Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נתחיל מהאמצע 

 

האם לפות"ש יש תו חניה אזורי. תשובה שלילית אז אסור לו להחנות.

 

רגע אבל יש לו תו נכה 

 

אז אם היה חונה וכולו אחרי  התמרור  כאשר באים מכיוון הצומת האם חוקי? וברור שאין 12מטר  לפני הצומת 

 

על פי החוק לא עבר עבירה  

 מבלי לגרוע מן האמור בסעיף 2(א)(3) ו-(4), לא יחול ההיתר שבסעיף 2 על חניה –

(1)  בתוך צומת או בתחום שנים-עשר מטרים ממנו, פרט לקטע שסימנה רשות תימרור, בתמרור או בסימון על אבני השפה, שמותר לחנות בו;

 

אם היו נותנים לו דו"ח לגבי מעבר החציה  היה בבעיה רצינית כי 

 

 

מבלי לגרוע מן האמור בסעיף 2(א)(3) ו-(4), לא יחול ההיתר שבסעיף 2 על חניה –

(1)  

(2) 

(3)  בתוך מעבר חציה או בתחום שנים-עשר מטרים לפניו;

 

ואם התקיימו כל התנאים שבחוק אזי אין תמרור 433 מגביל אותו .

פות"ש על  פי החוק הרכב היה אמור להיות מצולם על ידי הפקח  בקש לראות את התמונה הסתר פרטים אישיים  והעלה אותה לכאן

 

 

 

 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, בצילום שבהודעת הפתיחה, ברור שהרכב חורג מעבר לתמרור לפחות 2 מ׳. אין כאן התפלפלות האם חנה 11.8 או12.11 מ׳ מהצומת, הוא היה צמוד למעבר החציה ולפיכך לא יותר מ-2 מ׳ מהצומת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, ישה כתב:

בקש לראות את התמונה הסתר פרטים אישיים  והעלה אותה לכאן

image.png.022ab0d50f2dba08adffa35900903e98.png

לפני כשעה, sperial כתב:

אין כאן התפלפלות האם חנה 11.8 או12.11 מ׳ מהצומת, הוא היה צמוד למעבר החציה ולפיכך לא יותר מ-2 מ׳ מהצומת.

נכון. זה לא נקודת השאלה. הנקודה היא במקום שבעצם העירייה מתירה לחנות למרות שזה בתחום של 10 ס"מ ממעבר חציה האם ברגע שיש חריגה והרכב בולט מהתמרור האם פתאום מתעוררת הבעיה של 12 מטר מצומת/מעבר חציה.
היום ראיתי כמה וכמה רכבים שחנו שם ולא קיבלו דו"ח למרות שחנו בדיוק כמוני. זה עניין של פקח חדש שהגיע לשטח או לחילופין מישהו שכעס שלא נשאר לו חניה אז הפעיל את הפקח....

פורסם

 

12 מטר זה ברירת המחדל לאפשר תנועה נוחה ושדה ראיה לרוב המקרים במציאות. זכותה של הרשות ואפילו חובתה לקבוע הסדרי חניה מקומיים בהתאם לתנאים.

לקחו מקרה ספציפי לגופו, וכדי להקל על התושבים החליטו שהיות ויש רחוב קטן, שלא נכסים אליו רכבים כבדים שצרכים רדיוס סיבוב גדול, ונוסעים בו לאט מעצם התנאים בו, אז אפשר להרוויח עוד מקום חניה.

 

אין לך טיעון, שלם.

 

 

פורסם
לפני 12 דקות, Be roo כתב:

לקחו מקרה ספציפי לגופו, וכדי להקל על התושבים החליטו שהיות ויש רחוב קטן, שלא נכסים אליו רכבים כבדים שצרכים רדיוס סיבוב גדול, ונוסעים בו לאט מעצם התנאים בו, אז אפשר להרוויח עוד מקום חניה.

 

חשבתי שאתה מסביר את הצד שלי עד שכתבת את זה:...

לפני 12 דקות, Be roo כתב:

אין לך טיעון, שלם.

 

פורסם

התמונה שהפקח צילם ממחישה בדיוק את סיבת הדו"ח ועד כמה הוא צודק וחשוב, תחשוב לרגע מה היה קורה אם במקום האיש שחוצה את הכביש היה עומד שם ילד שרוצה לחצות לצד השני, רכב שמגיע לא היה רואה אותו כי הרכב שלך (חוסם שדה ראיה) היה מסתיר אותו, וברגע שהיה מתחיל לחצות - בקלות היו פוגעים אותו.

אותו דבר אם הייתה מגיעה מישהי עם עגלת ילדים, או אתה בתור רכב נכה צריך לדעת ולהכיר שאם מגיע מישהו/י עם כסא גלגלים גם לא היו רואים אותם.

אין טעם להמשיך לדון אם נשאר פה 15/10/5/2 מטר מהצומת או לא, ולמה ככה ולמה ככה.... זה המצב, יש שילוט, יש חוקי עזר ויש את חוק הנכים - הכל תקין וחוקי.

חבל שאתה רואה רק את הצד שלך ולא את הצד השני, אתה לא הקורבן שנפלת על "פקח חדש".

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

בהודעה הראשונה כתבתי שאם התמרור היה מטר מהצומת החניה היתה תקינה

 

עכשיו התמרור הוא 2 מטר +- מהצומת ואתה חרגת לעבר הצומת.

 

והסעיף שהפקח מצא מתאים לסיטואציה  היה גם יכול  להאשים במרחק החניה ממעבר החציה.

 

לו אני במקומך כותב מכתב מציין שקיימת חריגה אבל חלק מכובד של הרכב נמצא באיזור המותר מצטט את חוק חניית הנכים שציטטתי בהודעה קודמת שלי   מציין את הנכות וכי לא היה מקום חניה ראוי בקרבה למקום שאליו היית צריך להגיע ומבקש ביטול .

 

אם יש לך רקורד נקי בעבר  בעירית ירושלים ציין זאת

 

אין לך מה להפסיד

  • רעיון טוב! 2

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם להיות קטנוני אתה אפילו חורג מקו הבניין ונוגע במעבר החציה הדהוי.

 

נראה שאין לך קייס.

 

במאמרהמוסגר - מקומות כאלה הם הסיבה שבגללה אני שונאהלנהוג בירושלים.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הרכב מגיע עד הצינור הכי קרוב לצומת שלא נוגע במעבר החציה. אז אל תהיה קטנוני

 

ובוואדי ניסנס / סאליב יש חורים דומים

  • רעיון טוב! 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
לפני שעה, aiib כתב:

חשבתי שאתה מסביר את הצד שלי עד שכתבת את זה:...

אז אסביר שוב.

 

התקנה שאוסרת חניה במרחק 12 מטר מצומת היא זו:
"לא יעצור אדם רכב, לא יעמידנו, לא יחנהו ולא ישאירנו עומד, כולו או חלק ממנו, באחד המקומות המנויים להלן, אלא לשם מניעת תאונה או לשם מילוי אחרי הוראה מהוראות תקנות אלה או אם סומן בתמרור אחרת"

 

כלומר, התקנה במפורש מתירה לרשות לקבוע אחרת.

והסיבה, כפי שהסברתי, היא שהתקנה נקבעת כברירת מחדל שנועדה לשמור על זרימת תנועה ובטיחות עבור רוב המקרים. ועדין, במציאות יש מקרים בהם יש לקבוע הגבלות שונות. יתכן מקרה שבו דווקא יגידלו את המרחק שאסור לחנות מהצומת ויסמנו בתמרור איסור חניה ארוך יותר, או כמו במקרה שכאן, הגיעו למסקנה שבצומת הספציפי הזה אפשר להסתפק בפחות, זה לא הופך את הקביעה לשרירותית ואת שמירת מרחק מסויים נקי למיותרת. עדיין צריך להשאיר רדיוס סיבוב, שדה ראיה או אפילו מקום לפח הזבל... 

 

זה כמו לטעון שאם המהירות המקסימלית בכביש עירוני  היא 50, אבל בכביש מסויים התירו 70, זה לא בסדר שיתנו לך דוח על 90.

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • אהבתי 1
פורסם

והמקרה הפרטי  והוא לא מתיר רק עצירה אלא גם חניה

 

3)   בתוך צומת או בתחום שנים עשר מטר ממנו, פרט לקטע שסימנה רשות תימרור, בתמרור או בסימון על אבני השפה, שמותר לחנות בו;

 

ולכן כפי שכתבתי בהודעה הראשונה שלי אם התמרור מתיר חניה והוא במרחק של מטר מהצומת הוא זה שקובע ולא ה 12 מטר  ועדיין עברת עבירה והמלצתי לא השתנתה . כתוב מכתב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 5 שעות, Be roo כתב:

אז אסביר שוב.

 

זה כמו לטעון שאם המהירות המקסימלית בכביש עירוני  היא 50, אבל בכביש מסויים התירו 70, זה לא בסדר שיתנו לך דוח על 90.

 

הטענה של פות"ש שחצי מהרכב נסע 70 אין עבירה,  וחצי מהרכב נסע 90  יש עבירה,  ולכן מבקש לבטל את הדו"ח.  

 

 

  • מצחיק 2

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...