ברור אם הם בכלל יחזירו את הסכום לסכום המקורי

תתקשר *35592 קצת המתנה ויענו לך

פורסם
לפני כשעה, TheExplorer כתב:

אבל כדי לפתוח פניה מול הדואר אני צריך להשיג את מספר המעקב של הדו"ח המקורי שנשלח ובשביל זה אני צריך להשיג את המספר מהמשטרה כי אין לי אותו

אני חושש שזה יקח המון זמן ובנתיים הריבית תגדל ובסוף לא ברור אם הם בכלל יחזירו את הסכום לסכום המקורי

9666*.

יתנו לך את המספר של הרשום ותפנה לדואר.

חבל על הכסף שלך.

פורסם

תודה לכולם.

 

לגבי הנקודות, הצבירה היא מהרגע שהדו"ח הופק? כלומר, אם הדו"ח הוא מלפני חצי שנה, אז בעוד שנה וחצי, במידה ולא אקבל דוחות נוספים, הנקודות ימחקו?

פורסם

במידה ולא תצבור 22 נקודות הן תימחקנה שנתיים אחרי ביצוע העבירה 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...