Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

 

Vw Sharan 2.

יוצג לקראת 07.

 

מנועים:

1.6Fsi, המספק 115 כ"ס.

2.0Tfsi, המספק 200 כ"ס.

Vr6, המספק 250 כ"ס.

1.9Tdi, המספק 105 כ"ס.

2.0Tdi, המספק 170 כ"ס.

3.2Vr6 Tdi, המספק 225 כ"ס.

 

 

 

Ford Galaxy 2.

יוצג ב-06.

 

מנועים:

2.0, המספק 145 כ"ס.

2.5T, המספק 220 כ"ס.

1.8D, המספק 125/100 כ"ס.

2.0D, המספק 143 כ"ס.

2.2D, המספק 175 כ"ס.

2.7D V6, המספק 207 כ"ס.

 

 

 

S-Max.

יוצג לקראת 07.

galaxy 1.jpg

galaxy 2.jpg

galaxy 3.jpg

S-max 1.jpg

S-max 2.jpg

S-max 3.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הגלקסי מזעזעת..!

פשט עיצוב רע..

 

ואיך VW מעזים להכתים את הVR6 בדיזל..??

אני אומר חסל סדר דיזלים!

בנוסף, באזיה עולם מינוואן צריך 225 כ"ס?

 

ולמה פורד מוציאים כל הרבה רכבים במסדרת המקס.?

(c-max, d-max, עכשיו, s-max..)

 

אם אני זוכר נכון הקליבר אמורה להיות בכלל האצ'בק שיכניס את דודג' לאירופה (ולא SUV או קרוסאובר שכזה)

הקליבר לא ממש נראית כמו האצ'בק, בגלל זה הסקתי שזה קרסאובר, או חביב האמריקאים, הSUV..

 

 

אור.

פורסם

וואי המאזדה הזאת פשוט מהממת!!!

חבל רק שהסיכוי שהיא שהיא תגיע לארץ, אפילו יותר קטן מהסיכוי שיבוא המשיח...

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

 

Peugeot 206 Sedan.

תוצג בתערוכת פרנקפורט הקרובה. (נמצאה מחליפה לליאנה...:roll:)

 

http://www.auto-motor-und-sport.de/news/fotoshows/peugeot_206_limousine.89793.htm

 

מוזר לי למה רק עכשיו פיזו ניזכרו לעשות ל206 גרסת סדאן .

הרי במילא עוד שנה שנתיים ה206 תוחלף ב207..

 

יוגב 205

פורסם

הדבר הכי חשוב בחדשות עכשיו זה שאני במילואים.

אז קבלו את כל מה שפסדתי בזמן שלא הייתי בבית.

לפוקסווגן הפתוחה קוראים EOS ולא גולף.

יגואר הוציאו תמונות של הXK החדשה.

יש תמונות רשמיות של הפונטו 5 דלתות.

עוד מתיחת פנים של האיביזה.

Toyota Yaris Verso חדשה

בנטלי פתוחה

פיגו 206 סדאן תוצרת אירן.נראה לכם שימכרו את זה בארץ?

אלפא בררה פתוחה

אלפא 8C פתוחה

EOS.jpg

xk3.jpg

xk5.jpg

fiat_grande_punto_102.jpg

ibiza.jpg

Toyota Yaris Verso.jpg

אייל

פורסם

הפנים של היגואר מדהים, אבל החוץ..

 

נראה כמו העתקה גמורה של משהו..

 

אני לא יכול לשים את האצבע שלי, אבל, של מה.

 

והבנטלי הזו, האזור, היא בערך האוטו הכי ישן שיש לבנטלי שהוצא מייצור לפני כמה שנים...

לא חדש ולא נעליים..

 

לאדה חדשה.. אוי תעצרו אותי. אני כ"כ מתרגש..

 

אחלה רימס על הZ4-M..:)

 

 

אור.

פורסם
הפנים של היגואר מדהים, אבל החוץ..

 

נראה כמו העתקה גמורה של משהו..

 

אני לא יכול לשים את האצבע שלי, אבל, של מה. אסטון מרטין-כל הדגמים

 

והבנטלי הזו, האזור, היא בערך האוטו הכי ישן שיש לבנטלי שהוצא מייצור לפני כמה שנים...

לא חדש ולא נעליים.. עד עכשיו היה רק עם גג סגור

 

לאדה חדשה.. אוי תעצרו אותי. אני כ"כ מתרגש..זה בשביל שלא יאשימו אותי שאני גיזען

 

אחלה רימס על הZ4-M..:)

 

 

אור.

עוד כמה תמונות שהורדתי

ה Z4Coupe

fiat_grande_punto_101.jpg

newalfa17cx.jpg

Toyota Yaris Verso2.jpg

Z4Coupe.jpg

אייל

פורסם

התמונה נראית עיבוד (לא מוצלח במיוחד) של מחשב לZ4

חוץ מזה אני בטוח שהיא תהיה מדהימה כמו הרודסטר הנוכחית..ומה שיותר מעניין לראות כבר זה את הMZ4 קופה ורודסטר שעתידים לצאת בקרוב (אני מתכוון תמונות רישמיות ולא תמונו תריגול מעורפלות)

1.8T 8)


×
×
  • תוכן חדש...