Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני 10K


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה ליועצים 

אני מחפש לרכוש רכב סופר מיני, לזוג בלי ילדים.

התקציב: 10,000 עם אופציה למתיחה קטנה.

חשבתי על: i20, סוויפט, ריו,

חשוב לי אמינות, אמינות, אמינות.

וחשוב לי שנתון הגיוני, כלומר סביב 2010

אני מאמין שרוב הרכבים בסיגמנט הזה, צורכים בערך את אותה כמות של דלק,

ורובם אף עם מנוע 1.4 אז נשאר רק ללקט את האמינה ביותר.

אם יש לכם רעיונות, אשמח לשמוע עליהם.

תודה על העזרה

 

פורסם

הייתי מוסיף את מזדה 2 דינמיק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

למייקרה יש גיר רציף בעייתי.

בנוסף בורר חום/קור שנתקע.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ב-10K ברוב המקרים אתה רכב תרכוש משומש מאד שהיה אמין כשהיה חדש יותר.

ב-10K קונים בעיקר צרות של אנשים אחרים, כי מה לעשות? גם לדגמים אמינים יש בלאי...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 32 דקות, zvit כתב:

ב-10K ברוב המקרים אתה רכב תרכוש משומש מאד שהיה אמין כשהיה חדש יותר.

ב-10K קונים בעיקר צרות של אנשים אחרים, כי מה לעשות? גם לדגמים אמינים יש בלאי...

כשקונים שק צרות, מחפשים את השק הכי קטן בשוק!

אז מי הוא השק צרות הנ”ל?

פורסם

לדעתי בסכום הזה אין מה לקנות רכב ולצפות לאמינות. אל תשכח שיש עוד הוצאות כמו ביטוח חובה וכל מיני תיקונים. 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני כשעה, לומד לתקן כתב:

כשקונים שק צרות, מחפשים את השק הכי קטן בשוק!

אז מי הוא השק צרות הנ”ל?

 

זה עם הסטוריית הטיפולים הטובה ביותר, שכוללת גם הרבה תיקוני בלאי (בדיוק הפוך ממה שאנשים חושבים שכדאי לרכוש רכב שלא ראה מוסך)

כבר קניתי בגרושים (וגם קבלתי בחנם) מכוניות שהבעלים שלהם נפטרו מהם כי הם התעייפו מלתקן אותם.

 

הנה דוגמא טיפוסית

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 6 שעות, לומד לתקן כתב:

אז מי הוא השק צרות הנ”ל?

לקרוב משפחה הייתה אימפרזה 2008 לאורך 5 שנים ומעל 100K ק"מ אצלו (סה"כ מעל 200K)

ללא תקלות מהותיות מעבר לטיפולים שוטפים.

מאחרונות היפניות "כמו פעם", פשוטה ואמינה לא פחות מקורולה מקבילה ובמחיר נמוך משמעותית.

דוגמה אקראית מיד2, ויש היצע די גדול סה"כ:  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/wyrf5fw2

 

פורסם
לפני 8 שעות, לומד לתקן כתב:

ומה מיוחד במאזדה דינאמיק?

הדינמיק לעומת אקטיב מאובזרת יותר, אך בעיקר בטיחותית יותר עם 6 כריות אוויר לעומת 2.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מקווה שאתה מודע לעלויות השוטפות - ביטוח חובה וצד ג׳ (אסור לוותר! ויהיה יחסית יקר כי אין לך ותק ביטוחי), רישוי, טיפולים ותיקונים (צפויים להיות יחסית מרובים ברכב ישן) - להכין לפחות 1500-2000 ש״ח בחודש.

 

ההמלצה הטובה ביותר, אם המצב מאפשר, לדחות את הרכישה בכמה חודשים ולחסוך עוד כמה אלפי שקלים לצורך זה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני עוזר למישהי לתחזק דייהטסו סיריון 2008.

 

נקנתה ב 2018 עם 97  אלף ק"מ, עכשיו עם איזור 165 אלף ק"מ. 

 

נקנתה ב 17 אלף שקל. 

 

בכל הזמן הזה חוץ מטיפולים שגרתיים הוחלפו הדברים הבאים.

 

 

מנוע הגה חשמלי 700 ש"ח.  משופץ.

מסרק הגה סיני תחליפי חדש (נכשל בטסט על חופש במסרק הגה), משהו כמה 1500 ש"ח. באותה הזדמנות הוחלפו תפוחי הגה כטיפול מונע.

עוד קודם לכן הוחלפו גרמושקות למסרק הזה שהיו קרועות אבל כמובן ירדו יחד עם המסרק הישן.

נאבה גלגל אחורי (רעש מיסב) - 240 ש"ח. 

מיסב גלגל קידמי, מרעש (לא יודע כמה עלה, כמה מאות).

בולמי זעזועים אחוריים (נזלו), גם כמה מאות. 

 

כמבון שמן, פילטרים, מצתים, בלמים, צמיגים פעם אחת אבל אלו דברים סטנדרטיים. פעמיים מילוי קרר למזגן.

 

 

האוטו נוסע סביר, שווה הרבה פחות מ 10 היום, לא צרות ולא משהו מיוחד מבחינת אחזקה. 

 

 

אם הולכים על סיריון, אז עדיף מודלים 2010-2111 (הכי חדשים שקיימים) שיש להם בקרת יציבות. 

 

זו מכונית מיושנת קצת ויש אופציות חדשות יותר בתקציב הזה אבל אמינה מאוד, מרווחת יחסית לגודל החיצוני ועדיין נפוצה מאוד. הייתה סופר פופולרית בארץ כחדשה, מכרו כמויות גדולות מאוד ממנה. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

אני מנחש שגם סייעת לה לבחור את הרכב. ועם הידע והיכולת הטכנית שלך עזרת לבחור רכב במצב טוב ועזרת לתחזק אותו בזול. כמה היו עולים הטיפולים האלה במוסך? וכנראה שגם אלילת המזל היתה קצת לצידך.

 

חוץ מזה - הוצאות שוטפות מתחילות ברישוי וביטוח, אלה 400-500 ש״ח בחודש לפני שפתחת את הדלת. הוסף טיפולים שוטפים, צמיג פה ומצבר שם, קרוב לודאי יותר תיקונים כי הוא יתקשה לבחור רכב בלי הפתעות. ואז התפעול השוטף, הוצאות דלק, כבישי אגרה, חניה וכו׳. הוצאה של 1000 ש״ח לחודש (ממוצע שנתי) תהיה נס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

כמה היו עולים הטיפולים האלה במוסך?

כל המחירים שרשמתי הם מחירים במוסך. 

 

איפה שלא רשמתי מחיר זה טיפול עצמאי אבל טיפולים עושים בכל רכב, גם חדש אז זה לא רלוונטי.

 

 

הרכב נקנה ממכר (לא בדיוק חבר קרוב אבל עדיין), שתחזק אותו בתחזוקה בסיסית ולא משהו מעבר. הוא גם היה יד שלישית ומה היה לפניו אני לא יודע. 

 

שכחתי להוסיף, הוחלף גם מצבר פעמיים אבל גם זה מחליפים בכל רכב לא משנה עד כמה הוא ישן.

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...