Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלות קלאצים ברכבים מודרניים משפחתיים עם תיבת רובוטית


KipodYam

פוסטים מומלצים

לאור זה שאני מחפש רכב פרטי במקום האלנטרה ליסינג, מחפש מידע על אמינות ועלות תיקונים בתיבות רובוטיות מהשנים האחרונות.

זה החור מידע שיש לי. המנועים סהכ בסדר וידועים ומוכרים. איבזור נוחות ומרווח - יוחלט על סדר עדיפויות בהמשך.

התיבה הסודית. עושה רושם שזה סוד ושאף ישראל ישראלי לא יודע.

יש כאלה פחות אמינות? בכתבות של אתרי רכב על הרנו מגאן אמרו שהתיבה רגישה לחום וכו אבל ממה שאני מבין זה בעיקר על התיבת 6 הילוכים הקודמת.

חיפושים בפורום לא ממש העלו מידע. אין לי מוסכניק שאפשר להשתמש בו כמקור ידע אמין.

 

סקודה אוקטביה היתה לי וחזרה לחברה ב65 אלף ולפני שסיימה חוזה, הרגשתי שזה מעביר פחות טוב, לפעמים ממש זרק הילוך ולא נסעה הרבה בפקקים.

היונדאי אלנטרה היבריד התיבה בסדר גמור בינתיים, האם זה אותו מנוע ותיבה של האיוניק היבריד?

 

רכבים רלוונטיים -

1. סקודה אוקטביה 7 הילוכים 2018 עד 2020

2. קיה סיד סטיישן 2018 עד 2022 - יש הבדל בין התיבה של הבנזין לדיזל?

3. רנו מגאן סטיישן וסדאן - בפרט הדיזלים - יש תיבה החדשה 7 הילוכים שמוצמדת למנוע K9K המעודכן עם 116 כס

4. יונדאי איוניק היברידי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגרמניות המצמדים באזור ה 3-3-5. בקוריאניות יותר יקר. גם מכטרוניקה יכול להתקלק שיפוץ בערך 4.5 אלף.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכטרוניקה זה הרובוט שמזיז את המצמד והמצמד זה רק הדיסקה המכנית?

כי פעם בסקודות הישנות היה איזה סיפור על המוח של המכטרוניק שזה בכלל לוח מחשב.

כמה בקוריאניות יותר יקר - 7 אלף או 15?

עריכה אחרונה על ידי KipodYam
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכטרוניק- מח גיר. זה החלק התקלקל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפיאט זה עלה לי אם אני לא טועה, כולל משאבת מים כי נהוג להחליף ביחד עם הקלאץ' (חד מצמדי) כ... 8 אלף. 

הקלאץ' לבד 3.5-4.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברנו המדוברת צפה לסכום של כ 8.5 אלף. למרות השינוי מששה לשבעה הילוכים כמדומני ב 2019, חייב לבדוק טיפולים בזמן לפי הספר. ככלל, הגיר הרכבים האלה מאד רגיש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אקשה - רנו דיזל מאיזור 2018 וצפונה  - טיפולים - זה בגלל המנוע K9K?

מה רגיש בגיר? יש שם משהו חשוב? האם יש טיפול יזום/מומלץ בתיבת ההילוכים? החלפת שמן חלקית וכו? או שבטח זה "ללא תחזוקה" יענו סע עד הכשל? מוסך מתמחה ידע לבדוק כמה בשר נשאר על הקלאצים דרך המחשב?

 

כי אוקטביה ודומיה 7 הילוכים אין מה לעשות תחזוקה בגיר , רק החלפת קלאצים ואולי גם מכטרוניק. וזה בדכ יחסית צפוי בשנתונים האחרונים, אתה מרגיש שהוא מעביר לא טוב או רועד.

עריכה אחרונה על ידי KipodYam
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.9.2024 בשעה 14:56, KipodYam כתב:

יונדאי איוניק היברידי

אני לא יודע איזה תיבות יש בדיוק בכל אחד מהרכבים, אבל להיברידי יש יתרון מובנה משמעותי מאוד עם גיר דו מצמדי.

המנוע החשמלי עובד במהירויות נמוכות, וחוסך הרבה מאוד שחיקה של המצמדים בפקקים.

  • אהבתי 2

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השינוי ב 2019. במנוע מעבר מ 110 כ"ס ל 116 כ"ס. מנועי הדיזל האלה מצויינים עם מומנט טוב אבל, מצריכים טיפול מעבר להוראות היצרן (כל 30k). מבחינת הגיר, נסיעה מרובה בעיר מביאה לקפיצות והחלקות. דווקא כאלה שהנסועה מחוץ לעיר מגלים תפקוד טוב יותר אבל מצריך מעקב אחר שמן גיר ומצמדים. למרבה הצער מניסיון מר מוסכי היבואן לא ששים לטפל בגיר ובדכ מספרים שהם עושים "לימוד" שזה כמו כוסות רוח למת. שים לב, מדובר ברכב נוח ומרווח עם צריכת דלק מעולה. נסה למצוא מועמדת מפרטי שטופלה כיאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיוניק יש צרה אחרת מיסב לחץ שמן הולך באזור 150 אלף קמ ועולה כ-4,000 שח.

וגם באיוניק הקלאצים יכולים ללכת.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערה לגבי רנו:

אחרי 240 אלף ק"מ ברנו גראנד קופה (מנוע בנזין 1.33), כ- 80% בין עירוני ( אם כי לא מעט בפקקי כביש 6) - התיבה תפקדה טובה מאוד ולא נדרשה לשום טיפול. לקראת הסוף, הורגשו רעידות קלות בזינוק בעליה, אבל לא מעבר לכך. לא התחמם פעם אחת. 

מה שכן, נהגתי בגיר באופן מודע לאופיו, בעיקר הקפדה על אי זחילה על ברקס.

 

כיוון שהיה ליסינג, וגם לא היו תקלות, אתקשה לתת הערכה לעלויות.

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, TZR84 כתב:

המצמדים היבשים בסיד בתיבת DCT של קיה יונדאי מאוד יקרים. מחליפים אותם בד"כ יחד עם הגלגל תנופה סיפור של +10000 שקל.

זה מחיר במוסך יבואן?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...