Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

BMW M5 based AC Schnitzer ACS5 Sport.

תמונות.

 

ליאון, ברור שאפשר

הכסופה > מיורה.

הצהובה > אספאדה.

האדומה > LM X.

ac 1.jpg

ac 2.jpg

ac 3.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
BMW M5 based AC Schnitzer ACS5 Sport.

תמונות.

 

ליאון, ברור שאפשר

הכסופה > מיורה.

הצהובה > אספאדה.

האדומה > LM X.

אוקי תודה רבה לך!

 

עכשיו רק נשאר לברר איפה מזמינים את ה LM X. ואם למכור את הבית יספיק לי כדי לקנות אחת..

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

לפי העיצוב זיהיתי כל למבורגיני איזה דגם היא

מאוד יפה לראות שלמבורגיני מחזירים את השמות הישנים

ולפי האספדה גם את העיצוב הישן שלה

ואגב מי שלא יודע היה בשנות ה-80 למבורגיני LM002 שהיה ג'יפ בסגנון של האמר

 

56-lamborghini-lm002.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפי העיצוב זיהיתי כל למבורגיני איזה דגם היא

מאוד יפה לראות שלמבורגיני מחזירים את השמות הישנים

ולפי האספדה גם את העיצוב הישן שלה

ואגב מי שלא יודע היה בשנות ה-80 למבורגיני LM002 שהיה ג'יפ בסגנון של האמר

 

תיקון קטן:

הלאמבו היה השראה ל HUMMER והוא היה אמור להיות הג'יפ הצבאי לפניו, אך עקב בעיות של הלאמבו יצרו את ה HUMMER והוא שימש כג'יפ הצבאי הרישמי

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
תיקון קטן:

הלאמבו היה השראה ל HUMMER והוא היה אמור להיות הג'יפ הצבאי לפניו, אך עקב בעיות של הלאמבו יצרו את ה HUMMER והוא שימש כג'יפ הצבאי הרישמי

 

 

 

-לאון חבקין-

לאון, אתה בטח שהלאמבו היה אמור להיות לצבאות העולם מה שההאמר היה?

 

 

אגב, אני דווקא הכי אהבתי את הצהובה..:)

 

 

אור.

פורסם
לאון, אתה בטח שהלאמבו היה אמור להיות לצבאות העולם מה שההאמר היה?

 

 

אגב, אני דווקא הכי אהבתי את הצהובה..:)

 

 

אור.

אני לא יודע בקשר לצבאות העולם, אבל הוא היה אמור להיות לצבא ארצות הברית..

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
וכבודו אומר שלי יש ג'ט לאג...

 

מדובר בלקסוס GS החדשה

הייתה בתערוכת פרנקפורט בשלל גרסאות.

אופס.

סליחה.

אני לא הייתי בתערוכה.

 

זה בטוח חדש

2006 Saleen Speedster supercharger S281 Mustang

435 כ"ס

normal_Speedster_01.jpg

normal_Speedster_03.jpg

normal_Cool_Tops_for_Hot_Cars_Pictures3.JPG

אייל

פורסם

אין תחליף למיורה המקורית לדעתי.

הם יכולים לנסות, אבל זה ילך... היא יותר מידי אגדתית כדי שיחליפו אותה במשהו חדשני. לדעתי היא צריכה להשאר קלאסיקה, כמו שהיא עכשיו.

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם
אין תחליף למיורה המקורית לדעתי.

הם יכולים לנסות, אבל זה ילך... היא יותר מידי אגדתית כדי שיחליפו אותה במשהו חדשני. לדעתי היא צריכה להשאר קלאסיקה, כמו שהיא עכשיו.

 

גדעון.

כל יצרן רכב שקונה יצרן אחר עושה שימוש בשמות ישנים בשביל שהלקוחות ירגישו שייכים.

גם פרוטון רוצים להחזיר את השם יורופה לדגם חדש של לוטוס.

 

 

ל-Saleen יש גג בד רגיל של המוסטנג.

 

עוד דבר דיי חדש.

ג'נרל מוטורס\דייהו\אופל...

עובדים על רכב שטח חדש שייוצר בקוריאה.

על זה יש סמל של אופל,יש גם תמונות עם סמלים אחרים.

10248_LAEMBRVRVJEZM.jpg

10249_YUZSIXAPUHYUL.jpg

אייל

פורסם

אהלן,

 

 

Audi TT Shooting Brake Concept.

תערוכת טוקיו.

 

מנוע:

3.2 V6, המספק 250 כ"ס.

 

ביצועים:

0 ל-100, 6 שניות.

מהירות מירבית, 250 קמ"ש.

 

 

 

Opel Corsa Gsi/Opc

תמונות ריגול. תוצג בתערוכת פריז.

 

מנוע:

1.6, המספק 140 כ"ס (Gsi).

2.0T, המספק 175 כ"ס (Opc).

tt shooting 1.jpg

tt shooting 2.jpg

tt shooting 3.jpg

corsa gsi 1.jpg

corsa gsi 2.jpg

corsa gsi 3.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כל דבר נראה יותר טוב מTT.. גם הצורה מאוד מעניינת הזאת. (אפשר להתווכח על זה בלי כל סיבה, טעם אישי)

 

ואסטרה הזאת, איזה יופי, נראית צעירה הרבה יותר מהנוכחית. מעניין אם יהיה חידוש ל VXR.

 

גדעון.

!AWDSOME


×
×
  • תוכן חדש...