Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 שעות, CiUiK כתב:

הם כל יום עוברים גבול ויש עליהם מלא תלונות, כל יום השירות לקוחות שלהם מקבל צרחות ואיומי תביעה

אתה לא מזיז להם כלכך, הם ירמסו אותך ויש להם הרבה יותר כסף וכח ממך

תכלס.

לא רק פיג'ו - גם מרצדס

https://herzliya.mynet.co.il/local_news/article/m_337687

פורסם
בתאריך 19.7.2023 בשעה 19:00, dani666 כתב:

והמוסך עוד הוסיף לכם 30 יום - סה'כ 120 ימים של דחיה בתשלום.

הוסיף להם 60 יום על ה 90 סה"כ 150 יום. היה איתם יותר מבסדר.

כמה טררם אעלק "מטה המאבק" כותב בלשון רבים את המקרה הפרטי שלו. נגרם לך נזק? תתבע בביהמ"ש מה אתה מבלבל את המוח?
המוסך אשם שאין לך כסף ולא קיבלת את הכסף מהביטוח? 150 יום דחיה זה מעל ומעבר.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

לדעתי זו רק אשמת הביטוח ולא המוסך, כל מוסך פורע את הצק בסיום הימים בלי תלות בחברת הביטוח על אחת כמה וכמה שקיבלת הארכת זמן לדבריך. ההשקעה בהקמת קבוצה מיותרת , גש לתביעה ותזכה בה

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, nissan1211 כתב:

גש לתביעה ותזכה בה

 

 

 

אתם מוכנים להחליט בבקשה?

 

אגב גם אני הייתי פונה בתלונה למפקח על הביטוח. 

עריכה אחרונה על ידי Jack457

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
בתאריך 20.7.2023 בשעה 10:20, om2 כתב:

מהסיפור שלך. התביעה מול המוסך תדחה. 

מול סוכנות הביטוח גם כן.

 

אולי מול הביטוח של הפוגע תזכה במשהו. גם לא בטוח.

למה שתדחה מול סוכנות הביטוח, ולמה רק "אולי" מול הצד השני?

 

ציטוט

בכל מקרה. נשמח לעדכון 

אכן.

@מטה המאבק

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם

הערת שרשור בן תשעה חודשים. פותח השרשור לא ביקר בפורום 8 חודשים...

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...