Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני רוצה להחליף 4 צמיגים לסוזוקי ויטארה

אני מחפש צמיגים מומלצים בתקציב של עד 450 ₪ לצמיג 

לפני שנתיים החלפתי את כל ה4 צמיגים לZe310 ולצערי אני לא כל כך מרוצה

אחרי שנתיים, 40 אלף קילומטר סהכ והאוטו חונה בחנייה מקורה הצמיגים התייבשו ונסדקו

 

תודה רבה לכל העוזרים 

 

פורסם (נערך)

התקציב מעט נמוך.

בדוק זמינות של הנקוק K125/Ventus Prime3, קלבר דנקסר HP4, דביקה UHP2/סאווה UHP2, נקסן NBlue HD Plus. הם כנראה הכי קרובים לתקציב.

 

אתה יכול אולי להעלות תמונות ברורות של הצמיגים שנראה את מצבם?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

קצת מוזר שהצמיגים התייבשו.

אלו צמיגים יחסית עמידים ומניסיון אישי במספר רכבים הם עמידים משמעותית יותר ממה שציינת. 

שווה לחשוב מה הגורם כדי שזה לא יחזור על עצמו. אולי יש צורך להגדיל את תדירות בדיקת לחץ האוויר. 

פורסם

אני בודק כל מספר שבועות לחץ אוויר את האמת שהשינוי בצמיג לא משפיע על הנהיגה פשוט תיקנתי פנצ'ר ושם הפנו את תשומת ליבי למצב הצמיגים. בדקתי עם עוד פנצ'ריה וגם הם אמרו שהמצב של הצמיגים לא כל כך טוב.

יש לי מבחן רעשוי בעוד חודש אז כבר אמרתי שעדיף לי להחליף צמיגים לפני הטסט וכמובן שעדיף לפני הגשמים.

 

ראיתי פרסום של הצמיג TYO PROXES COMFORT בעלות של פחות מ450₪ בפנצ'ריה בבת ים בשם ספייס קאר

האם הצמיג מומלץ?

פורסם (נערך)

תעלה תמונות אם אפשר. ולו רק בשל הסקרנות. דופן וסוליה.

 

הקומפורט הוא מעין דור המשך ל-CF2 שהיה מוצלח בסה"כ.

ביקורות גם בסדר בסה"כ: https://www.tyrereviews.com/Tyre/Toyo/Proxes-Comfort.htm

השאלה היא אם יש מלאי בפועל. מה שעשוי להתגלות כבעייתי באופן כללי.

 

אגב, נראה שהצמיג מגיע עם קוד עומס 98. עשוי לפגוע מעט בנוחות (למרות השם ;) ). ולציין כי לא מומלץ בגדול לערבב צמיגים עם קוד עומס שונה (או לפחות להתקין זוג עם קוד גבוה מאחור).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)

ירדתי גם לבדוק את הפלקנים ZE310  ב-2 הרכבים שלי

סט ראשון הורכב 07/21 נסע 80K - במצב תקין עדיין אפשר עוד למשוך יש קצת בשר אין סימני התייבשות

סט שני הורכב 04/22 נסע 52K במצב תקין

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, Tom_22 כתב:

אולי המשתתפים כאן יכתבו/יצלמו מה ארץ הייצור של הצמיגים אצלהם? יעזור אולי לבצע הבדלה בנושא, בדומה לענין עם גודייר מטורקיה ואחרים. 

טורקיה

פורסם

שואל בשביל חבר עם אאוטלנדר  215/70R16 100H.

 

חיפשתי קלבר או פאלקן וחסר במלאי (אנטון חנניה).

הציעו לי 2 אפשרויות:  נקסן וקומו (1900/1800 לרביעייה בהתאמה).

מכיר את השמות אבל לא היה לי ניסיון איתם.

יש המלצות או דיס-המלצה לגבי שני אלה, או שעדיף לחפש או לחכות לקלבר או פאלקן?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...