Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הפונטו הוצגה היום.

 

יש המון תמונות:

http://www.italiaspeed.com/new_models/2005/fiat/grande_punto/gallery/gallery.html

 

 

http://www.italiaspeed.com/new_models/2005/fiat/grande_punto/intro.html

 

הגג השקוף נראה טוב.

 

במיוחד למועדון סוברו.

סוברו הוציאו בשנות ה 90 מנוע 12 צילינדר לפורמולה 1.

הוא מוצע למחירה בEBAY

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7998119030&indexURL=0&photoDisplayType=2#ebayphotohosting

 

20_3.JPG

125.jpg

אייל

פורסם

הפונטו החדשה מאוד מרשימה!

מעניין אם פיאט שיפרו את האמינות ואת האיכות :roll:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הפונטו אכן מרשימה, מקווה שפיאט פתחו דף חדש, אולי זה יחזיר אותם לרלגים וגם את חברות הבת שלהן, שאנחנו כל כך אוהבים (מזארטי לנצ'יה ואלפא שמצבים בקנטים..).

 

המנוע, אחח המנוע..

 

נשמע מעניין 600HP/13000RPM...:)

 

 

אור.

פורסם

מזל טוב! הפונטו קיבלה 5 כוכבים ב- ncap!

:smile:

אני כל כך מקווה שהמכונית הזו תהפוך ללהיט שהיא ראויה להפוך לו...

למרות שמה שכנראה יקרה איתה כמו עם רוב הפיאטים בשנים האחרונות - המבקרים יאהבו אותה, היא תהפוך למכונית השנה באירופה... ואף אחד לא יקנה אותה :???:

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
החדשות הכי גדולות הם שחזרתי ממילואים

 

חוץ מזה אין הרבה.

שזה די מוזר שכמה ימים לפני התערוכה אין תמונות של רכבים חדשים.

 

הנה בכל זאת כמה שמצאתי.

lancia ypsilon momo edition

 

מזדה 2

קרייזלר NITRO

 

זאת היא בעצם ה DEMIO?

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
DEMIO,פיאסטה,2.

כל מדינה שם אחר.

 

מתי סוזוקי סוויפט תגיע כבר לארץ?

 

 

לא ממש הבנתי את הקשר לפיאסטה..

 

 

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
לא ממש הבנתי את הקשר לפיאסטה..

בכבוד רב

לאון חבקין

מזדה 2 (דמיו) ופיאסטה זה אותו האוטו... פורד היא בעלת הבית של מזדה...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לפיאט 4X4החדשה קוראים Sedici

שזה אומר 16.

תרגום של 4X4.

שם די אידיוטי לדעתי.

 

הפולקסווגן EOS הפתוחה החדשה מבוססת פסאט ולא גולף כמו שכולם חשבו עד עכשיו.

 

יש גם פונטו פתוחה בדרך.

ועוד קצת תמונות של הפונטו

art_15358_2_01.jpg

art_15289_7_08.jpg

art_15435_2_01.jpg

art_15289_7_120.jpg

art_5337_3_04.jpg

20509090091L.jpg

אייל

פורסם
לפיאט 4X4החדשה קוראים Sedici

שזה אומר 16.

תרגום של 4X4.

שם די אידיוטי לדעתי.

 

הפולקסווגן EOS הפתוחה החדשה מבוססת פסאט ולא גולף כמו שכולם חשבו עד עכשיו.

 

יש גם פונטו פתוחה בדרך.

ועוד קצת תמונות של הפונטו

שכחתי לכתוב.

התמונה של פנים הרככ הוא חיבור USB שיש בדגמים החדשים של פולקסווגן המיועד לחיבור נגני MP3 למערכת.

אייל

פורסם
שכחתי לכתוב.

התמונה של פנים הרככ הוא חיבור USB שיש בדגמים החדשים של פולקסווגן המיועד לחיבור נגני MP3 למערכת.

וואללה זה מגניב! איך לא חשבו על זה בכל הרכבים שנת 2005-6 שבאים עם הרדיודיסק המקורי דוגמת הקורולה שלי, מאזדה 3 וכו'...?!

×
×
  • תוכן חדש...