Jump to content

מטה המאבק

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מטה המאבק

  1. המוסך ידידי המוסך.... המשיך וממשיך בהתנהלותו הקלוקלת "בלשון המעטה" בגיבוי של קבוצת לובינסקי והביטוח "לוביט" זה חלק מקבוצת לובינסקי... ולדעתינו זהו קצה הקרחון! ואם תיכנס לקבוצה תקרא בקרוב אירוע מצער נוסף עם אותו "מוסך". אירוע שהתרחש לפני שנתיים ואם זה לא היה עצוב - זה היה ממש - מצחיק "
  2. ראשית תודה על "העידוד" - זה רק מחזק אותנו יותר. דבר שני - בוודאי שזה מגיע לערכאות רק הם בלובינסקי ישמחו "לקבור" את זה שם ואנחנו מוציאים את זה החוצה. ואשמח מאוד אם גם תיכנס אלינו לקבוצה ותכתוב את מה שכתבת כאן.
  3. שלום לכולם. הומלצנו להגיע לפורום מכובד זה אמש על ידי אחד עורך דין מסוים שהמליץ לנו לכתוב את הסיפור שלנו כאן. אז שלחנו לינק קישור ל"מטה המאבק של מאוכזבי לובינסקי" ואז קיבלתי/קיבלנו מהפורום אזהרה ובה נאמר שאסור לפרסם קבוצות באמצעות לינק קישור ושיש לספר את הסיפור שלנו ולתת לאנשים להחליט אם להיכנס אלינו לקבוצת הפייסבוק: "מטה המאבק של מאוכזבי לובינסקי". לא אכביר במילים... פשוט אשלח לכם את הפלייר הראשון שחילקנו מול "מוסך לובינסקי" ברחוב יד חרוצים 9 בירושלים ומול הנהלת לובינסקי בראשל"צ. המשך המאבק מתנהל בקבוצה. מוזמנים להיכנס אלינו וגם לקבוצה הנוספת בה אנו חברים - מאוכזבי לובינסקי. אנו מניחים כי בקרוב הסיפור שלנו "ידלוף לתקשורת" כך שתוכלו לראות הכל גם מול מסכי הטלוויזיה כך שאתם לא חייבים להיכנס אלינו ל"מטה המאבק של מאוכזבי לובינסקי". מקווה שהפעם לא ניחסם ושעמדנו בכללים. נ.ב. חשוב ליידע אתכם, כי לא מדובר בחבורה של ילדים שמנהלים את הקבוצה אלא בחבורה של אנשי מקצוע מתחומים שונים (רציניים ונחושים, להביא שינוי אמית "בקבוצת לובינסקי" לשם שיפור השירות ומניעת עוול מלקוחות). אנו על ידי עורכי דין ופועלים אך ורק על פי החוק הדין. וההלכה בנושא לשון הרע. יום נפלא וחודש מבורך. בס"ד מאמר 1 - המשך יבוא... מדוע עשינו טעות שנתנו שיק פתוח ל"מוסך שירות לובינסקי" מרחוב יד חרוצים 9 בירושלים? ואיך הגיבו לעניין "מוקד שירות הלקוחות הארצי" שלהם? מאמר דעה סיפור שהיה... יום בהיר אחד קיבלנו הודעה מהילד שהוא עשה תאונה ברכב אם ג'י, הנהגת שפגעה ברכבו וחברת הביטוח שלה לקחו אחריות על הנזק והתבקשנו להפנות את הרכב למוסך שירות זה. הגיע שמאי שבדק וצילם את הרכב ולאחר כמה ימים הודיעו לנו מהמוסך שהרכב מוכן ולמרות שהסכום לתשלום היה כבר ידוע, התבקשנו להשאיר בידם שיק פיקדון "פתוח" (למשך 90 יום) הובטח לנו שהשיק יהיה - לא לפירעון - עד אשר כל הכסף מחברת הביטוח של הצד הפוגע יכנס לחשבון הבנק שלנו. הואיל "וידענו עם מי יש לנו עסק" (כבר לפני כשנתיים, באירוע מצער אחר תחושתנו אז הייתה שהם "עבדו עלינו ועקצו אותנו", לא סמכנו עליהם ולא רצינו להשאיר בידם שיק) אך סוכן הביטוח שלנו שגם הוא של סוכנות "לובינסקי" הפציר בנו ושכנע אותנו להשאיר בידם שני שיקים, אחד לשמאי ואחד למוסך וזאת במקום לתבוע תביעת צד ג'. (למרות שהסברנו לו שכבר לפני כשנתיים "היה לנו ניסיון מר מאוד איתם" ואנחנו לא סומכים עליהם כלל וכלל...) לאחר שחלפו 90 יום ולמרות שהכסף מחברת הביטוח של הצד הפוגע טרם נכנס לחשבון הבנק שלנו, במוסך ביקשו לפרוע את השיק - למעלה מ-60,000 ₪ לא נלאה אתכם (כעת) בכל הסיפור, אך הם "הסכימו" לדחות את השיק ל-30 יום. לאחר חודש נוסף שרק חלק מהכסף נכנס, שוחחנו עם סוכן הביטוח שלנו (נזכיר שהוא מ"סוכנות ביטוח לובניסקי") שאמר לנו להעביר להם רק חלק מהתשלום (הוא טען ששוחח איתם "והם ביקשו שנשלם רק חלק מהסכום") מייד יצרנו איתם קשר ושוחחנו איתם, אך הם לא רצו לקבל את סכום הכסף שנכנס אלא רק את מלוא הסכום, ודחו את השיק בחודש נוסף. לאחר 30 יום נוספים, סמוך לחג השבועות תשפ"ג - מאי 2023 השיק הופקד!!! חרף הבטחותיהם הטלפוניות, הבטחותיהם בכתב ובעל פה שהם לא יעשו כן ולמרות שיש לנו אישור כתוב מהם שהנושא יטופל והשיק הזה לא יגיע לבנק, ולמרות שלא קיבלנו את מלוא הסכום מחברת הביטוח, השיק הופקד לחשבון הבנק וחזר כמובן מסיבת - אכ'מ. אירוע מצער שהיסב לנו נזקים ישירים ועקיפים עצומים ביותר... הרגשנו איך בעזות מצח ומתוך יחס של "לא סופרים אותך ממטר" הם פשוט הפקידו השיק!!! בשיא חוצפתם הם עוד כתבו לנו בנוגע לשיק – "אז יחזור ותביא צ'יק חדש" אגב, סוכן הביטוח שלנו מטעם "סוכנות לובינסקי" טען שהכסף לא הגיע במלואו כי מדובר בכלל בהפרשי מע"מ שצריכים להיכנס מייד לאחר שנעביר להם מסמך מיועצת המס שלנו כי אנו לא מזדכים על המע"מ ברכב זה. כמו כן גם שאר הכסף שאנו צריכים לקבל, עלות השמאי, וירידת הערך, יכנסו תוך ימים ספורים. מייד עם דרישתו, המסמך מיועצת המס הופק והאישור המבוקש הועבר אליו (העתק מהמסמך הועבר באופן מידי גם אל אותה פקידה ב"מוסך לובינסקי" מייד עם דרישתה) זו האחרונה "הצהירה" כי תטפל מייד בעניין ותוך ימים ספורים הכסף יכנס לחשבון... כמובן שאלו היו דיבורי סרק ללא כיסוי, שוב הבטחות שווא שלא מומשו והכסף לא הגיע. כרגע במקום להתנצל ולסייע לנו לסדר את העניין מול בנק ישראל (לבטל את החזרת השיק) וכך לקבל את כספם ולסיים את הפרשה האומללה הזו שכל יום שעובר, רק מעצים את ממדיה ואת הנזקים העצומים שנגרמים לנו בגללם, הם עוד מעיזים להמשיך "להלך עלינו אימים" ולאיים (בדומה לתביעת השתקה) שיפנו לעו"ד ואף להוצל"פ. עצוב - הזוי - אך אמיתי לגמרי!!! הם כנראה לא השכילו להבין שבעקבות הנזק שהם גרמו לנו, אין וגם לא יהיה כסף בחשבון ואם לא נסדר את העניין מול בנק ישראל באופן מידי, נגיע בגללם למצב של "חדלות פירעון" ואז הם בוודאי יפסידו את כספם. עד ליום זה - 25.06.23 "הכסף המיוחל" מחברת הביטוח של הצד הפוגע לא הגיע, סוכנות הביטוח שלנו – " לובינסקי", לא מצליחה להשיג את הכסף, המוסך מתכוון לפתוח בהליכים נגדנו, על מוקד פניות הציבור הארצי שלהם מייד תקראו, ואנחנו בין הפטיש לסדן ניזוקים בכל רגע ורגע. טוויסט בעלילה!! ביום 19.06.23 התקשרה אלינו נציגת "מוקד שירות הלקוחות הארצי של לובינסקי" (בהמשך למייל מסודר ומפורט שנשלח אליהם) ולאחר שהם קראו את המייל ושמעו את טענותינו ואת תגובת המוסך אמרה אותה נציגה, שהיא תוודא שמהמוסך ישלחו לנו לאלתר את המכתב שביקשנו כדי לטפל בנושא החזרת השיק מול בנק ישראל. שמחנו שסוף סוף אולי נמצאה איזו "קרן אור" בדמות "המבוגר האחראי" ומישהו שם לוקח אחריות ומטפל בנו כמו שצריך וכך נוכל לסיים את הפרשה האומללה הזו בלי נזקים נוספים. אנחנו נסדר את עניין השיק, הם יקבלו את כספם, הסיפור יסתיים - "ובא לציון גואל". ומה קרה בפועל? שום כלום – רק שקר גס נוסף הצטרף לרשימה הארוכה... לא זו אף זו, ביום 22.06.23 התקשרה שוב נציגה אחרת מטעם "מוקד שירות הלקוחות הארצי של לובינסקי" ואמרה, כי (בניגוד לשיחתנו האחרונה איתם ובניגוד להתחייבותם כי המכתב האמור יישלח באופן מידי וללא כל סייג או תנאי) "מוסך לובינסקי" ישלח לנו את המכתב רק לאחר מלוא התשלום למוסך! - הבנתם?! שוב החזירו אותנו לנקודת ההתחלה! בנוסף לזה היא גם טענה שהם "איבדו את כתובת המייל שלנו"... הסברנו לאותה נציגה שהם ("במוקד שירות הלקוחות הארצי של לובינסקי") הבטיחו רק לפני 3 ימים שמהמוסך ישלחו לנו את המכתב באופן מידי וללא קשר לתשלום ושאין כעת כסף ואפשרות לשלם גם לו היינו רוצים לעשות כן וששוב הם משקרים במצח נחושה ושהם "במוקד" הפכו להיות חלק מאותו "מנגנון שקרי", אז היא טענה שמדובר במוסך שירות שלהם ו"היא לא יכולה" לחייב אותם לשלוח לנו את המכתב האמור (למרות שרק לפני 3 ימים הם כן התחייבו במפורש שמכתב זה יישלח באופן מידי) בקיצור... אתם כבר מבינים את ההתנהלות?! אי לכך ובהתאם לזאת, הואיל והם לא משאירים לנו ברירה, ו"הגיעו מים עד נפש " ואנו אנשי חוק (אבל לא מטומטמים) ולא מוכנים יותר להיות שק החבטות שלהם... לכן לצד המהלך המשפטי, אנו מתכוונים להתחיל במאבק ציבורי ארוך... בו נשתדל לפרסם את הסיפור שלנו (ואולי גם את שלכם) בכל המדיות כגון: יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, קבוצות ווצאפ ועוד, לצד פרסום וחשיפת הנושא בתקשורת לרבות כתבה בתוכנית הרדיו "יהיה בסדר" וכתבת תחקיר אחרת... וצפויות "הפתעות נוספות". והואיל ולדעתנו גם בשיק עצמו (שנכתב על ידם וללא נוכחותנו) נעשה "משהו לא תקין" (ואמרנו להם זאת מייד לאחר שראינו את צילום השיק שחזר) בקרוב נבחן משפטית אם מדובר גם במעשה פלילי – ואם צדקנו, אז כמובן שנפעל גם במישור זה. מבדיקות ושיחות שערכנו בימים האחרונים, ומידע שקיבלנו, יתכן וככל הנראה, אנו לא היחידים שמרגישים כי נפגעו מהם בעבר ולכן אם גם אתם מרגישים שעשקו אתכם, "עבדו עליכם" או ששמעתם על מישהו אחר שאתם מכירים שמרגיש כך, אנא שילחו אלינו מייל עם פרטיכם ותיאור האירוע שחוויתם. כי מדובר כאן בוודאי גם באינטרס ציבורי. – [email protected] *ישנם פרטים נוספים אחרים וטענות נוספות רבות שלא נכתבו במאמר זה, עכב אילוצי מקום ותביעה שעשויה להיות מוגשת נגדם. "אמת דיברתי" - מפורסם בהתאם להגנה שבסעיף 14 לחוק איסור לשון הרע, תשכ"ה-1965
×
×
  • תוכן חדש...