Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

חניתי במיקום הזה לא מעט ובדרך כלל השכנים והסוחרים מסתדרים ומבקשים להזיז את הרכבים כדי להחנות עוד רכב.

חניתי שם (עם תג נכה) והרכב בלט מתחום התמרור אבל חלקו כן בתוך התמרור. קיבלתי דו"ח על חניה בתחום צומת או ב12 מטר הסמוכים לו.

האם יש מקום לערער? כל בליטה מתמרור כבר מאפשרת לתת קנס?

 

תודה רבה

 

b9d108a6-7dbb-45db-8f1d-2f595343ba0b-image.png

פורסם

מה סעיף האישום?

אני רואה כאן לפחות שתי עבירות חניה - חנייה בצד שמאל של הדרך (לפי כיוון התמרור אני מבין שהיא חד סטרית) וחניה מעבר לתמרור המגביל את החניה לנושאי תו חניה אזורי.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 35 דקות, sperial כתב:

מה סעיף האישום?

חניה בתוך צומת או בתחום 12 מטרים לצומת

לפני 36 דקות, sperial כתב:

אני רואה כאן לפחות שתי עבירות חניה - חנייה בצד שמאל של הדרך (לפי כיוון התמרור אני מבין שהיא חד סטרית) וחניה מעבר לתמרור המגביל את החניה לנושאי תו חניה אזורי.

 

זה רחוב ללא מוצא כך ש2 הצדדים מתאימים לחניה, בפועל כולם חונים רק בצד הזה ולכיוון הזה.
זה בדיוק השאלה, אני לא חניתי מעבר לתמרור אלא חרגתי ממנו- חלק בתוך תחום התמרור וחלק בחוץ. (זה שהיה נוח לפועל להתקין את העמוד שם ולא בקצה ממש מטר קדימה זה כ"כ קריטי?...)

פורסם

לפי סעיף 3(1) לחוק חניית נכים אסור גם לנכה לחנות בצומת או בתחום 12 מ׳ ממנו, אלא אם רשות התימרור סימנה שהחניה מותרת. אם כך הדו״ח תקין. לגבי צידו האחר של התמרור - חניה במקום מסומן לתוי חניה אזוריים אינו מוחרג בחוק חניית נכים, אבל השאלה מה קורה באותה רשות מקומית וזה מצריך בדיקה.

 

לגבי החניה משמאל - היא אסורה גם בדרך ללא מוצא (הרי זה כרוך בנסיעה בשמאל הדרך), אבל יש מקומות בהן חניה כזו מקובלת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

לפי סעיף 3(1) לחוק חניית נכים אסור גם לנכה לחנות בצומת או בתחום 12 מ׳ ממנו, אלא אם רשות התימרור סימנה שהחניה מותרת. אם כך הדו״ח תקין

השאלה היא מה הגבול, אם הרכב חורג סנטימטר מהתמרור? 20 ס"מ? חצי מטר?

פורסם

Aiib - יש לך תמונה יותר מפורטת שאפשר לראות גם את הצומת? יש בכלל צומת באזור שחנית? או מה הכתובת?

לפי התמונה קשה לראות את הצומת, ואין קשר בין הדו"ח שקיבלת לבין התמרור.

פורסם
לפני 4 דקות, crazyj כתב:

ואין קשר בין הדו"ח שקיבלת לבין התמרור

מצרף תמונה.
אין באמת קשר בין התמרור לבין הדו"ח. אבל אם התמרור מתיר לחנות שם (בסייגים שלו) א"א לתת דו"ח על חניה בתחום של 12 מטר לצומת...

צילום מסך 2025-07-28 232425.png

פורסם (נערך)

אי אפשר להבין דבר מהצילום, כי רואים צומת אבל לא היכן חנית.

 

תעלה צילום שבו רואים את הצומת ואת המקום בו חנית, או את הצילומים של הפקח (אם כבר עלו לאתר העיריה).

 

מכל מקום, העבירה שבגינה נרשם הדו״ח אינה מוחרגת לנכים, ואני מניח שהפקח מכיר את המקום ומתודרך לגבי סימנים שמעידים על שנים עשר המטרים מהצומת.

 

עריכה: מצאתי את המקום במפות גוגל. כשאני רואה את מיקום הרכב שלך יחסית לצינורות על הבניין הוא חורג לפחות 2 מ׳ מהתמרור וחרטומו כנראה פחות משני מטר מהצומת. אין לדו״ח שום קשר לתמרור. הדו״ח כשר למהדרין. שלם ולמד. או שתערער, אבל בידיעה שסיכויי הערוור קטנים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 19 דקות, sperial כתב:

אי אפשר להבין דבר מהצילום, כי רואים צומת אבל לא היכן חנית

סימנתי בעיגול אדום

פורסם

לפי מיקום החניה שלך, הדו"ח חוקי ותקין.

בהתאם למפות גוגל, אתה חנית ממש בסמוך לצומת ועוד לפני מעבר חציה, ביצעת מספר עבירות וקיבלת דו"ח אחד, עבירות שאסורות גם לרכב נכה לחנות בהם בהתאם לחוק הנכים, גם בתחום/לפני צומת וגם לפני/בתוך מעבר חציה.

כמו בכל דו"ח, אתה יכול לערער וגם אפילו לבקש להישפט, אבל רוב הסיכויים שלא יבטלו את הדו"ח, וסיכוי גבוה שהשופט ישאיר את הדו"ח או יכפיל אותו או יותר.

 

  • מבאס 1
פורסם
Just now, crazyj כתב:

לפי מיקום החניה שלך, הדו"ח חוקי ותקין.

בהתאם למפות גוגל, אתה חנית ממש בסמוך לצומת ועוד לפני מעבר חציה, ביצעת מספר עבירות וקיבלת דו"ח אחד, עבירות שאסורות גם לרכב נכה לחנות בהם בהתאם לחוק הנכים, גם בתחום/לפני צומת וגם לפני/בתוך מעבר חציה.

כמו בכל דו"ח, אתה יכול לערער וגם אפילו לבקש להישפט, אבל רוב הסיכויים שלא יבטלו את הדו"ח, וסיכוי גבוה שהשופט ישאיר את הדו"ח או יכפיל אותו או יותר.

 

ייתכן שהוא חוקי ותקין. אבל זה מעצבן... מי שמכיר כל האיזור הזה החניות הרישמיות הם בתוך תחום 0 מטר לצומת ולמעברי חציה. הצומת המדוברת היא רחוב קטן ללא מוצא שמשמש רק לחניה וחונים תמיד במיקום הזה. עד היום אף אחד לא קיבל שם דו"ח וכל הסוחרים מסתדרים  על החניה הזו. הגיע לכאורה פקח חדש ונפלתי איתו...

פורסם

אם מסומנת חניה חוקית מותר להחנות גם מטר מהצומת 

 

רק לא מבין האם מסומנת חניה חוקית מתוך התמונות 

  • רעיון טוב! 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מסומנת חניה חוקית. פות״ש חנה כשהתמרור המתיר אותה נמצא מול אמצע הרכב, כך שהוא בלר לפחות 2 מ׳ לאיזור שאינו מותר בחניה.

במפות גוגל זה נראה כך:

image.thumb.png.6c8259b89986f25321695904a23c389c.png

 

חציו של הרכב נמצא במקום בו מצולמת מכולתֶהאשפה, קצה הרכב בפמקביל בערך לפינה של הבניין. וחזיתו למעבר החציה. אחורי הרכב מעבר לתמרור, במקום בו עומד מטאטא הרחובות.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איפה רואים שיש חניה מסומנת? תמרור 433, עצירה אסורה.בלי קשר כמובן לכך שלפי תמונתו פותש חנה בצמוד לקו הצומת ( עבירה בפני עצמה גם לרכב נכה)

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

תמרור 439 מתחתיו מסייג בעלי תו איזורי.

 

שוב עושים שימוש לא נכון בתמרורים. איסור עצירה אכן לא מתאים פה. רצו להתיר חניה רק לבעלי תו, לא לטעון שחניה במקום מפריעה לתנועה.

אבל נהגים שמים יותר לב לתמרורים איסור, אז כנראה בגלל זה משתמשים בהם.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...