Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צהריים טובים,

 

 

Seat Altea FR.

אבטיפוס - תוצג בתערוכת פרנקפורט.

 

מנוע:

2.0Tdi, המספק 170 כ"ס.

 

 

ביצועים:

0 ל-100, 8.6 שניות.

מהירות מירבית, 208 קמ"ש.

 

איבזור:

צמיגי 225/40/18, פגושים ספורטיביים, פנסים אחוריים שקופים, אגזוז כפול, תגי FR, מראות מוכרמות.

fr 1.jpg

fr 2.jpg

fr 3.jpg

fr 4.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

המיצובישי פשוט מדהימה אני מקווה מאוד שהיא תצא ככה ללא הרבה שינויים מגירסת הקונספט.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

המיצובישי הזאת, אני מוכרח לציין, זה אחד הרכבים הכי יפים שראיתי איי פעם.

אם הדבר הזה יוצא ככה ליצור, אני קונה כזאת, לא מעניין אותי איזה מנועים יהיו לה..

 

הם קלעו בול למטרה, פנסים מלוכסנים, עם גריל טרפזי, ופנסים אחוריים משוכים עם חיתוך פנימי. מראה נהדר !

 

מי שרוצה עוד תמונות:

http://www.desktopmachine.com/cars/38-Mitsubishi%20wallpapers.html?t=379

באדיבות Desktopmachine :)

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם

המצובישי באמת מהממת, מזכירה את הג'יפ מאזדה החדש שבתכנון...

 

באמת כל הכבוד למצובישי על היצירה המדהימה הזאת..

 

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

Peugeot MOOVIE

 

"רכב" תצוגה חדש מבית פג'ו, שישתתף בתערוכת פרנקופט...

2005-Moovie-Concept.jpg

2005-Moovie-Concept1.jpg

2005-Moovie-Concept-Dash.jpg

2005-Moovie-Concept-RA-Studio-.jpg

2005-Moovie-Concept-SA-Speed.jpg

2005-Moovie-Concept-Woman-Red1.jpg

פורסם

א) אני היחיד שחושב שהסיוויק החדשה לא יפה?!

 

ב) הקונספט של מיצובישי.. מיוחד בואו נגיד..

 

ג) האלטיאה אוטו קצת מוזר..והעיצוב פנים, נראה קצת.. אממ, אנמי..?

 

ד)

 

Peugeot MOOVIE

 

מה, זה בדיחה..?

 

מהזה..?!

 

נראה כמו קבינה של מסוק..

 

אור.

פורסם
Peugeot MOOVIE

 

"רכב" תצוגה חדש מבית פג'ו, שישתתף בתערוכת פרנקופט...

הם לא הראו את זה כבר ממזמן?!

איזה מישהו זכה עם העיצוב הזה בתחרות מעצבים שלהם...

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
הם לא הראו את זה כבר ממזמן?!
יכול להיות שכן, אבל הפעם הציגו אותה רשמית בהרבה אתרים ברשת.
פורסם

סתם שואב אבק עם סמל פג'ו :)

 

דברים כאלה יעלו על הכביש עוד 50 שנה.

אין מקום לרדיו דיסק אגב? אני לא נוסע בלי מוזיקה... :-P

פורסם

החדשות הכי גדולות הם שחזרתי ממילואים

 

חוץ מזה אין הרבה.

שזה די מוזר שכמה ימים לפני התערוכה אין תמונות של רכבים חדשים.

 

הנה בכל זאת כמה שמצאתי.

lancia ypsilon momo edition

 

מזדה 2

קרייזלר NITRO

lancia_ypsilon_momo_edition_103.jpg

lancia_ypsilon_momo_edition_104.jpg

mazda2f.jpg

nitro.jpg

nitro7.jpg

nitro9.jpg

אייל


×
×
  • תוכן חדש...