Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

 

 

Vw polo/polo van.

תוצג לקראת 09/08 (בהתאמה).

 

מנועים:

1.2, המספק 65 כ"ס.

1.4Tdi, המספק 70 כ"ס.

1.4Tdi, המספק 85 כ"ס.

1.4, המספק 80 כ"ס.

1.4Tsi, המספק 122 כ"ס.

1.4Tsi, המספק 170 כ"ס (Gti).

1.6, המספק 105 כ"ס.

1.9Di, המספק 105 כ"ס.

polo 1.jpg

polo 2.jpg

polo van.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן, כן, כן.

 

הC6 של סיטרואן דווקא יצירת אומנות. ומחזירה את היצרנית הצרפתית לימיה הגדולים, בה חדשנות ועיצוב חדשני ומפתיע זה שם המשחק. הC6 היא יותר סטרואן מכל סיטרואן אחרת בדור האחרון.

אם היה לי את הכסף, והצורך. לא בטוח שהייתי חושב פעמיים.

משכנתא זה קל

פורסם

בוקר טוב :-),

 

 

Mini Clubman.

תוצג ב-06.

 

 

 

Renault Twingo.

תוצג בתערוכת פריז 06.

 

 

 

Suzuki New-B.

ג'יפון קומפקטי. "ניו בי" - שם קוד. יוצג בתערוכת טוקיו הקרובה.

 

 

 

Opel Meriva Opc/Meriva Facelift.

יוצגו ב-06.

 

 

 

Bmw Z4 Coupe M.

הוצגה כקונספט בתערוכת פרנקפורט.

 

מנוע:

3.2, המספק 340 כ"ס.

mini 1.jpg

mini 2.jpg

mini 3.jpg

suzuki 1.jpg

suzuki 2.jpg

suzuki 3.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

צהריים טובים,

 

אמרת שהתגעגעתם לחדשות רכב? בבקשה :wink:

 

 

Ford Explorer sport trac.

 

מנועים:

4.0 V6, המספק 210 כ"ס ו-35 קג"מ מומנט.

4.6 V8, המספק 292 כ"ס ו-41.6 קג"מ מומנט.

explorer 1.jpg

explorer 2.jpg

explorer 3.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

פיאסטה גרסה הודית.

 

סוברו Legacy Blitzen

 

Nissan Versa

 

Dodge Ram SRT-10 עם מנוע של הוויפר 500 כ"ס

שמעתם שעצרו את היצור של המזדה 5 בגלל בעיות רציניות ברכב?

norm_1_orig.jpg

02_l.jpg

95296.jpg

001_versa2_430.jpg

001_versa_430.jpg

T2006_022high__mid.jpg

אייל

פורסם

הניסאן הזאת היא עוד מתערוכת טוקיו של 2001

הטנדר דודג' עם המנוע של הוייפר SRT10 חיה רעה וגם הוא לא ממש חידוש

 

Ford Shelby Cobra GT500 Convertible

הקוברה החדשה זוכר גם לגרסת קבריולה

 

Chevrolet Corvette Lingenfelter Twin-Turbo

כתוב באותו אתר שזה לכבוד חגיגות 25 לאיזה סדנה או משהו כזה (אשמח אם למישהו יש עוד מידע)

ויש לרכב הזה 707 כ"ס

shelbyconv07_01.jpg

shelbyconv07_02.jpg

lftturbo05_01.jpg

lftturbo05_04.jpg

lftturbo05_05.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

על הוויפר ועל הקורבט אני לא אדבר כי אין לי מילים..

 

ומישהו יכול לפרט על הבעיות של המאזדה 5? לא שמעתי על זה כלום.

 

 

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

 

ומישהו יכול לפרט על הבעיות של המאזדה 5? לא שמעתי על זה כלום.

 

-לאון חבקין-

Mazda has halted the sale and production of the 2006 Mazda 5 because of a heat buildup in the exhaust system that could cause a fire.

 

Mazda spokesman Jeremy Barnes told ....that "it will be no more than a couple of weeks" before production restarts on the new wagon. "Mazda will get the issue sorted out."

 

The problems are caused by excessive exhaust heat from the inadvertent operation of the vehicle in manual shift mode at high speeds. That may cause the engine to overheat and start a fire.

 

Mazda said it will install a warning label on the Mazda 5 instructing customers on the proper operation of the vehicle in the manual model. A heat shield will be added to all vehicles, as well as a recalibration of the automatic transmission electronic-control unit.

אייל

פורסם
אני פשוט מעריץ את הקרול שלבי הזה!

הבנאדם בן 80+ והוא עוד בעסק..

פשוט מדה ים.

אור.

שלבי בן אדם די אומלל.

מאז משבר הנפט של שנות ה 70 הוא לא עשה כלום בערך.

(לפי טופגיר אנחנו אשמים)

עכשיו שהתחילו שוב להוציא מכוניות שרירים הוציאו אותו מהקבר.

 

זה מה שנקרא כלום

 

632619_68_full.jpg

 

סוברו התחילו את הגריל המיוחד של החברה עם ה R2 ואחרי זה טרייבקה ואימפרזה.

עכשיו הם הורידו ל R2 את הגריל.

 

הניסאן הזאת היא עוד מתערוכת טוקיו של 2001....

סליחה.

הניסאן מופיעה עכשיו בכל האתרים כחדשה בגלל שהם מתחילים למכור אותה בארה"ב.

כל החברות שמוכרות בארה"ב עוברות למכוניות קטנות בגלל עליית מחיר הדלק.

גם טויוטה יאריס בדרך לשם

95298.jpg

02_l.jpg

אייל


×
×
  • תוכן חדש...