Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפעם "קבוצת לובינסקי" עברו את הגבול...


מטה המאבק
שימו לב! השרשור הזה בן 282 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם. הומלצנו להגיע לפורום מכובד זה אמש על ידי אחד עורך דין מסוים שהמליץ לנו לכתוב את הסיפור שלנו כאן. אז שלחנו לינק קישור ל"מטה המאבק של מאוכזבי לובינסקי" ואז

 קיבלתי/קיבלנו מהפורום אזהרה ובה נאמר שאסור לפרסם קבוצות באמצעות לינק קישור ושיש לספר את הסיפור שלנו ולתת לאנשים להחליט אם להיכנס אלינו לקבוצת הפייסבוק: "מטה המאבק של מאוכזבי לובינסקי". לא אכביר במילים... פשוט אשלח לכם את הפלייר הראשון שחילקנו מול "מוסך לובינסקי" ברחוב יד חרוצים 9 בירושלים ומול הנהלת לובינסקי בראשל"צ.

המשך המאבק מתנהל בקבוצה. מוזמנים להיכנס אלינו וגם לקבוצה הנוספת בה אנו חברים - מאוכזבי לובינסקי. 

אנו מניחים כי בקרוב הסיפור שלנו "ידלוף לתקשורת" כך שתוכלו לראות הכל גם מול מסכי הטלוויזיה כך שאתם לא חייבים להיכנס אלינו ל"מטה המאבק של מאוכזבי לובינסקי".

מקווה שהפעם לא ניחסם ושעמדנו בכללים.

נ.ב.

חשוב ליידע אתכם, כי לא מדובר בחבורה של ילדים שמנהלים את הקבוצה אלא בחבורה של אנשי מקצוע מתחומים שונים (רציניים ונחושים, להביא שינוי אמית "בקבוצת לובינסקי" לשם שיפור השירות ומניעת עוול מלקוחות). אנו על ידי עורכי דין ופועלים אך ורק על פי החוק הדין. וההלכה בנושא לשון הרע.

יום נפלא וחודש מבורך.

בס"ד

מאמר 1 - המשך יבוא...

     מדוע עשינו טעות שנתנו שיק פתוח ל"מוסך שירות לובינסקי" מרחוב יד חרוצים 9 בירושלים?                                                                         ואיך הגיבו לעניין "מוקד שירות הלקוחות הארצי" שלהם?

מאמר דעה

סיפור שהיה...

יום בהיר אחד קיבלנו הודעה מהילד שהוא עשה תאונה ברכב אם ג'י, הנהגת שפגעה ברכבו וחברת הביטוח שלה לקחו אחריות על הנזק והתבקשנו להפנות את הרכב למוסך שירות זה.

הגיע שמאי שבדק וצילם את הרכב ולאחר כמה ימים הודיעו לנו מהמוסך שהרכב מוכן ולמרות שהסכום לתשלום היה כבר ידוע, התבקשנו  להשאיר בידם שיק פיקדון "פתוח" (למשך 90 יום) הובטח לנו שהשיק יהיה - לא לפירעון - עד אשר כל הכסף מחברת הביטוח של הצד הפוגע יכנס לחשבון הבנק שלנו. הואיל "וידענו עם מי יש לנו עסק" (כבר לפני כשנתיים, באירוע מצער אחר תחושתנו אז הייתה שהם "עבדו עלינו ועקצו אותנו", לא סמכנו עליהם ולא רצינו להשאיר בידם שיק) אך סוכן הביטוח שלנו שגם הוא של סוכנות "לובינסקי" הפציר בנו ושכנע אותנו  להשאיר בידם שני שיקים, אחד לשמאי ואחד למוסך וזאת  במקום לתבוע תביעת צד ג'. (למרות שהסברנו לו שכבר לפני כשנתיים "היה לנו ניסיון מר מאוד איתם" ואנחנו לא סומכים עליהם כלל וכלל...)

לאחר שחלפו 90 יום ולמרות שהכסף מחברת הביטוח של הצד הפוגע טרם נכנס לחשבון הבנק שלנו, במוסך ביקשו לפרוע את השיק - למעלה מ-60,000 ₪ לא נלאה אתכם (כעת) בכל הסיפור, אך הם "הסכימו" לדחות את השיק ל-30 יום.

לאחר חודש נוסף שרק חלק מהכסף נכנס, שוחחנו עם סוכן הביטוח שלנו (נזכיר שהוא מ"סוכנות ביטוח לובניסקי") שאמר לנו להעביר להם רק חלק מהתשלום (הוא טען ששוחח איתם "והם ביקשו שנשלם רק חלק מהסכום") מייד יצרנו איתם קשר ושוחחנו איתם, אך הם לא רצו לקבל את סכום הכסף שנכנס אלא רק את מלוא הסכום, ודחו את השיק בחודש נוסף.

לאחר 30 יום נוספים, סמוך לחג השבועות תשפ"ג - מאי 2023 השיק הופקד!!! חרף הבטחותיהם הטלפוניות, הבטחותיהם בכתב ובעל פה שהם לא יעשו כן ולמרות שיש לנו אישור כתוב מהם שהנושא יטופל והשיק הזה לא יגיע לבנק, ולמרות שלא קיבלנו את מלוא הסכום מחברת הביטוח, השיק הופקד לחשבון הבנק וחזר כמובן מסיבת - אכ'מ. אירוע מצער שהיסב לנו נזקים ישירים ועקיפים עצומים ביותר...

הרגשנו איך בעזות מצח ומתוך יחס של "לא סופרים אותך ממטר" הם פשוט הפקידו השיק!!! בשיא חוצפתם הם עוד כתבו לנו בנוגע לשיק – "אז יחזור ותביא צ'יק חדש"

אגב, סוכן הביטוח שלנו מטעם "סוכנות לובינסקי" טען שהכסף לא הגיע במלואו כי מדובר בכלל בהפרשי מע"מ שצריכים להיכנס מייד לאחר שנעביר להם מסמך מיועצת המס שלנו כי אנו לא מזדכים על המע"מ ברכב זה. כמו כן גם שאר הכסף שאנו צריכים לקבל, עלות השמאי, וירידת הערך, יכנסו תוך ימים ספורים. מייד עם דרישתו, המסמך מיועצת המס הופק והאישור המבוקש הועבר אליו (העתק מהמסמך הועבר באופן מידי גם אל אותה פקידה ב"מוסך לובינסקי" מייד עם דרישתה) זו האחרונה "הצהירה" כי תטפל מייד בעניין ותוך ימים ספורים הכסף יכנס לחשבון... כמובן שאלו היו דיבורי סרק ללא כיסוי, שוב הבטחות שווא שלא מומשו והכסף לא הגיע.

כרגע במקום להתנצל ולסייע לנו לסדר את העניין מול בנק ישראל (לבטל את החזרת השיק) וכך לקבל את כספם ולסיים את הפרשה האומללה הזו שכל יום שעובר, רק מעצים את ממדיה ואת הנזקים העצומים שנגרמים לנו בגללם, הם עוד מעיזים להמשיך "להלך עלינו אימים" ולאיים (בדומה לתביעת השתקה) שיפנו לעו"ד ואף להוצל"פ. עצוב - הזוי - אך אמיתי לגמרי!!!

הם כנראה לא השכילו להבין שבעקבות הנזק שהם גרמו לנו, אין וגם לא יהיה כסף בחשבון ואם לא נסדר את העניין מול בנק ישראל באופן מידי,  נגיע בגללם למצב של "חדלות פירעון" ואז הם בוודאי יפסידו את כספם.

עד ליום זה - 25.06.23 "הכסף המיוחל" מחברת הביטוח של הצד הפוגע לא הגיע, סוכנות הביטוח שלנו – " לובינסקי", לא מצליחה להשיג את הכסף, המוסך מתכוון לפתוח בהליכים נגדנו,  על מוקד פניות הציבור הארצי שלהם מייד תקראו, ואנחנו בין הפטיש לסדן ניזוקים בכל רגע ורגע.

טוויסט בעלילה!!

ביום 19.06.23 התקשרה אלינו נציגת "מוקד שירות הלקוחות הארצי  של לובינסקי" (בהמשך למייל מסודר ומפורט שנשלח אליהם) ולאחר שהם קראו את המייל ושמעו את טענותינו ואת תגובת המוסך אמרה אותה נציגה, שהיא תוודא שמהמוסך ישלחו לנו לאלתר את המכתב שביקשנו כדי לטפל בנושא החזרת השיק מול בנק ישראל. שמחנו שסוף סוף אולי נמצאה איזו "קרן אור"  בדמות "המבוגר האחראי" ומישהו שם לוקח אחריות ומטפל בנו כמו שצריך וכך נוכל לסיים את הפרשה האומללה הזו בלי נזקים נוספים. אנחנו נסדר את עניין השיק, הם יקבלו את כספם, הסיפור יסתיים - "ובא לציון גואל". ומה קרה בפועל? שום כלום – רק שקר גס נוסף הצטרף לרשימה הארוכה... לא זו אף זו, ביום 22.06.23 התקשרה שוב נציגה אחרת מטעם "מוקד שירות הלקוחות הארצי של לובינסקי" ואמרה, כי (בניגוד לשיחתנו האחרונה איתם ובניגוד להתחייבותם כי המכתב האמור יישלח באופן מידי וללא כל סייג או תנאי) "מוסך לובינסקי" ישלח לנו את המכתב רק לאחר מלוא התשלום למוסך!   - הבנתם?! שוב החזירו אותנו לנקודת ההתחלה! בנוסף לזה היא גם טענה שהם "איבדו את כתובת המייל שלנו"...

הסברנו לאותה נציגה שהם ("במוקד שירות הלקוחות הארצי של  לובינסקי") הבטיחו רק לפני 3 ימים שמהמוסך ישלחו לנו את המכתב באופן מידי וללא קשר לתשלום ושאין כעת כסף ואפשרות לשלם גם לו היינו רוצים לעשות כן וששוב הם משקרים במצח נחושה ושהם "במוקד" הפכו להיות חלק מאותו "מנגנון שקרי", אז היא טענה שמדובר במוסך שירות שלהם ו"היא לא יכולה" לחייב אותם לשלוח לנו את המכתב האמור (למרות שרק לפני 3 ימים הם כן התחייבו במפורש שמכתב זה יישלח באופן מידי) בקיצור... אתם כבר מבינים את ההתנהלות?!                                                                    

אי לכך ובהתאם לזאת, הואיל והם לא משאירים לנו ברירה, ו"הגיעו מים עד נפש " ואנו אנשי חוק (אבל לא מטומטמים) ולא מוכנים יותר להיות שק החבטות שלהם... לכן לצד המהלך המשפטי, אנו מתכוונים להתחיל במאבק ציבורי ארוך... בו נשתדל לפרסם את הסיפור שלנו (ואולי גם את שלכם) בכל המדיות כגון: יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, קבוצות ווצאפ ועוד, לצד פרסום וחשיפת הנושא בתקשורת לרבות כתבה בתוכנית הרדיו "יהיה בסדר" וכתבת תחקיר אחרת... וצפויות "הפתעות נוספות". והואיל ולדעתנו גם בשיק עצמו (שנכתב על ידם וללא נוכחותנו) נעשה "משהו לא תקין" (ואמרנו להם זאת מייד לאחר שראינו את צילום השיק שחזר) בקרוב נבחן משפטית אם מדובר גם במעשה פלילי – ואם צדקנו, אז כמובן שנפעל גם במישור זה.

מבדיקות ושיחות שערכנו בימים האחרונים, ומידע שקיבלנו, יתכן וככל הנראה, אנו לא היחידים שמרגישים כי נפגעו מהם בעבר ולכן אם גם אתם מרגישים שעשקו אתכם, "עבדו עליכם" או ששמעתם על מישהו אחר שאתם מכירים שמרגיש כך, אנא שילחו אלינו מייל  עם פרטיכם ותיאור האירוע  שחוויתם. כי מדובר כאן בוודאי גם באינטרס ציבורי.   –  [email protected]s                                                                                                                

*ישנם פרטים נוספים אחרים וטענות נוספות רבות שלא נכתבו במאמר זה, עכב אילוצי מקום ותביעה שעשויה  להיות מוגשת נגדם.

"אמת דיברתי" - מפורסם בהתאם להגנה שבסעיף 14 לחוק איסור לשון הרע, תשכ"ה-1965

 

  • אהבתי 2
  • מבאס 2
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר כמה מאבקים ציבוריים הרבה יותר משמעותים שלא הצליחים להזיז לאף אחד

זה יפה שאתה נלחם בטחנות רוח
רוצה צדק? תתבע בבית משפט
מעבר לזה רק להצביע ברגלים, זה דווקא עבד בימי ה BX העליזים אבל הייתי נזהר מלהסתמך על המקרה הזה
ביננו, הציבור מטומטם (ציטוט... שלום חנוך)
ממרומי שנותי בפורום הזה אתה רואה כמו בפוליטיקה הצבעה בדפוס קבוע ולא משנה כמה ישתינו על הצרכן (יש עוד איזה יבואן או שתיים שמשתינים מהמקפצה וכולם צוהלים זה גשם)
שחרר, שום דבר לא יצא לך מזה.
חובבי המותג לא רואים בעיניים ולא אכפת להם מה תכתוב
תדאג לאינטרס שלך ותדאג שהם ישאו בנזקים ותמשיך הלאה

אם באמת חשובה לך מחאה, רחוב קפלן במוצ"ש זאת הכתובת.

בהצלחה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית תודה על "העידוד" - זה רק מחזק אותנו יותר.

דבר שני - בוודאי שזה מגיע לערכאות

רק הם בלובינסקי ישמחו "לקבור" את זה שם

ואנחנו מוציאים את זה החוצה.

ואשמח מאוד אם גם תיכנס אלינו לקבוצה ותכתוב את מה שכתבת כאן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שייך לפורום כללי,לא לפה.

 

בכל מקרה נראה שהתלונה העיקרית כאן צריכה להיות כלפי ביטוח לובינסקי ופחות למוסך.

 

המוסך תיקן ורוצה את הכסף שלו, חברת הביטוח של לובינסקי מפגינה חוסר מקצועיות וחוסר רצון לעזור.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוביט זה רק סוכן, מי המבטח? תפנה אליהם ישירות ואל תתעסק עם הסוכן.

לסוכן שהוא לובינסקי ולמוסך שהוא גם לובינסקי יש אינטרס משותף שהוא הפוך מהאינטרס שלך.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסך ידידי המוסך....

המשיך וממשיך בהתנהלותו הקלוקלת "בלשון המעטה" בגיבוי של קבוצת לובינסקי

והביטוח "לוביט" זה חלק מקבוצת לובינסקי... ולדעתינו זהו קצה הקרחון!

ואם תיכנס לקבוצה תקרא בקרוב אירוע מצער נוסף עם אותו "מוסך". אירוע שהתרחש לפני שנתיים

ואם זה לא היה עצוב - זה היה ממש - מצחיק

"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסך מפקיד את הכסף אחרי X זמן אם הכסף לא מגיע מחברת הביטוח.

כל מוסך, לא רק לובינסקי.

מוסך הוא עסק נפרד שיש לו עלויות וצריך לשלם לו.

קראתי את כל מה שכתוב, לדעתי הבעיה היא בחברת הביטוח. 

  • אהבתי 1

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא,

רציני זה לא.

אם אתה רוצה לאיים על יבואן - שלח מכתב מעו"ד.

פוסטים בפייסבוק, ו'מטה המאבק', ופרסום בקארספורום זה נחמד. זה מאיים כמו פומרניאן. 

 

אם חילקת 'פלאיירים' עם הטקסט המייגע הזה ואתם מצפים לתגובה כלשהי - צר לי לאכזב אתכם.

גם כרונולוגית הדברים לא מסודרים. 

 

מאחל לכם בהצלחה, ושתקבלו את כל הכסף שמגיע לכם. בשביל זה יש ביטוח. 

 

When-you-have-to-shoot-shoot.-Dont-talk.jpg.0f6c1e70e4a83746bbe2b4787f99d2ef.jpg

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 4 שעות, מטה המאבק כתב:

המוסך ידידי המוסך....

המשיך וממשיך בהתנהלותו הקלוקלת "בלשון המעטה" בגיבוי של קבוצת לובינסקי

אתה באמת חושב שהמוסך עובד בחינם?

 

90 יום זה המקובל  והמוסך עוד הוסיף לכם 30 יום - סה'כ 120 ימים של דחיה בתשלום.  מה בדיוק אתה רוצה ממנו?  הוא גם צריך לחיות בסופו של דבר.

 

אם יש לך בעייה היא עם סוכנות הבטוח או החברה המבטחת (של הנהג הפוגע).

- סוכנות הבטוח - האם עשו את כל הנדרש כדי שהכסף יגיעו במועדו [בסה'כ להעביר מסמכים].

- חברת הבטוח של הפוגע - שלא העבירה את הכסף (בהנחה שקיבלה את המסמכים הנדרשים).

 

נתתם שיק.  ידעתם שביום הדין הוא יפרע - ויש לכם עוד טענות לפורע?

 

בכל מקרה - מה אתם עשיתם בשביל מדינה?  או ליתר דיוק - כדי לקבל את הכסף?  ראיתם ש 90 הימים עומדים לפוג.  ו?  בכל הספור הארוך שגוללת למעלה, לא כתוב דבר אחד שאתם עשיתם לפני תום 90 היום.  כמו למשל - לרדוף מראש אחרי סוכנות הבטוח כדי לברר מדוע אינכם מקבלים את כספכם?

נשמע שכלום.  נראה לי שמכאן מתחילה הבעייה.

 

בנוסף, כתבת בהתחלה "במקום לתבוע תביעת צד ג'" ומיד אח'כ "ולמרות שהכסף מחברת הביטוח של הצד הפוגע טרם נכנס לחשבון הבנק שלנו".  אם לא תבעתם - למה שהכסף ייכנס?  אם תבעתם אותם - למה לכתוב שלא תבעתם?

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא הבנתי מה אתה רוצה מהמוסך. הוא עבד וזכאי לכסף שלו וממה שרשמת ההתנהלות שלו בגבול הנורמה כמו ברב מוסכי הפחחות.

התלונה שלך צריכה לבוא לסוכן הביטוח לוביט וחברת הביטוח. במקרה כזה יש גוף שמפקח עליהם אתה מוזמן לפנות בתלונה למפקח על הביטוח הם מתחילים לזוז מהר מאוד כשהם מקבלים פניה ממנו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם כל יום עוברים גבול ויש עליהם מלא תלונות, כל יום השירות לקוחות שלהם מקבל צרחות ואיומי תביעה

אתה לא מזיז להם כלכך, הם ירמסו אותך ויש להם הרבה יותר כסף וכח ממך

תפסיק לבזבז את הזמן שלך ותתנהל מולם ומול הביטוח שתסיימו את הסאגה הזאת כמה שיותר מהר

אתה באמת מבזבז את הזמן שלך, לציבור לא אכפת ובצדק - לאף אחד אין פה זמן לנשום ואני מופתע שיש לך זמן ללכת לחלק פלאיירים במקום לעבוד

עריכה אחרונה על ידי CiUiK
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, CiUiK כתב:

הם כל יום עוברים גבול

אז זה לא באמת גבול...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהסיפור שלך. התביעה מול המוסך תדחה. 

מול סוכנות הביטוח גם כן.

 

אולי מול הביטוח של הפוגע תזכה במשהו. גם לא בטוח.

 

בכל מקרה. נשמח לעדכון 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 282 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...