Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני בעל SMAX כ-4 שנים, וכבר לפני 3 שנים אמרו לי שאני צריך להחליף מצמד של הרכב.

כנראה שזה לא היה מדוייק כי אנחנו עדיין נוסעים יפה מאוד וה"מגבלה" היחידה שלנו היא שכל התחלת נסיעה, לוחצים בעדינות.

האמת, שזה עדיין נכון. רק שאני בכל זאת מרגיש שהקץ של הקלץ' מתקרב.

 

לפני 3 שנים, הוצאתי הצעת מחיר מפורד בירושלים על סך לא פחות מ15000 שח (10000 לחלק ו5000 לעבודה) לא צריך לציין שזה מחיר מטורף, זה מטורף.

 

השאלה היא איפה אפשר לעשות את זה באיכות ומחיר נורמלי

  1. פורד אחר בארץ שהוא יותר זול ?
  2. להזמין בחו"ל ולתת לכל מוסך ?
  3. מוסך מומחה מצמד / גיר ? (מי ואיפה)
  4. כל דבר אחר.

 

אני לא חושב שאני מגביל איזור בארץ, כי הנחה משמעותית במחיר הזה, שווה יום חופש :wink:

 

שאלה אחרונה ולא פחות חשובה: האם זה נכון שאפר לתבוע את המקיף גם על תיקונים כאלה ? כי אם כן, אני ישר נכנס לפורד :lol:

 

תודה רבה!

פורסם

בס"ד

 

לפני שאתה מחליף, תנסה לבקש רצון טוב מהיבואן.

עלות החלפה בדלק מוטורס, ירדה לאזור ה-10k.

שם, מוחלפים מצמדים חיישנים ומחזיר שמן.

אחריות לשנה או 20kkm.

ישנו גם קאר גירס בחולון, שם תוכל בחצי מהמחיר (לערך) ושם תוכל להחליף מצמדים בלבד ולא כמו במורשה ששם זה בשיטת הכל או כלום.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
שלום

אני בעל SMAX כ-4 שנים, וכבר לפני 3 שנים אמרו לי שאני צריך להחליף מצמד של הרכב.

כנראה שזה לא היה מדוייק כי אנחנו עדיין נוסעים יפה מאוד וה"מגבלה" היחידה שלנו היא שכל התחלת נסיעה, לוחצים בעדינות.

האמת, שזה עדיין נכון. רק שאני בכל זאת מרגיש שהקץ של הקלץ' מתקרב.

 

לפני 3 שנים, הוצאתי הצעת מחיר מפורד בירושלים על סך לא פחות מ15000 שח (10000 לחלק ו5000 לעבודה) לא צריך לציין שזה מחיר מטורף, זה מטורף.

 

השאלה היא איפה אפשר לעשות את זה באיכות ומחיר נורמלי

  1. פורד אחר בארץ שהוא יותר זול ?
  2. להזמין בחו"ל ולתת לכל מוסך ?
  3. מוסך מומחה מצמד / גיר ? (מי ואיפה)
  4. כל דבר אחר.

 

אני לא חושב שאני מגביל איזור בארץ, כי הנחה משמעותית במחיר הזה, שווה יום חופש :wink:

 

שאלה אחרונה ולא פחות חשובה: האם זה נכון שאפר לתבוע את המקיף גם על תיקונים כאלה ? כי אם כן, אני ישר נכנס לפורד :lol:

 

תודה רבה!

ביטוח מכסה נזק שנגרם לך מתאונה או מחבלה או שגרמת למישהו אחר אך בלאי ותקלות לא מכוסים

פורסם
כדאי להתייעץ עם מוסך שי לי,מורשה היבואן וחבר הפורום,https://shayli.co.il/-אולי יוכל לעזור עם עניין הרצון הטוב.

בעיקרון יש מוסכים,שיש להם כלים לשליפת המצמדים ומחליפים רק אותם ולא את "כל החבילה" מה שיכול להוזיל את עלות התיקון.

כן, הוא פנה אליי. תודה רבה!

פורסם

בעיקרון יש מוסכים,שיש להם כלים לשליפת המצמדים ומחליפים רק אותם ולא את "כל החבילה" מה שיכול להוזיל את עלות התיקון.

 

מה הבדל בין החלפת רק מצמדים להחלפת "כל החבילה"? איזה עוד חלקים כלולים בחבילה?

 

 

פורסם
מה הבדל בין החלפת רק מצמדים להחלפת "כל החבילה"? איזה עוד חלקים כלולים בחבילה?
בס"ד

 

כמו שרשמתי בהודעה למעלה.

במורשה מחליפים בנוסף למצמדים, חיישנים ומחזיר שמן(שהוא לבדו, עולה כמעט 2000 ש"ח, לחלק).

כך שלטפל במקרה זה לא במורשה, זה לא נקרא חיסכון כיוון ששם לא מוחלפים כל החלקים שמחליפים במורשה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

×
×
  • תוכן חדש...