Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קשה לי להאמין שזו הTT הבאה..

היא אמנם נראית נחמד ומעניין.. אבל היא ממש לא נראית כמי שתהיה הצלחה כמו הTT הנוכחית.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חבר'ה לא נראה לי שזאת הtt הבאה אלה רק איזה גרסת קונספט שלה ( או משהו בסגנון)

 

לפי מה שהבנתי הtt הבאה צריכה להיראות ככה:

בכל אופן תקוו :roll:

הציורים של אתרי הרכב הגרמנים הם ציורים של אתרי הרכב הגרמנים.

כמו כל הציורים שלהם שמעלים פה כל הזמן לא קשורים למציאות בכלום.

 

אם אודי הוציאו את מכונית התצוגה כרמז ל-TT הבאה.אז ככה תראה ה-TT הבאה.

אייל

פורסם

מדוע שהם ירצו להפוך את הTT מרודסטאר ל אצ'בק?!

זה לא הגיוני, הם משנים את היעוד של הרכב.. מאוטו פוזה לאוטו ערסים! :lol:

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

"אכן. הרכב הזה מלמד שאנחנו משנים כיוון. עוזבים את סגנון הבאוהאוס שיכולתם לזהות ב-A2 וה-TT, מבלי לאבד את הכוח שלו במהות של אודי. הסגנון ההוא היה מעט קר, ועכשיו אנחנו מעוניינים להכניס יותר חיים, חום ותשוקה למכוניות של היצרן. אנחנו אוהבים לראות איך האור זורם על קווי הגוף, ורוצים לוותר על המראה ה'מתמטי'. אתה עוד תראה..." (http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3153337,00.html)

 

על פי הציטוט אפשר להבין שהTT הבאה צריכה להיות מעט יותר רדיקלית ממה שהכרנו עד היום, אבל לא נראה לי שהתמונות ש RS שם הם באמת הTT הבאה..הרבה יותר מתקבל על הדעת התמונות שyogi205 שם יהיו הTT הבאה..או לפחות ככה אני מקווה.

1.8T 8)

פורסם

לדעתי הטיטי הבאה לפי התמונות ש-RS הביא הולכת להיות בסגנון של קרייזלר קרוספייר או Z3 קופה של פעם

 

גרסת הקופה תהיה מעין האצ'בק אבל אני בטוח שגרסת הרודסטר כמו ה-Z3 והקרוספייר בערך אותה צורה כמו ה-TT ש-yogi205 הביא

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אתה בטוח שהתמונות של ה HOLDEN אמיתיות? היא נמוכה מדי.. עד כדי כך שהיא נוגעת בכל אבן בכביש..

זה לא נראה לי אמיתי, יותר כמו קונספט או אולי פוטושופ..

 

אבל כמובן שיכול להיות שאני טועה!

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
אתה בטוח שהתמונות של ה HOLDEN אמיתיות? היא נמוכה מדי.. עד כדי כך שהיא נוגעת בכל אבן בכביש..

זה לא נראה לי אמיתי, יותר כמו קונספט או אולי פוטושופ..

 

אבל כמובן שיכול להיות שאני טועה!

 

 

-לאון חבקין-

 

התמונה הראשונה ממוחשבת... :) כנראה בגלל זה זה לא נראה מציאותי.

פורסם
אתה בטוח שהתמונות של ה HOLDEN אמיתיות? היא נמוכה מדי.. עד כדי כך שהיא נוגעת בכל אבן בכביש..

זה לא נראה לי אמיתי, יותר כמו קונספט או אולי פוטושופ..

 

אבל כמובן שיכול להיות שאני טועה!

 

 

-לאון חבקין-

בתמונות מופיעות בכל אתר דובר אנגלית.

אמרתי שזאת מכונית תצוגה.מדי פעם את מנסה לכתוב בעברית וזה תרגום של מכונית concept .

 

הנה עוד תמונות.

holden_efijy_concept04s.jpg

holden_efijy_concept05s.jpg

holden_efijy_concept14s.jpg

holden_efijy_concept17s.jpg

אייל

פורסם

Ferrari Novitec F430

הספק המנוע עלה ל-636 כ"ס

 

ביצועים:

0-100 תוך 3.7 שניות

מהירות מירבית: 348 קמ"ש

f430novitec_01.jpg

f430novitec_05.jpg

f430snovitec_01.jpg

f430snovitec_07.jpg

f430snovitec_09.jpg

f430novitec_inter.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...